Hop til indhold
Stavox

Nye ting


Metro
 Del

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
7 timer siden, hunT skrev:

Hvornår sker der noget nyt, altså nye biler? 

 

 

 

Hav' da lige lidt respekt for Metro, jeg tror han har nok at se til + du kan se at han har fået lavet en BMW for ikke særligt lang tid siden!!!

  • +Rep 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

44 minutter siden, Keld Flæskesteg skrev:

Hav' da lige lidt respekt for Metro, jeg tror han har nok at se til + du kan se at han har fået lavet en BMW for ikke særligt lang tid siden!!!

Syntes nu at jeg har respekt overfor ham, jeg tror der er mange der er meget mere ivrige på at vide det. 

 

Syntes du skal læse opslaget igennem, og når du har gjort det, så finder du altså også ud af at det er 1 måned siden at han lagde billedet op af BMW!

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, hunT skrev:

Syntes du skal læse opslaget igennem, og når du har gjort det, så finder du altså også ud af at det er 1 måned siden at han lagde billedet op af BMW!

Synes du skal tænke over at det er ikke metro der bestemmer hvilke af hans ting der kommer ind på servere det er 100% på til Dynn Hvad der bliver tilføjet

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, hunT skrev:

Dejligt

 

 

 

 

2 timer siden, Dynn skrev:

Hans X5'er er desværre ikke færdig endnu. Vi har fundet et par andre biler som er planlagt at tilføje i løbet af weekenden 🙂 

Er det nye politibiler?

Redigeret af hunT
Link til kommentar
Del på andre sites

20 timer siden, Dynn skrev:

Hans X5'er er desværre ikke færdig endnu. Vi har fundet et par andre biler som er planlagt at tilføje i løbet af weekenden 🙂 

Får vi at vide hvornår bilerne bliver sat til salg?

Og hvilke bil(er) det er?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Nogle projekter er lidt *tys tys* fordi de skal bruges til særlige overraskelse/opdateringer.

 

Men her er den såkaldte wheel clamp/hjulklemme, som er udkommet i dag.

mpbfRPh.jpg

EZMRwY1.jpg

AYoFPXQ.jpg

Redigeret af Metro
Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Metro skrev:

Nogle projekter er lidt *tys tys* fordi de skal bruges til særlige overraskelse/opdateringer.

 

Men her er den såkaldte wheel clamp/hjulklemme, som er udkommet i dag.

mpbfRPh.jpg

EZMRwY1.jpg

AYoFPXQ.jpg

Hvilke nye ting er udkommet idag?

  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.