Hop til indhold
Stavox

Nytårs fortsæt?


Victor Lalle

Recommended Posts

  • 2 months later...
4 minutter siden, Bims skrev:

Okay, i starten af Januar sagde jeg til mig selv at jeg skulle stoppe med at bruge læbepromad. Og det har så været en vane i 2 år. Dengang var jeg bange for at hvis jeg snakkede uden det på, ville mine læber rive i stykker. 

 

Mit nye problem er at jeg hele tiden vasker min mus, tastatur, håndtag, hænder, skabslåger, ipad og iphone. Hvis jeg kommer til at røre en væg eller et bord, så skal jeg vaske hænder. 

 

Og jeg ved ikke hvorfor, men hvis jeg ikke gør, så får jeg bare stress og jeg bliver helt forpustet og mit hjerte begynder at banke hurtigere, også ryster mine hænder, indtil de bliver vasket.

Gå til en læge eller psykolog. 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Bims skrev:

Okay, i starten af Januar sagde jeg til mig selv at jeg skulle stoppe med at bruge læbepromad. Og det har så været en vane i 2 år. Dengang var jeg bange for at hvis jeg snakkede uden det på, ville mine læber rive i stykker. 

 

Mit nye problem er at jeg hele tiden vasker min mus, tastatur, håndtag, hænder, skabslåger, ipad og iphone. Hvis jeg kommer til at røre en væg eller et bord, så skal jeg vaske hænder. 

 

Og jeg ved ikke hvorfor, men hvis jeg ikke gør, så får jeg bare stress og jeg bliver helt forpustet og mit hjerte begynder at banke hurtigere, også ryster mine hænder, indtil de bliver vasket.

Holy fucking shit, jeg ville nok også gøre som dr. Houston siger, og opsøge en læge eller lign.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Bims skrev:

Okay, i starten af Januar sagde jeg til mig selv at jeg skulle stoppe med at bruge læbepromad. Og det har så været en vane i 2 år. Dengang var jeg bange for at hvis jeg snakkede uden det på, ville mine læber rive i stykker. 

 

Mit nye problem er at jeg hele tiden vasker min mus, tastatur, håndtag, hænder, skabslåger, ipad og iphone. Hvis jeg kommer til at røre en væg eller et bord, så skal jeg vaske hænder. 

 

Og jeg ved ikke hvorfor, men hvis jeg ikke gør, så får jeg bare stress og jeg bliver helt forpustet og mit hjerte begynder at banke hurtigere, også ryster mine hænder, indtil de bliver vasket.

Det minder lidt om nogle af mine problemer. Du har måske ocd. Sig det til dine forældre, god bedring. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Marcus skrev:

Holy fucking shit, jeg ville nok også gøre som dr. Houston siger, og opsøge en læge eller lign.

 

36 minutter siden, TacoCat :D skrev:

Det minder lidt om nogle af mine problemer. Du har måske ocd. Sig det til dine forældre, god bedring. :)

 

Men jeg har ikke haft ocd før, hvordan fungere det? Og går det væk.

 

PS: mine hænder bliver tørre som en ørken på overfladen, når jeg vasker mine hænder 30 gange om dagen..

Og her (har været oppe i, 1 time) har jeg vasket hænder 7 gange.. jeg skal nok til en læge

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Bims skrev:

 

 

Men jeg har ikke haft ocd før, hvordan fungere det? Og går det væk.

 

PS: mine hænder bliver tørre som en ørken på overfladen, når jeg vasker mine hænder 30 gange om dagen..

Og her (har været oppe i, 1 time) har jeg vasket hænder 7 gange.. jeg skal nok til en læge

Jeg sender dig en pm :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 years later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.