Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - John Frandsen


John Frandsen

Recommended Posts

Ingame navn: John Frandsen

 

SteamID: STEAM_0:0:185613444

 

IRL fornavn: Marcus

 

Alder: Jeg er 14 år, men jeg bliver 15 til juli 2018.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været admin på mange forskellige minecraft servere, og et par GMod servere, jeg har været med til at starte 3 servere op i GMod. Jeg har været med i case et par gange som "hjælpe admin" sammen med Marcus, jeg ved ikke hvad han syntes, men jeg syntes at det gik godt dengang. Så har jeg også været staff her på Stavox, hvor jeg desværre var nødt til at sige op på grund af mangel på tid + jeg havde nogen problemer (dette ønsker jeg ikke at uddybe) som jeg havde en trang/lyst til at få rettet op på, hvilket er sket, så nu har jeg tid til at være staff igen i forhold til problemerne.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er ikke mere kvalificeret end alle andre, men jeg syntes at i skal vælge mig fordi, jeg har stor og god effaring med adminstrative jobs på spil servere. Jeg kan holde hovedet koldt i pressede situationer, og blive ved med at snakke nogenlunde ordentligt til andre spillere, godt nok har jeg nogen problemer der gør at jeg har et meget voldsomt og stort temperrament, men jeg har indtil videre kunne styre det (jeg ved godt at jeg somme tider har haft nogle udbrud, men det er kun kvart så voldsomt som det kan blive). Og så er jeg tidligere staff på stavox hvilket jo giver erfarring i sig selv ;)

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg kan stortset alle commands indenfor ULX, jeg har jo som sagt har jeg været med til at starte 3 GMod servere op, og været admin på de samme 3 + været Moderator på Stavox. Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger altid min mic når jeg spiller, jeg bruger helst ikke andet, men ja jeg syntes selv at jeg formulere mig lige så godt skrifteligt som mundligt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har for det meste mulighed for at være på i weekenden, da jeg både har skole, træning og arbejde i hverdagene, men jeg forsøger at være så meget på som muligt. Jeg sagde jo op på grund af tidsmangel (blandt andet) men jeg har næsten lige fået nyt skema i skolen og kan se at ud fra det, har jeg mere tid til at være på end før, hvilket jeg mener er en klar fordel, mine weekender kan jeg somme tider ske at have arbejde, dette er dog ikke ret tit det sker, men det sker somme tider.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg har som nævnt ovenover voldsomme temperraments problemer, men jeg prøver at holde styr på det, hvilket jeg syntes at jeg fik opnået, altså at holde styr på mit temperrament da jeg blev staff, fordi da det skete fik jeg jo en opgave som jeg selv syntes hjalp mig med at styre mig, så jeg ikke fik udbrud hverken IRL eller ingame,  dette betyder dog ikke, at jeg ikke kan få udbrud/anfald somme tider, hvilket jo desværre skete en eller to gange mens jeg var staff, hvor jeg desværre lod det gå udover spillerne (dette kan bekræftes af Goldenown). Så har jeg været igennem rigtig mange ting i mit liv (heller ikke noget jeg uddyber) hvor jeg har lært at vold og vrede ikke er løsningen, men at det er meget bedre hvis man faktisk har en at snakke med om sine problemer (her taler jeg også af erffaring).

 

1) Dette afsnit omhandler nok mest staff: De "problemer" jeg havde sidste gang jeg var staff, er sådan mere eller mindre væk (nogen af jer kan nok huske dem), nu har jeg kun meget få af dem tilbage. Bare lige en hurtig meddelelse.

 

2) Hvorfor jeg ikke er staff mere (nok mest henvist til "normale" spillere): Jeg er ikke staff mere fordi jeg uheldigvis mistede tiden på det tidspunkt, da jeg havde en meget travl hverdag. Nu har jeg så fået et nyt skema til skolen, hvor jeg kan se at jeg får mere tid til at holde fri, og spille gmod og lignende, skal lige siges at jeg ikke kan gøre noget ved mine arbejds tider men det er jo bare sådan det er.

 

Tak fordi du tog dig tid til at læse min ansøgning :) 
//John Frandsen
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Kæmpe +rep

Tidligere staff

Kan reglerne

God RP

Venlig

Sjov at snakke med

Render ikke rundt og lader som om han er idiot hele tiden

Holder en god tone

Kan holde styr på irreterende pis unger(som vist ved tidligere staff arbejde og hans gang)

Imødekommende

 

Alt i alt ærgerligt at det på en måde var en opsigelse før, og du mistede din rank

Held & Lykke, John.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Guzern skrev:

Kæmpe +rep

Tidligere staff

Kan reglerne

God RP

Venlig

Sjov at snakke med

Render ikke rundt og lader som om han er idiot hele tiden

Holder en god tone

Kan holde styr på irreterende pis unger(som vist ved tidligere staff arbejde og hans gang)

Imødekommende

 

Alt i alt ærgerligt at det på en måde var en opsigelse før, og du mistede din rank

Held & Lykke, John.

Tusind tak for den lange tale min ven <3

Lige nu, Anders Mat skrev:

+ REP 

 

Utrolig flink fyr

Har styr på reglerne

Aktiv +

Held og lykke :)

 

Tusind tak! :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Marcus!

 

Jeg vil gå så langt og sige at vi to faktisk er venner, og derfor har jeg også nogle meninger omkring dig.

Du kan virkelig være en grineren person at spille med og er altid med på den værste, men du kan fandme også mærkelig.

Som i at du pludselig bare isolere dig selv, og ikke er tilgængelige på steam etc. (jeg ved godt du har problemer irl osv)

 

 

Men lad os være ærlige Marcus, hvad er det sket siden sidst? Har du virkelig ændret dig så meget? -

Nu havde jeg jo været staff i godt 1,6 år og jeg ved ved godt hvordan de her staff ansøgninger fungere. Men et godt råd fra mig til dig ville være, at hvis du bliver valgt ind skal du fandme bevise at du gerne vil være staff igen. ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep. 

Syntes ærligt ikke at du er en ret fed gut sådan overall, det virker som om at du gør det meste for at få opmærksomhed fra andre.
De admin cases jeg har haft med dig, virker det ikke som om at du har helt styr på hvad du laver. 

Men hey, ved godt at de her kommentare ikke betyder en skid ;) Derfor følte jeg at jeg bare lige kunne skrive min ærlige mening :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Marcus skrev:

Hej Marcus!

 

Jeg vil gå så langt og sige at vi to faktisk er venner, og derfor har jeg også nogle meninger omkring dig.

Du kan virkelig være en grineren person at spille med og er altid med på den værste, men du kan fandme også mærkelig.

Som i at du pludselig bare isolere dig selv, og ikke er tilgængelige på steam etc. (jeg ved godt du har problemer irl osv)

 

 

Men lad os være ærlige Marcus, hvad er det sket siden sidst? Har du virkelig ændret dig så meget? -

Nu havde jeg jo været staff i godt 1,6 år og jeg ved ved godt hvordan de her staff ansøgninger fungere. Men et godt råd fra mig til dig ville være, at hvis du bliver valgt ind skal du fandme bevise at du gerne vil være staff igen. ;)

Tusind tak Marcus :)

11 timer siden, NovA skrev:

Flink fyr

vil være en god admin

sjov

+rep

Takker :)

10 timer siden, Vito skrev:

-rep. 

Syntes ærligt ikke at du er en ret fed gut sådan overall, det virker som om at du gør det meste for at få opmærksomhed fra andre.
De admin cases jeg har haft med dig, virker det ikke som om at du har helt styr på hvad du laver. 

Men hey, ved godt at de her kommentare ikke betyder en skid ;) Derfor følte jeg at jeg bare lige kunne skrive min ærlige mening :-)

Tusind mange gange tak for din mening, ja jeg kan godt huske ihvertfald én af de cases jeg havde med dig, det var lige i starten da jeg blev ansat, så du har nok ret, jeg havde ikke styr på en skid :) lige for at få styr på det med at du mener jeg gør alt det med mine problemer for opmærksomhed, så ville jeg bare lige sige at det gør jeg ikke, hvor meget det end lyder og ser ud til at det bare er for opmærksomhed, så gør jeg intet af det for opmærksomhed. Håber det gav mening for dig @Vito

10 timer siden, Sunix skrev:

John.. Nu har jeg spillet med dig i noget tid, du var en ok staff, problemet var bare at du kunne blive lidt for aggressiv. Men iværdfald

 

+rep

  • Flink
  • Moden
  • Kan reglerne
  • Intelligent nok
  • Imødekommende

Held og stykke

Tak Sunix :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.