Hop til indhold
Stavox

[Solved] 22xgaming Rdm


Peanut

Recommended Posts

Dit ingame navn: Peanut
Staff ingame navn: 22xGaming
Dit SteamID: STEAM_0:0:114885897
Staff SteamID: STEAM_0:1:51576777
Forklar situationen: 22xgaming, jeg og nogle andre har lige raidet nogle baser. Printerne skal fordeles lige op, så alle har 4 hver. Mrgreen vælger at give mig hans printere fordi han ikke gider, at have dem.
Det bliver 22xgaming så sur over, for han syntes at vi alle skulle have lige mange printer. Han siger til mig på teamspeak, at jeg enten skal vælge hans eller de stjålne printere. Det syntes jeg så ikke var fair
siden mrgreen bare ville være flink. 22x og jeg står og skændes om det lidt til. Da mrgreen begynder og ta' printerne ud, og det samme gør 22. Så siger jeg at han skal stopppe, fordi mrgreen fjernede jo hans.
22 hørte ikke efter, så jeg tog de stjålne ind igen. 22 Vælger så at skude mig af den grund. Der blev på intet tidspunkt sagt noget ingame her. Han skød uden advarelse, fordi han mente at det ikke behøves
når der er blevet sagt "vælg selv om du vil have greens eller de stjålne" 4 gange eller noget. Hvis jeg ikke have taget de printer som 22 begyndte at tage ud, så ville jeg alligevel bare midste både greens og de
stjålne.
Bevis: har dsv. intet bevis.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Dynn skrev:

Så det du er utilfreds med, er, at han sagde noget over Teamspeak og ikke in-game?

På en måde. Både det med han siger det på ts, men også at han ikke lige gad advare. Mener bare det er RDM, når han bare skyder mig uden at sige noget andet end, "ikke tag printerne."  Over teamspeak. Jeg kan jo ikke true en ingame ved at sige det på ts og så skyde ham, hvis han ikke gør som der bliver sagt?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Peanut skrev:

På en måde. Både det med han siger det på ts, men også at han ikke lige gad advare. Mener bare det er RDM, når han bare skyder mig uden at sige noget andet end, "ikke tag printerne."  Over teamspeak. Jeg kan jo ikke true en ingame ved at sige det på ts og så skyde ham, hvis han ikke gør som der bliver sagt?

Da i raidede, kommunikerede i over Teamspeak eller in-game?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.