Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Bot007


Bot007

Recommended Posts

Ingame navn:

Bot007


SteamID: 

STEAM_0:0:57320303


IRL fornavn:

Elias


Alder:

14. 3 måneder til jeg bliver 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja har ejet 2 servere blev ikke til noget (trist). Har været mod på en server den kørte ret godt. [Zenox gaming]. Der kom cirka 10 ind det var ikke så mange, men jeg tog mig a nogle sager.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg  har et stort ordforeråd Har ikke et særlig højt temperament, syntes selv at jeg er god til at holde mig positiv. Kan ikke sætte mine venner i første prioritet de spiller aldrig på serveren. Kan ikke lide at være i gang med andre.

Er glad for når man har gjort en vellykket arbejde. Hvis jeg bliver sur så bliver jeg hurtig glad og positiv igen. Når folk taler grimt til mig så tænker jeg nå det er hans mening. Kender ulx fx. (jail navn 300) (slay navn) og mere. Når der kommer ting som der ikke står i reglerne så tænker jeg, nå men hvordan er det i virkeligheden. Tror jeg har læst reglerne cirka 1-2 gange. Jeg har tænk mig at læse dem igen. Jeg er meget god til at lytte til. 

hvad andre føler jeg.

Har set nogle, livet som admin videoer, lavet af Marcus, som er staff på stavox så jeg ved hvordan man gøre ting som staff i stavox. så jeg ved, hvordan man returner. Man skal bare holde C inde højre klikke på personen og så kan du return weed og våben, giv fuld armor. return. Jeg vil ikke sige dette er min mening. Jeg vil lytte til den andens mening også. Bliver ikke så nemt sur. Jeg ved hvordan man skal opføre sig. Vil meget gerne hjælpe folk, det gøre mig glad :D. Har spillet gmod i 5672 timer. Er næsten aldrig på ferie så kan være på alle de dage man har jule og sommer ferie OSV. Vil ikke misbruge det. har meget staff erfaring.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja da jeg har været admin før. FX !removecar [Navn]. Return [Navn]. !goto [Navn] !bring [Navn] OSV.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg føler at jeg er god til at formulere mig på alle måder. Ja jeg bruger rigtig meget min mic

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

hverdage 16 - 22 cirka. weekender 11 - 00:00 cirka. Ferie, 11 morgen til 3 om natten. Med mindre ferien næsten er slut.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Har læst skabelonen så ville gerne vide hvis jeg nu var så heldig at joine staff teamet. Hvis man ikke kan game 1 eller 2 hvor giver man så besked og til hvem??

Jeg er ikke sådan en person som vil være Admin for min egen skyld.

 

Håber at i vælger mig til at få jobbet som staff :D

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, hindbær tærte skrev:

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Har læst skabelonen så ville gerne vide hvis jeg joiner staff teamet. Hvis man ikke kan game 1 eller 2 hvor skal man så skrive det henne?

 

Det ser ikke sådan ud 

Du skal læse den ordentligt 

Så du får et -REP, for ikke at læse skabelonen ordentligt 

Læs den inden du laver en ansøgning (Du skal ikke spørge hvorfor)

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Rambo skrev:

Det ser ikke sådan ud 

Du skal læse den ordentligt 

Så du får et -REP, for ikke at læse skabelonen ordentligt 

Læs den inden du laver en ansøgning (Du skal ikke spørge hvorfor)

 

Skulle nok havde læst den lidt grundiger (y) :D læser den igen

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.