Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på Christian Larsen


CroxX #Kawer

Recommended Posts

Dit ingame navn: Kasper AKA Kawer
Staff ingame navn: Christian Larsen
Dit SteamID: STEAM_0:1:61797980
Staff SteamID: STEAM_0:1:21648642
Forklar situationen: Jeg er politi og ser MedusaFTW drifte rundt, og vælger derefter at jagte ham med sirener og det er en lidt lang jagt, så fanger jeg ham endelig også arrester
jeg ham også skriger han bare han siger ikke rigtig noget.
efter teleportere Christian Larsen til mig og spørger hvorfor har du arrestet MedusaFTW? han har lige betalt en bøde fra LukazDK
så siger jeg så hvordan kan jeg se det? har ikke fået noget at vide om det, se resten i videoen :D
i kan desværre ikke høre mig, håber det går
ved godt det kun er arrest men jeg roleplayer også ender det ud med han undgår sin straf...
Spol frem til 1.25 der starter det.
Bevis: https://youtu.be/s-7gbIZIG3Y
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Kasper,

Jeg er nødt til at forholde mig til, hvad jeg har at arbejde med. Sekundet efter, at MedusaFTW betaler sin bøde - så bliver han arresteret. Jeg forstår godt, at du måske ikke havde set, at han havde fået en bøde, men så gælder det også kommunikation mellem dig og dine kollegaer. Jeg har vurderet ud fra, at kommunikationen mellem betjente ikke var optimal her, hvilket ikke skal gå ud over en civiliseret borger. Jeg kunne godt have valgt at spørge efter noget video, men som sagt så var jeres kommunikationen grunden til, at jeg ikke havde brug for video.

Hilsen
Christian Larsen

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, CroxX #Kawer skrev:

Måden du tager dine cases er lidt mærkligt synes jeg

Proppush = 300 sekunders jail

https://gyazo.com/596a98be06d8197727ac51dfc3927b9c

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1260476097

Giv dog manden en chance. Han er ny, man bestiger ikke bjerge på en dag. Alle skal starte et sted, og måske var det hans vurdering at det var en fin straf.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, CroxX #Kawer skrev:

Måden du tager dine cases er lidt mærkligt synes jeg

Proppush = 300 sekunders jail

https://gyazo.com/596a98be06d8197727ac51dfc3927b9c

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1260476097

Jeg vurdere sammen med en anden, at han skulle modtage 5 minutter's jail, fordi han i dette sammenhæng ikke dræbte nogle. Jeg synes, at straffen er acceptabel og, at han sikkert vil lære af det.

Link til kommentar
Del på andre sites

@SimoN

Ved godt han er ny, prøver også bare at fortælle ham på en lidt hård måde hvordan jeg synes han burde tage dem, da det er lidt slemt.

@Christian LarsenSom jeg skrev til dig ingame virker han som en ny player og han virker rimelig ligeglad, hvilket for mig betyder at hvis hans bil fx bliver stjålet er han villig til at proppushe sin bil til personen dør for at få den igen.

Nå, svare ikke mere i dag og svare nok efter kl 19 imorgen da jeg skal på arbejde (Godnat)

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, CroxX #Kawer skrev:

@SimoN

Ved godt han er ny, prøver også bare at fortælle ham på en lidt hård måde hvordan jeg synes han burde tage dem, da det er lidt slemt.

@Christian LarsenSom jeg skrev til dig ingame virker han som en ny player og han virker rimelig ligeglad, hvilket for mig betyder at hvis hans bil fx bliver stjålet er han villig til at proppushe sin bil til personen dør for at få den igen.

Hvis du har lyst til at komme på teamspeak, så kan vi lige snakke om det :) Så slipper vi for det her.

ts.stavox.dk

Link til kommentar
Del på andre sites

Man må gå ud fra, at Medusas bøde har været en fartbøde og ikke noget relateret til, at han rent faktisk stikker af fra politiet - derfor giver det god mening med arrest. Men det faktum at jeg ikke kan høre dig er en skam, da jeg ikke ved hvad du har sagt. Sagde du, at der ingen betjente var i nærheden så bøden må have været for noget andet eller hvordan er den case forløbet, det kan jeg jo ikke se - jeg har ikke særlig meget at gå ud fra her.

 

En uddybende forklaring er der herremeget brug for - enten her eller over TS.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har set videoen igennem et par gange, og jeg har observeret, at jeg har lavet en fejl her. Jeg undskylder for, hvordan jeg har håndteret denne case overfor dig, Kasper. Jeg vil helt klart tage dette med i mine overvejelser fremover, hvis dette sker igen. Tak, fordi du gjorde mig opmærksom på dette.

@Houston - jeg er helt afklaret med at modtage en straf, hvilket der må være nødvendigt eftersom, at jeg har lavet en fejl. Du er velkommen til at hive fat i mig på teamspeak når det er :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey igen 

 

Har ikke tænkt mig at uddybe det mere, da der ikke rigtig er mere i det, og tak Christian fordi du indrømmer at du har gjort noget forkert 

tror ikke det gør så meget men for min skyld behøver han ingen straf fra min side han er som sagt ny og vil nok lære at det.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu hopper jeg lige ind her, med et par vigtige tilføjelser.

 

1.

På 6/1/2018 den 11:53 PM , CroxX #Kawer skrev:

Måden du tager dine cases er lidt mærkligt synes jeg

Proppush = 300 sekunders jail

300 sekunders jail for proppush er en helt fair straf. (Har set videoen)

Hvilke straffe andre spillere får, kommer ikke rigtigt dig ved.

 

2.

7 timer siden, CroxX #Kawer skrev:

og tak Christian fordi du indrømmer at du har gjort noget forkert 

Christian har ikke som sådan gjort noget forkert, men har derimod vurderet en enkel situation fejlagtigt.

Vi giver heller ikke nogle straffe til vores staffs, da vi forventer at man som staff bare godt kan finde ud af at opføre sig ordentligt.

Hvis man ikke kan finde ud af at være staff, bliver man simpelthen bare demoted. Vi kan ikke rigtigt rende rundt og jaile vores staffs, det må simpelthen bare forventes at de opfører sig ordentligt.

Med det sagt, kan Christian nu godt finde ud af hvad han laver. Han misforstod eller fejlvurderede en enkel situation, hvilket jo resulterede i at en person blev unjailed, og fik sine våben tilbage. Det er simpelthen ikke værre end at man siger undskyld, og så kommer man videre i livet. Ingen større skade sket.

Ja, det var en fejl, men det er virkeligt ikke ret slemt.

 

Det virker som om at du kun rigtigt poster staff klager på forum, hvilket virker mærkeligt, siden ingen af de staff klager du rent faktisk har lavet, har vist at en admin rent faktisk har begået en fejl.

Det virker lidt som om, at du bare leder efter små problemer, som du så derefter kan klage over på forum.

Jeg forstår faktisk ikke helt hvorfor, da det virker komplet unødvendigt, og egentligt bare dumt.

Ved at kigge tidligere staff klager igennem, finder man hurtigt mange staff klager du har lavet, hvor du stort set bare har været sur over at du enten har fået en straf, eller at en anden person ikke har fået en straf. I begge tilfælde, har det været fuldt ud fair, og der har intet været galt i den omtalte straf.

Her er et par eksempler, hvis du nu skulle være i tvivl om hvad jeg taler om:

 

Jeg tænker egentligt bare at du nok ville spare en del af både din egen tid og vores tid, hvis du bare lod være med at klage over ligegyldige ting.

Lige den her klage, er selvfølgeligt ikke helt ligegyldig, men er stadig i grunden lidt dum, da du jo egentligt bare kunne tale med Christian om det ingame...

 

Gør os alle en tjeneste, og lad være med at opsøge problemer.

Link til kommentar
Del på andre sites

I tilføjelse af Emoylys besked ville der ikke have været nogen misforståelse, hvis du fortalte Christian hvorfor det var du jagtede vedkommende og at der altså ikke var andre betjente i nærheden, så det altså måtte have været en hel anden sag.

 

Fra dit perspektiv virker det rimelig indlysende, at du jagtede vedkommende af en anden grund end bøden, da man som regel aldrig slipper med en bøde for at stikke af fra politiet. Sådanna vigtige informationer er essentielle for, at vi kan udføre vores arbejde korrekt - det er altså ikke alt vi kan se i logs. Så jeg kan altså ikke forstå, hvorfor du ikke nævner dette for ham.

 

Som Emoyly også pointerer har der egentlig ikke været nogen fejl her udover, at en usikker staff har undskyldt for noget som han ikke har gjort galt, da det er mangel på information fra din side der resulterer i en fejlagtig bedømmelse - dette er ikke for at få det til at virke som et angreb men en understregning af, at der ikke er hold i den her klage. Heraf lukkes klagen - please tag noget af det Emoyly har skrevet op til overvejelse.. :v

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.