Hop til indhold
Stavox

Ændringer til Politiet [Tråd opdateret d.15 feb]


Dynn

Recommended Posts

12 minutter siden, OpK skrev:

 

Demotion kræver ingen grund som Rigspolitichef, Det er MIG der bestemmer hvem der er i styrken, det betyder at jeg kunne smide hele poltiholdet af, og bare være alene, hvis det er hvad jeg har lyst til.

 

glem det, der røg det job.

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Bims #NuggetArmy! skrev:

 

glem det, der røg det job.

 

 

 

 

Forstå det mindre som demote og mere som rokade.

En af grundene til at få denne nye type job er, at forbedre politiets generelle arbejde. Hvis det krævede samme årsag til demote som Indsatsleder havde det intet ændret. Enkelte mennesker vil have mulighed (dem der er whitelisted) for at sammensætte politistyrken så den er optimal. Det betyder, at de vælger hvem der er betjent, fordi det er deres ansvar. Der stilles selvfølgelig krav til, at personen der styrer det stiller en vis mængde mennesker til rådighed til at håndhæve loven.

 

--

 

Som lidt mere generel servicemeddelse, så er vi bekendte med de fejl der er/har været i dag, og det er fixed til i morgen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Dynn skrev:

Tag det mindste som demote og mere som rokade.

En af grundene til at få denne nye type job er, at forbedre politiets generelle arbejde. Hvis det krævede samme årsag til demote som Indsatsleder havde det intet ændret. Enkelte mennesker vil have mulighed (dem der er whitelisted) for at sammensætte politistyrken så den er optimal. Det betyder, at de vælger hvem der er betjent, fordi det er deres ansvar. Der stilles selvfølgelig krav til, at personen der styrer det stiller en vis mængde mennesker til rådighed til at håndhæve loven.

 

--

 

Som lidt mere generel servicemeddelse, så er vi bekendte med de fejl der er/har været i dag, og det er fixed til i morgen.

 

Okay, men jeg synes nu stadig ikke det giver mening at demote/rokade de spillere der faktisk godt kan finde ud af at være betjent.

Det er en rigtig god ide med dette job, hvis der er en indsatsleder der ikke dur til jobbet, men at tage jobbet fra dem der kan finde ud af det, giver ikke mening.

 

Især når vi intet har gjort forkert, som opk især, ja det er "hans" job at samle politiholdet, men jeg synes virkelig at det kræver et eller andet mere, istedet bare for at sige "du skal ikke være betjent"

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Bims #NuggetArmy! skrev:

 

Okay, men jeg synes nu stadig ikke det giver mening at demote/rokade de spillere der faktisk godt kan finde ud af at være betjent.

Det er en rigtig god ide med dette job, hvis der er en indsatsleder der ikke dur til jobbet, men at tage jobbet fra dem der kan finde ud af det, giver ikke mening.

 

Især når vi intet har gjort forkert, som opk især, ja det er "hans" job at samle politiholdet, men jeg synes virkelig at det kræver et eller andet mere, istedet bare for at sige "du skal ikke være betjent"

 

Men hvorfor skulle han smide dig af hvis du godt kan finde ud af det?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Dynn skrev:

Men hvorfor skulle han smide dig af hvis du godt kan finde ud af det?

@OpK

 

Jeg ved ikke hvorfor han valgte at smide mig af holdet, jeg har holdt mig ren for straffe i en god periode, jeg bryder ikke regler.

Ofte er jeg betjent, og ryger ikke special tit i cases når jeg er.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Bims #NuggetArmy! skrev:

?

Hans eksempel var for at tydeliggøre pointen. Det vil selvfølgelig ikke give mening. Som jeg skrev, stiller vi selvfølgelig krav til, at de leverer en god politistyrke.

Hvis han mener, at han vil tage folk ind der først skal ansøge, ja så kræver det at du lever op til de krav.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, OpK skrev:

 

Fordi jeg ikke følte du passede ind.

 

 

af hva' for noget?

 

Passede ind til hvad? du nåede ikke engang se mig i aktion, før du demotede mig, du kan ikke sammenligne mig med noget fordi du nægtede at give mig en chance, og det ved du også godt selv.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

@KKris De sidste bliver læst og muligvist accepteret, men man kan ikke indsende flere ansøgninger.

 

-Polle

2 ting. Pisse fed idé at indføre det med kriminel registeret, glæder mig sygt meget til det. Og det med at man som (Vice)Rigspolitichef kan sammensætte sit eget politi hold er pisse optimalt og meget smart. 10/10 bedste server WW 

Måske kunne der komme en (Vice)Rigspolitichef politi bil?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, OpK skrev:

 

Det der var skrevet som en joke, du er god til at forstå når ting er useriøst.

 

Hvordan skulle Marcus vide det var en joke eller ej? Jeg har skrevet at jeg mener jeg er blevet demoted fra politibetjent udengrund, Marcus har været banned her den sidste uge, og han ved sikkert ikke om det Rixee skriver overhoved er den rigtige Demotion besked, og ja, vi ved sgu alle at der er mange der synes jeg er underlig fordi jeg spiller MC, men synes nu selv det også er rimlig plat at du sammenligner noget han ikke kan gøre for, med hans ban. 

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

Efter at have spillet som betjent lige siden dagen opdateringen kom ud, kan jeg kun komme med en masse positive ting omkring det.

 

Politi RP'en er klart blevet forbedret med en markant grad, og det er virkelig lækkert at se og opleve, da man nogle gange førhen havde virkelig kedeligt og dovent politiarbejde.

 

Glæder mig til at se hvor det her fører hen :)

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Dalle skrev:

Har ikke helt forstået hvad en indsatsleder skal nu hvor der er rigspolitichef (tror jeg det hedder) 

 

bestemmer han over betjente stadig eller?
 

Når der ikke er en Vice- eller Rigspolitichef, kører vi efter det gamle system med Indsatsleder. Man kan ikke gå jobbet Indsatsleder, hvis der er en Vice- eller Rigspolitichef. Det er Vice- eller Rigspolitichefen som styrer ranks, hvis sådan en er på.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Houston skrev:

Når der ikke er en Vice- eller Rigspolitichef, kører vi efter det gamle system med Indsatsleder. Man kan ikke gå jobbet Indsatsleder, hvis der er en Vice- eller Rigspolitichef. Det er Vice- eller Rigspolitichefen som styrer ranks, hvis sådan en er på.

Smart tak for svaret!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.