Hop til indhold
Stavox

OMFG IDIOT BILIST


Rambo
 Del

Recommended Posts

1 minut siden, Middi-Pulsen skrev:

Ej, jeg havde ikke tænkt mig at kommentere officielt på denne post, men det der er for langt ude. 

Vi starter ud med det åbenlyse - Du får sjældent en sag i retten dagen efter hændelsen, da der er meget der skal undersøges. Politiet skal for eksempel fremlægge beviser, og skal have taget flere faktorer op til overvejelse. 

6 års fængsel. Ehm du lever i Danmark mester. Det får du knap nok for mord. Hele denne post er simpelthen for dum. Men jeg går ud fra at du fik den opmærksomhed som du så desperat have brug for.

 

Skulle hele historien dog være ægte, så undskylder jeg - Men hvorfor faen' overhovedet slå det op i et spille community`?

Opmærksomhed??

Jeg er sku da ligeglad med retten de passer bare deres arbejde altså tha fuk?

1 minut siden, SimoN skrev:

Det ændrer ikke på 6 års fængsel.

 

Ja jeg er ikke retten ;)

Så må du klage til dem.

  • Ban 3
  • Dum 5
Link til kommentar
Del på andre sites

@Vito du burde jo at vide hvad man får i straf også, men jeg vil jo sige at det er når man kører en person ned mister man sit kørerkort og får en større bøde.

 

Og jeg tror bare hele ikke lige man løber væk som såten, og politiet skal jo også have samlet beviser ind, sådan vil jeg mene det nu er! 

Så tror bare du har gjort det her for opmærksomhed 

Link til kommentar
Del på andre sites

Narh

Lige nu, S-M-O-K skrev:

@Vito du burde jo at vide hvad man får i straf også, men jeg vil jo sige at det er når man kører en person ned mister man sit kørerkort og får en større bøde.

 

Og jeg tror bare hele ikke lige man løber væk som såten, og politiet skal jo også have samlet beviser ind, sådan vil jeg mene det nu er! 

Så tror bare du har gjort det her for opmærksomhed 

Det var overvågninger+ flere vidner

  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Det virker lidt mærkeligt, at det skulle være kommet i retten så hurtigt. Kunne da selvfølgelig godt tænke mig at få konkrete beviser på hændelse, så som billeder af skaden. Det kan selvfølgelig være at du ikke er i besiddelse af sådanne beviser. Som sagt i den ovenstående besked så er det skide synd, hvis din lillebror altså blev cdm'et men hvorfor dele det her?

  • Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Fordi elsker alle jer[not gay] i er søde

Lige nu, Vito skrev:

Min far er betjent, og er tit i retten i forhold til sager. Det tager op til flere uger før retten er klar, og politiet er klar til at fremlægge en sag. Så at det sker dagen efter, og at straffen findes med det samme er jo helt dumt. 

6 års fængsel lyder da også helt dumt..... Sorry, men bliver nød til at skrive lidt attentionwhore her. 

 

Ja det er nok dumt måske er ham der dommeren diktator, IDK!

  • Ban 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Rambo skrev:

YES ALLESAMMEN: Retssagen er slut, manden er idømt 6 års fængel, og vi får nu 20.000 i erstatning! :DDDDDD Tak for jeres støtte!

Det er sku mange penge!
 

Det var sådan en ung mand

@SimoN @Reyn

Det lyder som om du er meget glad for i fik penge, men det kan måske også bare være mig der har misforstået det.

Redigeret af Bjørnen - #BAMSEBANDEN
Link til kommentar
Del på andre sites

Er det ikke lidt dårlig still og rate alle sammen ban? Fordi du kan jo tydligtvis ikke finde nogen beviser, eller har nogen for af nummer som vi kan rige til? Altså er du fucking dum, det viser jo bare at du ikke har noget, og din historie er falsk.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ehm, jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige.

Rambo det er fuckt op af at lave “fis” omkring sådan noget, håber ikke du lyver.

Men aligevel håber jeg du lyver, pågrund af det er syndt for din lillebror.

 

hvis du overhovedet har en lillebror. Dundundunnnn

  • +Rep 2
  • Sjovt 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.