Hop til indhold
Stavox

OMFG IDIOT BILIST


Rambo
 Del

Recommended Posts

44 minutter siden, Mauritz skrev:

Det er jeg ked af at høre håber at dig og din fam får det godt igen 

 

39 minutter siden, Claggy skrev:

Det er da træls for bette-broderen og jer. Hope everything will be good. May god be with ya ;)

Tak for jeres støtte

  • Ban 1
  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Lalle #NuggetArmy skrev:

God bedring :( #prayforramboslittlebrother

Edit: Har han fået sin hukommelse tilbage og god bedring igen! :(

Han er ved at få sin hukommelse tilbage, der ville gå en måned siger lægerne, tak for din støtte

  • Ban 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, John Frandsen skrev:

Og så er det nu du skal gøre klar til at slås! Send en adresse PB og tidspunkt, så må vi jo se om jeg har tid til at komme og hjælpe ;)

:DDD, Han skal ned med nakken! Gerningsted: Ved Rafteager

Jeg kan lave en video om hvordan det skete helt præcis jeg ville bruge gmod som et eksempel

  • Ban 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Sådan nogen idioter burde jo slet ikke have bil. Han skal jo fucking hænges (Altså ikke din lillebror, men gerningsmanden :)). Håber sgu han får det bedre. Det var faktisk også ved at ske for mig på et tidspunkt da jeg var 11, det var godt nok en motorcykel, det nok meget irrelavant det jeg skriver, men god bedring til ham. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Sunix skrev:

Sådan nogen idioter burde jo slet ikke have bil. Han skal jo fucking hænges (Altså ikke din lillebror, men gerningsmanden :)). Håber sgu han får det bedre. Det var faktisk også ved at ske for mig på et tidspunkt da jeg var 11, det var godt nok en motorcykel, det nok meget irrelavant det jeg skriver, men god bedring til ham. :)

Ja enig! Han siger tak.

1 minut siden, Sunix skrev:

Det var faktisk også ved at ske for mig på et tidspunkt da jeg var 11, det var godt nok en motorcykel, det nok meget irrelavant det jeg skriver, men god bedring til ham. :)

Jeg synes det er relevant :D

  • Ban 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, SimoN skrev:

Hallo mester, nu ikke for at lyde arrogant eller noget, men:

 

1: Man får ikke 6 års fængsel for at blive kørt ned.

2: Man ryger ikke i en retssag dagen efter det sket, der er slet ikke beviser nok.

 

Lugter lidt som en falsk historie, for at få medlidenhed.

Virker mærkeligt at have så meget tid til at skrive på et forum omkring det, til det er sandt.

 

- Hvordan kan din lillebror vidne, hvis han havde mistet hukommelsen? Det jo ikke muligt.

Samtidig trækker de ikke en i retten hvis man er indlagt med brækkede ben, fod og arme.

 

Im out.

 

 

Han stak af fra gerningstedet + han løj + mange vidner + overvågninger

Retssalen i glostrup

Hvorfor skulle man lyve om det? :D

  • Ban 2
  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, SimoN skrev:

Hallo mester, nu ikke for at lyde arrogant eller noget, men:

 

1: Man får ikke 6 års fængsel for at blive kørt ned.

2: Man ryger ikke i en retssag dagen efter det sket, der er slet ikke beviser nok.

 

Lugter lidt som en falsk historie, for at få medlidenhed.

Virker mærkeligt at have så meget tid til at skrive på et forum omkring det, til det er sandt.

 

- Hvordan kan din lillebror vidne, hvis han havde mistet hukommelsen? Det jo ikke muligt.

Samtidig trækker de ikke en i retten hvis man er indlagt med brækkede ben, fod og arme.

 

Im out.

 

 

 

Har lige sagt alt det der på TS. Din lille tyv! I retten med dig! 6 års fængsel!!!!

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Rambo skrev:

YES ALLESAMMEN: Retssagen er slut, manden er idømt 6 års fængel, og vi får nu 20.000 i erstatning! :DDDDDD Tak for jeres støtte!

Det er sku mange penge!

Ej, jeg havde ikke tænkt mig at kommentere officielt på denne post, men det der er for langt ude. 

Vi starter ud med det åbenlyse - Du får sjældent en sag i retten dagen efter hændelsen, da der er meget der skal undersøges. Politiet skal for eksempel fremlægge beviser, og skal have taget flere faktorer op til overvejelse. 

6 års fængsel. Ehm du lever i Danmark mester. Det får du knap nok for mord. Hele denne post er simpelthen for dum. Men jeg går ud fra at du fik den opmærksomhed som du så desperat have brug for.

 

Skulle hele historien dog være ægte, så undskylder jeg - Men hvorfor faen' overhovedet slå det op i et spille community`?

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.