Hop til indhold
Stavox

PUBG VS H1z1 VS Fortnite?


Victor Lalle

Recommended Posts

Har spillet alle 3 spil rigtig meget. H1Z1 var et super fedt spil, men efter de splittede deres spil op, og det nye map kom, døde lortet lidt.

Pubg er fedt nok, men games er alt for lange, og mappet for stort. Og så lagger lortet helt vildt..

Fortnite - Hurtige spil, mere action, smooth gameplay = Winner. 

Link til kommentar
Del på andre sites

PUBG:

Jeg har aldrig fået chancen for at spille PUBG, men det er heller ikke de bedste ting, jeg har hørt om det. Meget mere kan jeg ikke sige om det. 

 

H1Z1:

H1Z1 var et federe spil, end det er nu. 

Førhen var det skide fedt men efter nogle opdateringer specielt deres combat opdatering, ødelagde de det lidt. 

 

Fortnite: 

Fortnite har jeg ikke spillet lige så meget, som jeg har spillet H1Z1.

Tilgengæld har jeg ikke oplevet nogle bugs eller exploits i spillet på de få timer, jeg har spillet spillet modsat H1Z1. Det virker til at være et fint spil, der kører fint osv, men jeg er desværre virkelig ikke stor fan af deres cartoon graphics. 

Link til kommentar
Del på andre sites

39 minutter siden, htm[dk] skrev:

H1Z1 Battle Royale er det originale Battle Royale

 

 

Blev nød til at grine lidt over denne kommentar. Du er måske for ung til at kende til tidligere spil, men der har været en del før H1z1 :-) Det første efter min hukommelse er DayZ i ARMA 2: Operation Arrowhead :-)

Så vidt jeg ved, er det Player Unknown der lavede DayZ i ARMA 2, og som også var dev under h1z1 og pubg. 

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Vito skrev:

Blev nød til at grine lidt over denne kommentar. Du er måske for ung til at kende til tidligere spil, men der har været en del før H1z1 :-) Det første efter min hukommelse er DayZ i ARMA 2: Operation Arrowhead :-)

 

Jeg bliver nød til at udtrykke en følelse som der får min mavemusker til at trække sig sammen ukontrolleret, på grund af at jeg har en tanke at du først kende til Battle Royale videospil efter 2012, fordi mine neuroner får mig til at tænke at det første Battle royale videospil var Hunger Games i videospillet Minecraft :-)

 

5a5bb2fcc2717_hungergames.thumb.jpg.db2a14bead58dcd44ae74f55a62bc67a.jpg

 

(Sry jeg kunne ikke lade vær)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.