Hop til indhold
Stavox

[Solved] staff klage DoktorDim


hans petersen

Recommended Posts

Dit ingame navn: hans petersen
Staff ingame navn: DoktorDim
Dit SteamID: STEAM_0:1:118536327
Staff SteamID: STEAM_0:0:127515814
Forklar situationen: bliver jailed for at tage billeder. han siger jeg ikke må gå hen til en gunshop, så jeg holder mig fra den, begynder så at tage billeder da han konstant tage fat i mig, derefter tager han mig op på et tag og jailer mig og siger jeg skal falde lidt ned når det eneste jeg er sur over er ham.
Bevis: er sikker på dim selv vil indrømme det 
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej  @hans petersen. Mit synspunkt er at jeg kommer over til dig, hvor jeg ser dig og din makker stå og irritere en anden spiller, fordi han skulle have proppushet jer. Derfor vælger jeg at hive jer ud på vejen. I virker meget provokerende overfor alle der bare siger et ord til jer, og din ven løber tilbage til det sted hvor jeg tog jer væk. I forstår intet af hvad der bliver sagt, og derfor hiver jeg jer begge op på taget, hvor i modtager et jail på 300 sekunder, fordi i skal tage og køle lidt ned, som jeg også siger til jer gentagende gange. 

 

I var meget ophidset på daværende tidspunkt, og var også flabet overfor alle der sagde et ord.

 

Den anden person som jeg har skrevet om er Knudsen Kørelærer.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, hans petersen skrev:

altså @DoktorDim hvorfor så nævne det med billeder og at det er ham der går tilbage og ikke mig. hvis knudsen ikke havde gået tilbage var jeg slet ikke havnet i den sag oppe på taget

Jeg nævner det med billederne, fordi du lige bagefter løber rundt og begynder med at irritere folk, med den blitz der er når man tager et billede. Når jeg lige har sagt til jer at i skal stoppe med at irritere og provokere folk. 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 17/2/2018 den 7:19 PM , hans petersen skrev:

prøv at hør @DoktorDim jeg har ikke ment på noget tidspunkt at blitze folk. som sagt tager jeg billeder da du kaster rundt med knudsen

Kaste rundt med Knudsen har jeg ligefrem ikke gjort. Jeg hev ham væk fra stedet, hvor jeg havde bedt ham om at gå væk. Når jeg fortæller jer at i skal lade være med at irritere / provokere folk, så skal du ikke bagefter løbe rundt og tage billeder af folk. Kan godt se dette måske kan virke lidt tam at få jail for, men du gør de i en irreterende handling.

Link til kommentar
Del på andre sites

@DoktorDim Jeg har ikke taget billeder, af andre en dig og da du tog fat i Knudsen og nej Kundsen blev ikke provokeret af det. og da han kaldte staff var det sikkert med grunden at han blev provokeret af min og Knudsen, og den eneste grund til at vi provokere han er fordi han er pisse flabet over for mig og knud. også kommer du og tager os op på et tag hvor vi for jail. Knud for at løbe tilbage tror jeg, og jeg fik jail for at tage billeder. Bagefter siger du, at vi skal tage det lidt mere med ro, når det eneste jeg er sur over er dig der jailer på en latterlig grund.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved ikke hvem eller hvor mange der blev blitzet af kamerat, men du må jo også kunne se fra mit synspunkt, at når jeg beder jer om at stoppe med at provokere folk, og så du løber hen og begynder at tage billeder af folk. Så ser det jo ud som om at du udelukkende gør det for at provokere de andre spillere (y)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.