Hop til indhold
Stavox

[Solved] Warrant Problemer


Mikkel Flaw

Recommended Posts

Eksempel 1

 

KL 16.14 Betjent Hans fra Politiet vælger og konfiskere min  bil, fordi den holder ulovlig parkeret. 

 

Kl 16.16 Kommer hanses 2 kollegaer forbi min base, og ser jeg har et KOS SKILT. De vælger og skyde mig og mine 3 kammerater, og tømme hele vores base efterfølgende. Simpelthen fordi de har en tideligere warrant.

 

 

Hvordan er denne situation okay,  vi har ingen mulighed for og reagere på Politiets Raid, da vi har simpelthen ikke ved det sker før de har skudt os?

 

Er det bare sådan det skal være, eller er der en eventuelt løsning på dette?

 

Link til kommentar
4 timer siden, Mikkel Flaw skrev:

Hvordan er denne situation okay,  vi har ingen mulighed for og reagere på Politiets Raid, da vi har simpelthen ikke ved det sker før de har skudt os?

 

Lidt på samme måde som når kriminelle jobs laver raids? :excited:

 

Det er da egentlig sjovt at politiet lige skal advare de kriminelle sådan, "Hey undskyld mig, ville det passe jer hvis mig og gutterne kom her om 5 minutter og plyndrede jeres møghul af en base?". Det er mig bekendt ikke sådan det foregår i virkeligheden.

Link til kommentar
10 timer siden, Metro skrev:

"Hey undskyld mig, ville det passe jer hvis mig og gutterne kom her om 5 minutter og plyndrede jeres møghul af en base?". Det er mig bekendt ikke sådan det foregår i virkeligheden.

Jojo, den er skam god nok. Nogle gange bliver man også budt på saftevand og kiks Kappa

Link til kommentar
18 timer siden, Dynn skrev:

Du kalder staff, siger de har brugt en “bilwarrant” til at tilgå din base, løst.

Det er planlagt at fjerne konfiskeringswarrants så snart de har battering rammed ens bil i fremtiden.

Jep, vi havde den igennem 2 admins. Ingen af dem sagde det var forkert.

 

Begrundelsen var at politiet ikke havde mulighed for og lave en ny warrant. 

Link til kommentar
28 minutter siden, Maxx0758 skrev:

De kan /unwarrant navn og så lave en ny.

 

Nu var jeg en af de 2 admins som tog en supportcase, og drøftede derefter min beslutning med Mads som sagde det samme som mig.

Vi "reklamerer" ingen steder med "hey - sådan her sletter du en warrant". Der er stor chance for de ikke vidste hvordan man gjorde.

 

Link til kommentar
18 minutter siden, SimoN skrev:

Nu var jeg en af de 2 admins som tog en supportcase, og drøftede derefter min beslutning med Mads som sagde det samme som mig.

Vi "reklamerer" ingen steder med "hey - sådan her sletter du en warrant". Der er stor chance for de ikke vidste hvordan man gjorde.

 

Så sagde du vel til dem at man kunne?

Link til kommentar
  • 4 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.