Hop til indhold
Stavox

Nye ting


Metro
 Del

Recommended Posts

43 minutter siden, MRGreen skrev:

Vil widebody være en bil for sig selv ? 

 

I udgangspunktet nej. Det var heldigvis ikke nødvendigt. Kan overveje det i forhold til at hjulene også skal lidt længere ud, altså have lidt bredere stance.

 

42 minutter siden, Guzern skrev:

Hvad bliver prisen på den nye bil?

 

Jeg har selv foreslået 8.5 mio, men vil ikke love noget.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er blevet efterspurgt nogen custom skins til M4'eren, på samme måde som der er til Porsche Panameraen. Bemærk dette er work in progress, og altså IKKE det færdige resultat.

 

C1HWFsO.jpg

J0lSfw9.jpg

 

Udover det er der blevet lavet mange små rettelser, blandt andet er skruerne til widebody ikke længere bare sorte firkanter. Hvis i bemærker andre bugs må i meget gerne sende mig en PM!

GOoSkqu.jpg

 

Link til kommentar
Del på andre sites

43 minutter siden, Metro skrev:

Der er blevet efterspurgt nogen custom skins til M4'eren, på samme måde som der er til Porsche Panameraen. Bemærk dette er work in progress, og altså IKKE det færdige resultat.

 

C1HWFsO.jpg

J0lSfw9.jpg

 

Udover det er der blevet lavet mange små rettelser, blandt andet er skruerne til widebody ikke længere bare sorte firkanter. Hvis i bemærker andre bugs må i meget gerne sende mig en PM!

 

 

Smukt! Glæder mig til at bruge min redbull bil ❤️

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har valgt at starte forfra med Red Bull skinnet, og fordoblet opløsningen.

 

Det blev hurtigt tydeligt hvor grimt det ville være tæt på, så derfor er jeg gået fra 2048x2048 til 4096x4096.

 

I kan selv se hvilken forskel det gør her:

 

kIGJujJ.png

 

Jeg regner med at alle ændringer vedr. M4'eren bliver færdige i dag, så poster jeg en fuld changelog

Redigeret af Metro
Link til kommentar
Del på andre sites

Så er alt det kosmetiske færdigt.

Billeder først, changelog længere nede.

kyeFqXx.jpg

WI09RbR.jpg

 

Ændringer/tilføjelser/rettelser:

 

 

Redigeret af Metro
Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutter siden, Metro skrev:

Så er alt det kosmetiske færdigt.

Billeder først, changelog længere nede.

kyeFqXx.jpg

WI09RbR.jpg

 

Ændringer/tilføjelser/rettelser:

 

 

Det satme lækkert metro ❤️

😛

 

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Som de fleste har bemærket har bilen fået nye lyde i går eftermiddags. Den får ny lyd til når den holder i tomgang også, men det må vente lidt indtil videre.

 

Jeg sidder og skal til at lave en ny bil til rigspolitichefen (altså med et bagagerum der kan åbne), og vil gerne høre fra jer om i mener den skal være undercover, eller om man også skal kunne sætte skin på og blink på taget. Jeg lader den her strawpoll stå indtil bilen er 90% færdig.

 

https://www.strawpoll.me/16881054

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutter siden, Metro skrev:

Som de fleste har bemærket har bilen fået nye lyde i går eftermiddags. Den får ny lyd til når den holder i tomgang også, men det må vente lidt indtil videre.

 

Jeg sidder og skal til at lave en ny bil til rigspolitichefen (altså med et bagagerum der kan åbne), og vil gerne høre fra jer om i mener den skal være undercover, eller om man også skal kunne sætte skin på og blink på taget. Jeg lader den her strawpoll stå indtil bilen er 90% færdig.

 

https://www.strawpoll.me/16881054

Er det ikke muligt at lave både undercover og en med skin på? 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Metro skrev:

Joda, men min tanke med rigspolitichefen er bare at han som udgangspunkt nok er lidt mere "stealth" 

Øverste chefer ankommer sjældent i markeret biler.

Indsatslederen er vidst den øverste, som stadig har markeret bil. Det giver også mening, da han så er den bestemmende ved et ulykkested.

 

- Ville være dejligt at kunne vælge though. 

Redigeret af Middi
  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Middi skrev:

Øverste chefer ankommer sjældent i markeret biler.

Indsatslederen er vidst den øverste, som stadig har markeret bil. Det giver også mening, da han så er den bestemmende ved et ulykkested.

 

- Ville være dejligt at kunne vælge though. 

 

Der er planer om at lade indsatslederen beholde hans job fremover, selv hvis der er en rigspolitichef. Da det ene job jo som udgangspunkt ikke erstatter det andet.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Metro skrev:

Der er planer om at lade indsatslederen beholde hans job fremover, selv hvis der er en rigspolitichef. Da det ene job jo som udgangspunkt ikke erstatter det andet.

Der vil vel stadig være mulighed for at fratage Indsatslederen jobbet?

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Flere opdateringer til BMW M4'eren (som desværre ikke når at komme ind til i morgen )

 

Større udstødningsrør er nu en mulighed.

PMTKVuQ.jpg

 

Bremse kalibre for og bag

vxuTGns.jpg

 

Højtalerene ligner nu højtalere

j1b2KBV.jpg

 

Bodygroup til en rollcage

AN2b57a.jpg

 

Udover det så bliver der også kigget på at gøre det muligt at købe standard skins for ingame penge. Som udgangspunkt kan de købes til alle biler der er UV mappet nogenlunde. 

 

Her er dem der indtil videre er blevet lavet:

Enx1yPf.jpg

6A9GH6o.jpg

Redigeret af Metro
Link til kommentar
Del på andre sites

Det må efterhånden siges at BMW M4'eren er gaven der bliver ved med at give.

 

Jeg har nu rettet 2 fejl på modellen, og lavet endnu en tilføjelse som nogle vil synes er fed, og andre vil nok tænke det er taget direkte ud af T. Hansens katalog.

Og ja, bilen ser ret kedelig ud på mine billeder, men det er fordi jeg kører med mat_specular 0 :)))

 

Rettelser:

hdFRHY2.png

ry3RYdY.jpg

 

hJr83uc.png

lZZlR7f.jpg

 

Ny bodygroup:

K9lG7Bz.jpg

 

Link til kommentar
Del på andre sites

I dag er der kommet en mikro opdatering til Audi RS7'eren.

Baglygterne er ikke længere helt vildt røde. Og bilen spawner nu som standard med 'skin' farvede spejle, som også er UV mappede nu.

tWsFdej.jpg

GyXzaKZ.jpg

Redigeret af Metro
Link til kommentar
Del på andre sites

Ved ikke om jeg er den eneste, men når jeg spawner min rs 7, så er spejlene ikke farvet som resten af bilen (pink), men de er bare grå. Og når jeg køre hen i rockfords customs og ændre det og køber det, og går ud så ændre de sig med det samme til grå igen. Ved ikke om det er fordi jeg havde betalt for det før, den nye opdatering kom? 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Puff skrev:

Ved ikke om jeg er den eneste, men når jeg spawner min rs 7, så er spejlene ikke farvet som resten af bilen (pink), men de er bare grå. Og når jeg køre hen i rockfords customs og ændre det og køber det, og går ud så ændre de sig med det samme til grå igen. Ved ikke om det er fordi jeg havde betalt for det før, den nye opdatering kom? 🙂

Virker mærkeligt, jeg ved min ven købte en igår og der virker det fint? Om det kun er dig ved jeg ikke, men det virker for min ven..

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.