Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Vinther


Vinther

Recommended Posts

  • In-game navn
    Vinther
  • SteamID
    STEAM_0:1:78554375
  • Fornavn
    Magnus 
  • Alder
    14, næsten 15
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeps, jeg har nok erfaring med det har tidligere været administator på “ Grand Theft GMod” som er ved at være længe siden nu. Og så var jeg det også her på jeres server, hvor jeg valgte at komme tilbage på en andet tidspunkt. Men det håber jeg ikke får nogen betydning for min ansøgning. Nå´ nu til det jeg lærte. Jeg lærte hvordan jeg skulle håndtere admin cases, og bruge ULX Kommandoerne. Jeg kan holde hoved koldt i pressede situationer, og tage en fornuftig beslutning når den skal tages. Så ja, jeg har skam erfaringer som administrator. Fordi jeg vælger at ansøge igen er fordi jeg føler at jeg har fået meget mere tid til staff ovs. og vil selvfølgelig gøre det 1000 gange bedre end jeg har gjordt.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jamen i skal vælge mig fordi, jeg er en dreng som altid har et smil på læben og klar på sjov. Jeg har efterhånden lært reglerne ind på rygraden, da jeg lige nu har spillet lidt over 1000 timers stavox RP.  Mig selv som person er jeg en der kan sætte mig ind i andres behov og hjælpe dem på rette vej, det er en god evne at have. Som tidligere nævnt har jeg jo, en del erfaringer som staff, og kan dermed lidt over næsten alle ULX Kommandoerne i hovedet. Jeg er god til at håndtere pressede situationer i admin cases. Jeg indebære en god egenskab, jeg er god til at kommunikere og og løse probleme. Jeg synes selv at jeg langsomt og tydeligt, så alle kan forstå mig. Jeg "ELSKER" at tage admin cases, og hjælpe folk med hvad jeg kan. Jeg lavede ikke andet på “GTG”. Jeg kunne Aldrig finde på at give mine venner fordele i cases. Da jeg synes en god admin skal være neutral og fair. Jeg er ikke bange for at hæve tonen hvis det bliver nødvendigt i mine cases, men håber selvfølgelig ikke dette bliver nødvendigt. Jeg tror det var det jeg ville fortælle jer, hvis i har nogle spørgsmål, er i mere end velkomne til at hive mig til siden. :D
  • Kendskab til ULX
    Jeg har et godt og bredt kendskab til ULX kommandoerne da jeg har brugt den mange gange gennem tiden. Kender også godt til jeres custom kommandoerne, så det bliver ikke rigtigt noget problem. Jeg har administreret på flere server igennem tiderne også på jeres server en gang, hvilket kun kan medføre til positive ting.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel sam mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg er god til at formulere mig både skriftligt og mundtligt. Jeg taler altid langsomt og tydeligt, så alle kan forstå hvad jeg siger og skriver gerne i chat hvis det bliver nødvendigt. Jeg er god til at føre dialoger med folk, og føre dem på den rette vej. Jeg bruger altid min mikrofon i rp´en har har brugt den lige da jeg startede, da jeg synes det ødelægger Rp’en, når man skriver i chatten.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Her er mit skema hvornår jeg kan være på stavox:
  • Mandag: 16:30 - 21:30
  • Tirsdag: 16:30 - 21:30 
  • Onsdag: 16:30 - 21:30 
  • Torsdag: Fri dag fra computeren
  • Fredag: 16:30 - til jeg ikke har lyst mere
  • Lørdag: 10:00 - til jeg ikke har lyst mere
  • Søndag: Søndag har jeg et arbejde kl 13:00 og kommer ca. hjem kl 17:30
  • Anden relevant information
    Jamen ja jeg hedder Magnus og efternavn Vinther som mit navn også er Vinther på serveren, og er 14 år gammel. og jeg har altid et godt smil på læben og kommer godt ud af det med alle. Jeg brænder for at hjælpe folk, og nyder det faktisk også. Jeg er meget imødekommende overfor nye mennesker. Jeg bruger rigtig meget af min tid foran computeren. og jeg har været moderator på jeres server før hvor det overraksene gik godt synes jeg selv men måtte stoppe den gang. Så derfor prøver jeg igen at blive en del er jer dejlige mennesker på Stavox
  • Håber du som læser synes godt om min ansøgning og jeg håber vi ses i fremtiden Med venlig hilsen Vinther.

 

 

 

//Vinther

Link til kommentar
Del på andre sites

Gider du stoppe med at kopiere dine gamle ansøgninger? Ikke nok med at en af de ansøgninger som du havde "genbrugt", blev accepteret, så har du nu brugt det samme FIRE gange. Hvis du virkelig vil være staff, så bevis det dog forhelvede ved rent faktisk at skrive en ny ansøgning.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.