Hop til indhold
Stavox

Ban Request - Jimboe


Zenoxxi

Recommended Posts

Jimboe mass rdmer altså totalt meget

Dit in-game navn: ZeNoxXi
Vedkommendes in-game navn: Jimboe
Dit SteamID: STEAM_0:1:49765632
Vedkommendes SteamID:STEAM_0:1:48016748
Tidspunkt for hændelse: 03:39:26 -> 03:41:23 og det fortsætter stadig ;(
Hvad regler er blevet brudt:RDM
Hvad skete der?: HAN STÅR BARE OG SKYDER ALLE!!
Beviser:

3177e6652b992f3b15c7e9b29a72ba2b.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Det var et uheld. Min pony (som i kan læse mere om under “om mig” på min profil), frøs virkelig meget. Derfor havde jeg taget den ind i min lejlighed, og den stod og fik varmen. Desværre havde jeg glemt at give den mad, så den spiste min mus... derfor har jeg også købt en ny nu - og fodret ponyen. Men det var altså den og ikke mig, så pls ikke ban mig!!

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Dynn skrev:

Det var et uheld. Min pony (som i kan læse mere om under “om mig” på min profil), frøs virkelig meget. Derfor havde jeg taget den ind i min lejlighed, og den stod og fik varmen. Desværre havde jeg glemt at give den mad, så den spiste min mus... derfor har jeg også købt en ny nu - og fodret ponyen. Men det var altså den og ikke mig, så pls ikke ban mig!!

+rep hans historie passer altså!! jeg snakkede med ham på skype (hans navn er jimboeelskerfluffypony) hans pony spiste hans mus!!!!

ikke ban ham så skriver jeg til ejeren

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 year later...

Din ban request blev afvist.

Jimboe får ikke en straf da du ikke har nok beviser, det der kan være photoshop, har du muligvis noget video, eller bare et gif?

Jeg ser ingen grund til at han på nogen måde får en straf, da de fleste på serveren ville indgå en protest over hans ban, eller andet,

han har tydeligvis spillerne på hans side, så vi ønsker at holde ham inde, dog kan han få jail's, og små bans. Vi orker ikke mere, SLUT!

 

Jimboe er nu en fri mand, med hans dejlige pony.

Link til kommentar
Del på andre sites

27 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Din ban request blev afvist.

Jimboe får ikke en straf da du ikke har nok beviser, det der kan være photoshop, har du muligvis noget video, eller bare et gif?

Jeg ser ingen grund til at han på nogen måde får en straf, da de fleste på serveren ville indgå en protest over hans ban, eller andet,

han har tydeligvis spillerne på hans side, så vi ønsker at holde ham inde, dog kan han få jail's, og små bans. Vi orker ikke mere, SLUT!

 

Jimboe er nu en fri mand, med hans dejlige pony.

Hvem laver en ban-request på MRBIG for at placere sin tekst i midten OG BRUGE FED SKRIFT UNØDVENDIGT!

Link til kommentar
Del på andre sites

På 20/05/2019 den 7:00 AM , Måge skrev:

Jeg Ved Altså Jimboe Ikke Lyver!!! Det Han Siger Passer!!! Ikke Ban Ham For Så Ringer Jeg Til Hosten Og Lukker Serveren. Min Far Er Ejer Af Steam Og Sletter Garrys Mod

 

kh måge pedersen

hej måge

 

mvh/kmh. mester hunt

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.