Hop til indhold
Stavox

Nye ting


Metro
 Del

Recommended Posts

1 time siden, Jaxu skrev:

@Metro Lyden til en Bentley Continental lyder hæsligt... Er det noget du måske kan kigge på??

 

1 time siden, Bims skrev:

Og måden den kører på er også forfærdelig.

 

1 time siden, Scaled skrev:

det er bare en skraldevogn sådan en bentley

 

51 minutter siden, Kagen skrev:

 

Jeg har sagt det 20 gange før, og nu siger jeg det igen. Jeg har ikke lavet den bil, så jeg laver ingen ændringer på den.

Link til kommentar
Del på andre sites

Til dem der ikke vidste det, så understøtter VCMod ændring af materials når der tændes lys. Dette betyder at man kan lave "3D" lys.

 

Jeg har aldrig brugt det fordi jeg som regel har kunne nøjes med bare at tegne lysene selv, men til den næste bil tænker jeg at det vil være meget gavnligt.

Desuden giver det også meget bedre FPS. Her kan et lille eksempel ses fra den første test med det. Igen, bemærk at dette KUN er et material der er blevet ændret, der er INGEN lys.

 

DnfxksC.png

ezm4hjz.png

uqLEXPq.png

f9hC33U.png

Redigeret af Metro
Link til kommentar
Del på andre sites

Som de fleste nok har bemærket, så er juni måneden hvor vi fejrer såkaldt "pride".

 

Vi fejrer i fællesskab retten til at være sig selv, at elske dem du har lyst til, uanset køn, race, religion osv.

 

Det er alment kendt at Stavox har en høj koncentration af medlemmer af LGBTQ+ bevægelsen, og derfor mener vi (bare mig) at det er vigtigt at vise vores støtte til denne bevægelse, på samme måde som da vi i november 2015 viste vores støtte til Paris, hvor mere end 130 mennesker blev dræbt i et koordineret terrorangreb.

 

Hver dag lider folk fordi de er anderledes, fordi de ikke lader sig bukke under for andres heteronormative verdenssyn. Dette skal stoppe.

 

Derfor kan jeg i dag med stolthed fremvise mit bud på hvordan vi (meget diskret) kan støtte op omkring denne bevægelse. Da det åbenbart ikke kræver meget mere end en lille regnbue.

 

n7JD5Rd.png

 

 

Redigeret af Metro
  • +Rep 1
  • Sødt 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, Metro skrev:

Som de fleste nok har bemærket, så er juni måneden hvor vi fejrer såkaldt "pride".

 

Vi fejrer i fællesskab retten til at være sig selv, at elske dem du har lyst til, uanset køn, race, religion osv.

 

Det er alment kendt at Stavox har en høj koncentration af medlemmer af LGBTQ+ bevægelsen, og derfor mener vi (bare mig) at det er vigtigt at vise vores støtte til denne bevægelse, på samme måde som da vi i november 2015 viste vores støtte til Paris, hvor mere end 130 mennesker blev dræbt i et koordineret terrorangreb.

 

Hver dag lider folk fordi de er anderledes, fordi de ikke lader sig bukke under for andres heteronormative verdenssyn. Dette skal stoppe.

 

Derfor kan jeg i dag med stolthed fremvise mit bud på hvordan vi (meget diskret) kan støtte op omkring denne bevægelse. Da det åbenbart ikke kræver meget mere end en lille regnbue.

 

n7JD5Rd.png

 

 

Jeg kan godt mærke jeg ikke skal køre bil i lidt tid.. Kappa

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Scaled skrev:

Jeg kan godt mærke jeg ikke skal køre bil i lidt tid.. Kappa

 

HALLÅ.

 

Jeg identificerer mig som et køleskab, og det fejrer jeg med pride! 🏳️‍🌈

 

<--- Dig

 

Kappa

 

  • +Rep 1
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Altså, ikke fordi jeg er homofob eller noget, er ærlig ligeglad med hvad folk foretrækker, pølse eller hotdogbrød, men er der et eneste andet pattedyr, der, "ligesom mennesket" trodser naturens gang, og begynder at kunne lide det samme køn? Jeg bliver sikkert bare -rep bombet, men tænkte bare jeg ville lave en Houston og ytre min mening, haha.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, P4R4N0RM4L skrev:

Er der et eneste andet pattedyr, der, "ligesom mennesket" trodser naturens gang, og begynder at kunne lide det samme køn? 

Det kan du tro - jeg hører, at især aber er gode til at have aggressiv homosex.

  • Brugbart 3
Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Metro skrev:

Til jer der troede jeg fuckede rundt. Opdateringen er kommet ind, og vil vare indtil slutningen af denne måned, eller til jeg får overført 20 mio. ingame.

 

xiylbxv.jpg

Overvejer lidt at betale 20 mio for at beholde det. 

Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.