Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - John Cena TSS


Saugmann

Recommended Posts

Ingame navn: John Cena TSS
SteamID: STEAM_0:1:51060516
IRL fornavn: Daniel
Alder: 16

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har igennem tiden haft en del administravie jobs inden for Minecraft communitiet. For godt 2 år siden startede jeg en minecraft server om med en kammerat, den voksede stille og roligt op på en 30-40 spiller online dagligt og det gik rigtig godt, der var en indtægt på ca. 800Kr i alt så vil mene det var en success. Dog midstede jeg interressen med årene og valgte at droppe minecraft, så introducerede min ven mig til DarkRP i Garrys mod. jeg spillede lidt på de forskellige servere men fandt hurtigt ud af, at stavox var den største og bedste danske server. Jeg begyndte at spille på Stavox her for lidt over et år siden, interessen steg hurtigt og timerne gik. Nu godt et år senere  sidder jeg stadig og spiller på servern i flere timer om dagen. Interessen stiger stadigt!

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

I skal vælge mig som staff fordi:

 

  • Jeg kender reglerne ret godt.
  • Jeg er glad og positiv.
  • Jeg har mange timer på servern i løbet af en uge (ca. 750 timer ialt)
  • Jeg kan tage intiativ.
  • Vil gøre mit bedste for at begge spillere får den rette behandling.
  • Vil selfølgelig også altid høre begge sider af casen.
  • Jeg er moden og retfærdig.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

Jeg har ikke så meget kendskab til ULX, kan dog de basale commands og tænker ikke det vil tage mig lang tid at lære nogle flere.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg synes selv at jeg formulere mig klart skriftligt og selvfølgeligt også mundligt! Bruger selvfølgeligt altid min mic ingame når jeg har mulighed for det. i øjeblikket er mit headset i stykker, så jeg snakker fra en webcam Hvor miccen ikke er den bedste, men det vil blive fikset inden for den nærmeste fremtid.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mit skema i skolen ser sådan her ud:
Mandag og fredag - 13:05 (kommer ca. online kl 14:30)
Tirsdag - Torsdag  - 14:50 (kommer ca. online kl 16:00)

Når jeg så er Kommet hjem fra skole spiller jeg typisk online på servern indtil folk begynder at leave (logget sjældent af før kl 22:00)

 

Sådan her kan det selvfølgeligt ikke være hele året igennem. Desværre. nu hvor jeg går i Gymnasiet har jeg også nogle afleveringer og senere på året kommer det også nogle eksamer jeg skal passe, men vil dog stadig gøre mit bedste for at være aktiv.
 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er en glad dreng som har interesse inden for computer, og derfor synes jeg det kunne være spændende at rykke videre fra spiller og tage lidt mere ansvar som Staff!
Jeg har spillet på servern i godt 2 år (havde en pause det meste af sidste år da jeg var på efterskole)
 

Håber i vil tage godt imod min ansøgning
- John Cena TSS

Link til kommentar
Del på andre sites

På 1/1/2018 den 10:37 PM , TheZacky skrev:

 

  • Jeg kender reglerne ret godt.
  • Jeg er glad og positiv.
  • Jeg har mange timer på servern i løbet af en uge (ca. 750 timer ialt)
  • Jeg kan tage intiativ.
  • Vil gøre mit bedste for at begge spillere får den rette behandling.
  • Vil selfølgelig også altid høre begge sider af casen.
  • Jeg er moden og retfærdig.

Er ik den største fan af at man sætter sin ansøgning op i punktform.

Har aldrig set dig på serveren før...

Så jeg forholder mig NEUTRAL

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Swag skrev:

- Rep

Du har ikke kendskab til reglerne.

Du tilsviner folk der raider dig.

Tror ikke du er moden nok.

 

Hmm. Nu har jeg baset med John og resten af TSS i et par måneder... 
Aldrig har jeg hørt ham tilsvine folk der raider, hverken ingame eller på den discord vi sidder på hver gang. 

én gang har jeg hørt ham være ret utilfreds, og det var da du warrantede den forkerte, og ødelagde for 150.000 i printere. Det blev der en case ud af, og du stod også ved det.

Jeg syntes til gengæld han klare hans cases fornuftigt, og har styr på hans regler, og virker som en moden fyr hans alder taget i betragtning! :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, .CoteZ ? - dk skrev:

Hmm. Nu har jeg baset med John og resten af TSS i et par måneder... 
Aldrig har jeg hørt ham tilsvine folk der raider, hverken ingame eller på den discord vi sidder på hver gang. 

Ved så ikke hvad kalder det her... Da det var hvad han sagde da jeg forsøgte at raide ham

22 minutter siden, .CoteZ ? - dk skrev:

én gang har jeg hørt ham være ret utilfreds, og det var da du warrantede den forkerte, og ødelagde for 150.000 i printere. Det blev der en case ud af, og du stod også ved det.

Betalte også 150k tilbage af eget valg.

Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, TheZacky skrev:

Undskyld hvis du har følt dig stødt over jeg kaldte dig en taber, eftersom du havde stået uden for min dør i 30 min og flere gange forsøgte at komme ind.

 

Overhovdet ikke det er da bare ikke en pæn tone.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.