Hop til indhold
Stavox

[Solved] Utilfreds med håndtering af RDM


Epsik_M

Recommended Posts

idag da jeg spillede på stavox stod jeg og snakkede med Thomas unknown og en anden fra hans klan også kom der en pd hen med våben i hånden(var også selv pd) og de bad ham fjerne det inden for 3 sekunder hvilket han ikke gjorde og de skød ham så. Jeg blev ved med at sige at det var ok da jeg så det lidt som i admin case hvor man ikke lige skal reagere på omverdenen men de vælger så at fyre mig ned hvilket jeg ser som rdm. BAGRUNDS HISTORIE! Jeg sad i den gule bygning i factory og ventede på min ven (Mohaen) skulle komme tilbage da han skulle noget og jeg sad så og skopede(staves) ud over for at se hvad vi havde med at gøre MEN UDEN AT SIGTE PÅ NOGEN de vælger så at skyde på mig (havde 100hp og 100 armor) de skød mig så ned på 70hp og det var derfor jeg gik hen for at snakke med dem. Og Magnus BD siger bare at det er helt fint og der intet er at gøre det er jo GIGA RDM???

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.