Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Moderator Ansøgning < = Equal = >


= Equal =

Recommended Posts

In-game navn: = Equal = 
SteamID: STEAM_0:1:57861455 
IRL Navn: André 
Alder: 13
Hvorfor skal vi vælge dig som mod?: Jeg tænker at man skal følge reglerne og vær retfærdig mod alle spiller. Man skal respektere alle spilerne! Det er der ikke alle

der gør det, så derfor er man nødtil at lære dem det. Elsker at hjælpe andre med deres problemer, konflikter osv. 
Kender du ULX kommandoerne?: Ja, jeg har selv været ejer af en server, så selvfølgelig kan jeg det. 
Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg hedder André, afskyder det navn, men alligevel hedder jeg det. Jeg tager Lua kurser, så jeg tager det 100 % seriøst.

 Jeg har spillet Garry's mod i 777 timer. Jeg spiller Garry's Mod ca. 4-6 timer om dagen. (Kommer an på lektier.) 

 

Jeg håber min ansøgning har vakt jeres interesse. 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din ansøgning er

a03ad7b4d7.png

Prøv igen om to ugers tid.

 

Jeg har ikke set dig inde på serveren på noget tidspunkt? Selvfølgelig kan jeg have misset dig hvis du blender dig ind i mængden, men hvis du bare har spillet derinde i nogle dage ville jeg nok kunne huske dig. Prøv igen når du har været lidt mere aktiv.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.