Hop til indhold
Stavox

Nye ting


Metro
 Del

Recommended Posts

1 time siden, Bims skrev:

endnu en limited bil?

Aldrig i livet. Er så træt af limited biler og det åndssvage hype der kommer omkring dem. Det skal være reserveret til specielle biler, ikke bare en BMW M5 eller en Audi Q7 (Som ikke er en S-Line).

 

1 time siden, Henrik Andersen skrev:

Q7'eren bliver udskiftet med den gamle og så kommer der nok en ny limited bil og der vil jeg gætte på R8

Tanken er at den skal erstatte den politiet bruger, om den også kommer til at erstatte den almindelige vil tiden vise. Den har ikke nær så mange bodygroups, hvilket jeg tror folk vil savne. Lige nu har jeg planer om at lave samme bodygroups som til BMW 530d'eren, dvs. spoiler, front splitter, og sorte fælge.

 

1 time siden, Flemming Den Lede skrev:

toro først rolls roycen kommer. Men det vil tiden vise

Der er pt. forsøg med at tilføje en eller to Rolls-Royce'ere jeg har portet. Vi må se.

 

2 timer siden, fisken skrev:

det er bare ny model til audi q7 ik? ikke en hel ny bil

Den har samme køreegenskaber og samme lyde lige pt. Jeg vil forsøge at lave nogle custom sounds til den.

 

 

 

Rims, splitter, wing + nyt script (bemærk den ikke hænger).

Y6YpedN.jpg

he3kn1Y.jpg

 

Redigeret af Metro
Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Jeg er ikke sikker men jeg tror det er et bagagerum som nok i dette tilfælde er et opbevaringsrum til forskellige ting politiet bruger

 

- Kan man tage ting ud af de skuffer altså så man måske kan købe skud til sit våben extra armor osv og smide i?

 

Jeg siger ikke noooooooooooooget

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
29 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Fedt det ligner bare lidt noget fra ETS2? Altså i first-person

Min favorit er stadig UPS-Skinnet

Hvordan ser det egentlig ud med den så dejlige Passat?

 

Den er ported fra ETS2. Selve boksen er custom, og nogle textures er også custom.

 

Passat er ikke kommet nogle vegne.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.