Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Tarry


Tarry

Recommended Posts

Ingame navn:
Tarry

 

SteamID: 
STEAM_0:1:107227712

 

IRL fornavn: 
Marcus


Alder: 
Jeg er 16 år. Min fødselsdag er 04/11-01

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja! Jeg har massere af erfaring fra både G-Mod, CSS og CS:GO.

Fra G-Mod har jeg en høj grad af min erfaring fra Sky-Zero hvor jeg var "Super Admin" (hvilket var det andet størte admin rank) i 2 år, hvor vi også brugte ULX.
Sky-Zero er dog ikke oppe mere, da den lukkede pga. ejeren var dogen, så han gad ik køre den mere.
Jeg er også admin lige PT. på en G-Mod RP server for at holde mit ULX kenskab vedlige.

Fra CSS ligger min erfaring i, små deathmatch servers som jeg enten selv ejede, eller også var jeg "Med Ejer" på mene venners.
Vi hyggede og pudsede meget med serverne, men de er ikke oppe mere, da mine venner og jeg har mistet lysten til at spille CSS og CS:GO.

Fra CS:GO ligger min erfaring i: 1v1, ws, og BA-Jail servers. Jeg ejede en enkel 1v1 server som kørte godt indtil den lukkede, da med ejeren ikke betalte for den mere.
WS serveren var ikke min, men min vens, jeg hjalp til på den.
BA-Jail serveren var jeg halv med ejer halv spiller på, i den grad at jeg hjalp med at få den op og køre, jeg betalte for den til tider.
Så mistede jeg lysten til CSS og CS:GO, så jeg opsagde min side af betalingen, og fortalte ejeren det.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg skal være en del af Staff-teamet fordi, jeg har 2 års erfaring som høj rangeret Staff på en af Danmarks største G-Mod RP servers.
Man kan sige at efter 2 år som Staff har man prøvet lidt af hvert, både D-dos, hackers, rdm'er og MEGET mere!
Jeg har dog nogle specialer de andre ansøgere ikke har, jeg lytter til begge sider af sagen, uanset  om det er venner eller fjender.
Hvis en af mine bedste vener laver noget lort, vil jeg vise at jeg tager ansvar og har disciplin nok til at straffe vedkommende.
En anden grund til at jeg er mere erfaren end de andre ansøgere er, jeg er den der person som er ligeglad med hvad folk tænker om en.
Hvis de ikke kan lide mig, så lad dem bare, hvis de godt kan lide mig, så lad dem lide mig.
Jeg har også ligeglad med om jeg kommer i case med en jeg ikke kan lide, hvis han skal straffes, så får han den samme straf som en hver anden person/ spiller skal have.
Jeg er et åbent menneske der holder en god tone hele tiden. Jeg snakker godt med mange Staff's og tilfældige spillere jeg møder på serveren.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, som skrevet tidligere har jeg 2 års erfaring med administrativt job i G-Mod RP.
Man tager nærmest tingene i facer, en face af gangen.
Første face lære man de basale ting, som at tage cases, returne folks våben, give dem liv, armor, kick, ban og alt det der.
Andet face lære man at spectate og tjekke logs.
Tredje face er alt det unødvendige som slap og den slags kommandoer.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg syntes jeg er god til at formulere mig selv skriftligt og mundtligt, selvom jeg er svag ordblind det giver mig selvfølgeligt nogle fordele hvis jeg tager den mundtligt.
Fordelene er, jeg vil gerne efter 10. klasse lære mere om politik, da jeg syntes jeg er god til at debattere, og syntes også det er sjovt at debattere.
En af fordelene ved at jeg bruger min mikrofon er også at jeg ikke behøvet at bekymre mig for om jeg nu har stavet et ord forkert eller om det er stavet korrekt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være på alle dage på nær Mandag, da jeg spiller trompet i et orkester min fritid.
Jeg har også et arbejde i min fritid, men min arbejdsplan er lidt spøjs, da den køre over 3 uger af gangen.
Har lavet et lille skema over hvor langtid og hvornår jeg kan være på.


Mandag: Kan ikke!
Tirsdag: 12:00 - 21:00
Onsdag: 15:00 - 21:00
Torsdag: 14:00 - 21:00
Fredag: 13:30 - 00:00 +
Lørdag: 10:00 - 00:00 +
Søndag: 10:00 - 21:00
 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ja. Jeg er som nævnt før svag ordblind, så det vil sige, grammatikken er ikke helt i orden for mit vedkommende,
jeg har en tindens til at lave nogle stavefejl i selv nogle af de simpleste ord.

Jeg har 2300 timer i G-Mod, hvoraf 1200 af dem er her fra serveren af.

 

I er selvfølgelig velkommen til at stille spørgsmål om mig, min ansøgning eller noget helt tredie!

 

Håber i vil tage godt imod min ansøgning!
-Tarry

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

  • Okay lolleren person
  • Kan finde ud af at argumentere for sig selv
  • Fin ansøgning
  • Kan reglerne
  • Mine cases med dig har altid været dejlige, du har holdt hoved koldt og snakket pænt.
  • Sjov gut som kan finde ud af at være seriøs og også være med på noget sjov ^^
Link til kommentar
Del på andre sites

På 30/12/2017 den 2:22 AM , JackS skrev:

+REP

  • Okay lolleren person
  • Kan finde ud af at argumentere for sig selv
  • Fin ansøgning
  • Kan reglerne
  • Mine cases med dig har altid været dejlige, du har holdt hoved koldt og snakket pænt.
  • Sjov gut som kan finde ud af at være seriøs og også være med på noget sjov ^^

Mange tak for de fine ord JackS!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Toby Pedersen skrev:

Tarry, Tarry

Du er skide flink, moden og venlig person

Reglerne dem har du styr på også rp

Du kan holde hovedet koldt når det kommer til sagen efter hvad jeg har set

Hvis der er nogen som spørger om hjælp er du altid klar til, at hjælpe dem

 

+REP

 

// Toby

Mange tag for de fine ord Toby!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Lasse O skrev:

 +REP

Hvis vi lige skal komme ind på nogle punkter

  • Sygt god til RP
  • Mega flink 
  • Kan reglerne 
  • Kan være troll men også seriøs 
  • Man kan stole på dig 

Så et kæmpe +REP Her fra mig af

 

///Lasse

Mange tak for de fine ord Lasse!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.