Hop til indhold
Stavox

Nye ting


Metro
 Del

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
2 timer siden, fisken skrev:

Hvad med en rigspolitibil gerne en hurtigere end indsatsleder bilen. Og gerne lige som bmwen

 

lol

 

Du ved godt at rigspolitiets opgaver er administrative, og ikke "hands-on", ikke?

Redigeret af Metro
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, NismoGraphics skrev:

Må rigspolitiet ikk stadig lave andet?

 

1 time siden, fisken skrev:

Jo i know. Men man kunne godt stadig bruge en bil :))) 

 

Lad mig så spørge jer hvilken bil de skulle have, for at opfylde deres anderledes krav. Hvilke behov har de som ikke kan løses af nuværende biler?

 

Jeg kunne måske gå med til at de skulle have adgang til en undercover version af indsatsleder bilen eller Mercedes V klassen. Men udelukkende fordi det er bil som allerede er på serveren, ikke fordi rigspolitichefen har et reelt behov.

AGMeUfh.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Metro skrev:

 

 

Lad mig så spørge jer hvilken bil de skulle have, for at opfylde deres anderledes krav. Hvilke behov har de som ikke kan løses af nuværende biler?

 

Jeg kunne måske gå med til at de skulle have adgang til en undercover version af indsatsleder bilen eller Mercedes V klassen. Men udelukkende fordi det er bil som allerede er på serveren, ikke fordi rigspolitichefen har et reelt behov.

AGMeUfh.jpg

Det er helt fint metro. Men kan man gøre så indsatsleder bilen gøres hurtigere så vil det være perfekt

Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.