Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban req - lqqqst


ZlaskeDrengen

Recommended Posts

  • _____________________________

    SteamID: STEAM_0:1:92847878

    Hvorfor skal du unbannes: Fordi det er latterligt, at jeg bliver bannet fordi jeg ikke er enig med en staff. Det starter ud med, at jeg Snipe Raider Police Department, og da jeg så gør det skyder jeg så en betjent der åbenbart var i case. Så flyver @And3rZ hen til mig og jeg får jail i 300 sekunder. Og det var så der jeg begyndte at blive lidt irriteret, på ham da jeg ikke kunne se ham i mit range på sniperen, da han stod cirka x6 væk fra ham han havde case med. Forklarer ham så der er ikke er nogen regel med det og så flyver, han bare væk og tilbage til casen.Forklarede ham op til flere gange, at han skulle tage casen oppe på et tag men det gad han ikke.Eefter spørger jeg om i OOC Om det er tilladt at snipe Raide PD, og der er der ikke nogen der svarer. Jeg kommer så i en diskution med @And3rZ og @Sunix så vidt om jeg må snipe pd raide. Jeg forklarer dem at det må jeg godt da der ikke er en regel omkring det, og et "PD-RAid" Hører inde under raid kategorien. Vi blev så bare ved med at diskutere sådan frem og tilbage, og så imens jeg snakker vælger @Sunix  at afbryde mig og der bliver jeg skam også lidt irreteret og forklarer ham at han ikke skal afbryde mig imens jeg snakker (Det synes jeg en staff burde vide ihvertilfald). Men vi fortsætter frem og tilbage, og til sidst gad @Sunix ikke mere og gik han tilbage. Da han så endelig var i hans base igen, vælger @And3rz at Permbanne mig med grunden "Grund: Tror ikke på staff + mod siger staff hele tiden = Lav en unbanrequst på stavox.dk, når du kan finde ud af at bruge hovedet" Det er en lidt latterlig grund til at banne mig og endda perm " Mod siger staff heletiden "Tror ikke på staff"

    ______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:92847878

Grund: Tror ikke på staff + mod siger staff hele tiden = Lav en unbanrequst på stavox.dk, når du kan finde ud af at bruge hovedet

Navn: Lqqqst

AdminID: STEAM_0:1:55094225 - And3rZ [moderator]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 14-01-18 00:54


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er overhovedet ikke en latterlig grund. At du ikke tror på hvad vi siger er fuldstændig respektløst, vi prøvede at fortælle dig at du ikke må, du modsiger os hele tiden! Det meget fint at du klager over at det ikke står tydeligt nok i reglerne, men kan du da ikke bare forstå det vi siger til dig? Der er nogle regler inde på den her server som ikke er blevet skrevet ind og måske mangler som bliver arbejdet på. Jeg havde også en case med dig tidligere hvor du vælger at sætte din base helt tæt på en andens base bare for at provokerende, der står måske ikke i reglerne at man ikke må, men der står at man skal bruge sund fornuft og tænke sig om, hvilket du ikke gør. Så grunden til at du ikke lytter på os er højsandsynligt fordi vi er moderators. Selvfølgelig er der nogle mods som godt kan blive forvirret, enda højer rangeret, men jeg kan bare ikke helt forstå hvorfor du vælger at lade vær med at tro på os og tro du ved det bedre end os, når du tydeligvis aldrig har tænkt på om man må. Så lad VÆR med at sig det en latterlig grund og ren faktisk tro på staffs istedet.

 

Istedet for at skrive at det er en latterlig grund, kunne du måske skrive at hvis du bliver unbannet lytter du faktisk til os og lader vær med at modsige og måske begynder at følge reglerne (Hvis man kigger på din strafhistorik). Det sætter vi pris på

Link til kommentar
Del på andre sites

det er jo en god grund hvis du bliver ved med at mod sige ham og ikke tror på hvad han siger til dig, du skal lytte til alle de staff's der inde på den server du er inde på altså generelt alle staff's og det gjorde du ikke, jeg var selv inde på serveren og får forklaret det af And3rz at du mod siger ham og ikke ville tror på ham. @And3rZ er en god staff der kan reglerne og så når han prøver ar forklare dig noget så er det lidt dumt at mod sige ham. 

Håber at du kan forstå hvad jeg mener :p

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Sunix skrev:

Det er overhovedet ikke en latterlig grund. At du ikke tror på hvad vi siger er fuldstændig respektløst, vi prøvede at fortælle dig at du ikke må, du modsiger os hele tiden! Det meget fint at du klager over at det ikke står tydeligt nok i reglerne, men kan du da ikke bare forstå det vi siger til dig? Der er nogle regler inde på den her server som ikke er blevet skrevet ind og måske mangler som bliver arbejdet på. Jeg havde også en case med dig tidligere hvor du vælger at sætte din base helt tæt på en andens base bare for at provokerende, der står måske ikke i reglerne at man ikke må, men der står at man skal bruge sund fornuft og tænke sig om, hvilket du ikke gør. Så grunden til at du ikke lytter på os er højsandsynligt fordi vi er moderators. Selvfølgelig er der nogle mods som godt kan blive forvirret, enda højer rangeret, men jeg kan bare ikke helt forstå hvorfor du vælger at lade vær med at tro på os og tro du ved det bedre end os, når du tydeligvis aldrig har tænkt på om man må. Så lad VÆR med at sig det en latterlig grund og ren faktisk tro på staffs istedet.

 

Istedet for at skrive at det er en latterlig grund, kunne du måske skrive at hvis du bliver unbannet lytter du faktisk til os og lader vær med at modsige og måske begynder at følge reglerne (Hvis man kigger på din strafhistorik). Det sætter vi pris på

Kan sagtens lytte til jer, men det er lidt latterligt at få permban for noget, en anden staff siger er helt fint. Ranken er ikke en stor del for mig, men når jeg op til flere gange forklarer jer at det må jeg godt, skulle jeg så bare ændre hele mit koncept midt i det hele?

 

Det med basen var ikke for at provokere. Det var skam bare for at gøre plads til andre hvilket da du bedte mig om at slette det slettede jeg den også.

1 time siden, Blasterion_^ skrev:

det er jo en god grund hvis du bliver ved med at mod sige ham og ikke tror på hvad han siger til dig, du skal lytte til alle de staff's der inde på den server du er inde på altså generelt alle staff's og det gjorde du ikke, jeg var selv inde på serveren og får forklaret det af And3rz at du mod siger ham og ikke ville tror på ham. @And3rZ er en god staff der kan reglerne og så når han prøver ar forklare dig noget så er det lidt dumt at mod sige ham. 

Håber at du kan forstå hvad jeg mener :p

 

Siger ham jo imod da jeg har mit koncept og han har sit eget. Men det er pænt latterligt at når man har fået afvide af en anden staff man godt må og så han kommer og siger man ikke må og endda får permban for det. Lytter skam også til alle staffs men når jeg har fået afvide af en anden staff så holder jeg fast i det.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, ZlaskeDrengen skrev:

jeg har mit koncept

Det fint du har dit koncept, men hvordan skal det ændre at du slet ikke vil tro på os? Du skal ikke tro at du kan reglerne bedre end os. Det står ikke i reglerne nej, det noget vi har fået af vide af højere rangeret staffs, det nægter også at tro på.

 

9 timer siden, ZlaskeDrengen skrev:

Ranken er ikke en stor del for mig,

Hvis det ikke er ranken, hvad er det så der for dig til at nægte at tro på os?

Link til kommentar
Del på andre sites

49 minutter siden, Sunix skrev:

Det fint du har dit koncept, men hvordan skal det ændre at du slet ikke vil tro på os? Du skal ikke tro at du kan reglerne bedre end os. Det står ikke i reglerne nej, det noget vi har fået af vide af højere rangeret staffs, det nægter også at tro på.

 

Hvis det ikke er ranken, hvad er det så der for dig til at nægte at tro på os?

Den eneste grund til jeg ikke vælger at tro på jer er, fordi at i ikke har fat i det rigtige, jeg har fået afvide af en Junior Admin at det er tilladt at snipe raide pd!. Derfor blev jeg ved med at diskture.

 

Ranken er ikke en stor del for mig for at vælge om jeg skal tro på jer eller ej!. Jeg har fået afvide af Junior Admin at det må man gerne så jeg holder fast i det den højeste staff har fortalt mig.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

47 minutter siden, ZlaskeDrengen skrev:

Den eneste grund til jeg ikke vælger at tro på jer er, fordi at i ikke har fat i det rigtige, jeg har fået afvide af en Junior Admin at det er tilladt at snipe raide pd!. Derfor blev jeg ved med at diskture.

 

Ranken er ikke en stor del for mig for at vælge om jeg skal tro på jer eller ej!. Jeg har fået afvide af Junior Admin at det må man gerne så jeg holder fast i det den højeste staff har fortalt mig.

 

 

Jeg kan godt se du virker forvirret, men den staff der har fortalt dig at du godt må, det må så være en fejl fra hans side af. Vi skal nok arbejde på at optimere reglerne lidt bedre, men jeg kan godt forstå du forvirret. Jeg troede også godt man måtte i starten, men så fik jeg så af vide at pdraid og raid har næsten intet med hinanden at gøre, hvilket jeg også prøvede at forklare dig. Der ikke så meget du har gjort forkert, udover at spilde vores tid og bare tro på hvad vi siger til dig, det var bare det vi ville have dig til. Men da du spurgte i ooc om man måtte, tænkte vi at det virker respektløst at du bare slet ikke har hørt på noget af det vi har sagt.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Sunix skrev:

Jeg kan godt se du virker forvirret, men den staff der har fortalt dig at du godt må, det må så være en fejl fra hans side af. Vi skal nok arbejde på at optimere reglerne lidt bedre, men jeg kan godt forstå du forvirret. Jeg troede også godt man måtte i starten, men så fik jeg så af vide at pdraid og raid har næsten intet med hinanden at gøre, hvilket jeg også prøvede at forklare dig. Der ikke så meget du har gjort forkert, udover at spilde vores tid og bare tro på hvad vi siger til dig, det var bare det vi ville have dig til. Men da du spurgte i ooc om man måtte, tænkte vi at det virker respektløst at du bare slet ikke har hørt på noget af det vi har sagt.

Vælger jo selvfølgelig at høre efter den højst rangeret og det var det jeg gjorde. Han fortalte mig at der har været nogen punkter i reglerne hvor man måtte, så måtte man ikke, og nu der må man så godt sagde han til mig. Men håber i kan følge mig i at jeg selvfølgelig hører efter den højst, rangeret staff.

 

Den eneste, grund til at jeg spurgte i "OOC" Var fordi jeg ville vide om man måtte eller ej. Hvis der nu var flere der skrev at man ikke måtte, skulle jeg nok havde ladt vær, det var bare for at være sikker.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Misser skrev:

Jeg har fået af vide at "Du må gerne stå Væk fra pd og starte et raid også skyde dem der er på pd hvis de kan se dig og at du så længe også bevæger dig tættere og tættere på PD Så er det ikke i mod regler" Det er det jeg har fået af vide men det kan der være lavet om på siden så ja. (y)

Samme her.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.