Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage.


Mikkel Flaw

Recommended Posts

Dit ingame navn: Mikkel Flaw
Staff ingame navn: Anders Mat
Dit SteamID: Ingen betydning
Staff SteamID: Ingen betydning
Forklar situationen: Vi henvender os på teamspeak da vi har en situation vi gerne vil have forklaret. Anders Mat bliver movet til vores channel og starter ud med ''Hvad er det nu de whiner over?''. Må indrømme at det bryder lidt jeres ide om at jeres staff hold skal agere Proffestionelt. 
Bevis: http://plays.tv/video/5a721cce40e8b7a4f2/anders-mat-attitude
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Dav Mikkel.

 

Da jeg trækker jer ned i support får jeg afvide at i har noget i gerne vil have ordnet/forklaret med Anders.

Jeg vælger derefter at trække ham ned, da han selvfølgelig skal have en indflydelse på sagen, da det er ham det handler om.

 

Det er selvfølgelig lidt uheldigt at Anders siger det som han siger, men i det han havde troet, var det stadig bare nogle andre staffs han snakkede med.

Anders var på daværende tidspunkt lige tilbagevendt fra et toilet besøg, og kan selvfølgelig ikke se sin skærm, da han har et trådløst headsæt.

Kan godt se fustrationen i det, men på samme tid må i også lige bærer over med Anders, da han som sagt ikke vidste han sad i en seriøs support case.

 

Bilag af da jeg trækker Anders op:

60911fe729273049f370b5badd79732a.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Mikkel Flaw skrev:

Er det sådan i  omtaler jeres spillere når i sidder i staff kanaler? 

Det er ikke relevant. Vi taler i mange tilfælde ikke særlig pænt om mange spillere, da vi tit er ude for at de opfører sig dumt. Så ja, vi taler ret grimt om dem/jer - og det fortsætter vi med.

Link til kommentar
Del på andre sites

I klager over noget der fra de flestes synspunkt ikke bliver begragtet som værende "grimt sprog". Det er klart der lige skal etableres enighed om, at det faktisk er det I har valgt at lave en klage på.

Du har al ret til at klage over ting du er utilfreds over, men sprog i den kaliber her virker, i mit synspunkt, latterligt at klage over. Der er intet nedladende ved det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.