Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - FucktUpFraBlokken


FucktUpFraBlokken

Recommended Posts

Ingame navn: FucktUpFraBlokken
SteamID: STEAM_0:0:73125991
IRL fornavn: Isac Felix 
Alder: 14 snart 15 (d.  19 Januar)

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, har haft min egen server som virkede som den skulle den gik jeg død i, så har jeg også været Mod inde på en server som hed cosmos, de blev hackede flere gange og til sidst tror jeg ikke de gad det mere, det var en server med ca. 20-30 spillere inde :D Og så har jeg også været Mod og Admin på andre små server.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Ja, jeg har ikke noget mod at sankke med fremmede folk, jeg har spillede Garry's mod over 1000 Timer og alle timerne består af DarkRP det er det eneste gamemode jeg kan lide at spille inde på Garry's mod, og som sagt har jeg haft min egen server der virkede perfect, det betyder jeg kan alt inde for server teknikken, og ULX, så har jeg også de tidligere erfaringer med server med mange spiller inde på. Så er jeg også god til at få cases klarede så det bliver retfærdigt, og der ikke er nogle der bliver snydt. Og den sidste ting er at jeg kan spille ca. hver dag

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg kan alt inde for ULX da jeg også har haft min egen server, og jeg har været saff inde på andre server før.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg synes selv jeg er god til at formulere mig både mundligt og skrifligt, og ja jeg bruger meget ofte min mic, har også lige købt en ny. [

(Og ja idén var fra: Lalle.)

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Når jeg ikke skal noget har jeg faktisk mulighed for at kunne komme på Mandag - Torsdag: 15:30 - 22:00 (Med nogle pauser imellem) - Fredag - Søndag: 09:00 - 00:00 Og vis det bliver nødvendigt kan jeg godt spille længre :D

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Altså som i kan så har jeg haft ban før på jeres server, det er ikke så godt der er et stykke tid siden nu, og jeg har lært af mine fejl. Og har ikke lavede nogle dumme ting siden :D. 

 

Håber i kan lide min ansøgning om at komme med på Staff Teamet, Glæder mig til at høre fra jer.

// Isac F

Udklip.PNG

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, John Frandsen skrev:

hvorfor har han ikke det?

 

 

Det bliver desværre et -Rep fra min side, da din ansøgning er meget kort, og jeg aldrig har set dig online.

 

//John Frandsen

Han skal kun skrive fornavn tror jeg vidst det er

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Bot007 skrev:

-RIP Har ikke set dig på serveren, kort ansøgning.

 

På 31/12/2017 den 6:01 PM , Blasterion_^ skrev:

-REP

 

har ikke set dig online

kort ansøgning

 

Held og Lykke

 

//Blasterion//

 

På 31/12/2017 den 5:21 PM , The Nation skrev:

-REP 

 

-har ikke set dig 

-kort ansøgning

 

MEN HELD OG LYKKE 

 

//Nation

Har spillede ca. 170 timer på serveren ;D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.