Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] StaffAnsøgning-Reyn


Reyn

Recommended Posts

Ingame navn: Reyn
SteamID: STEAM_0:0:131139038
IRL fornavn: Lukas
Alder:  14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

 

Jeg har tidligere været staff på to Unturned servers, ”Unturned For Gods” var en semi aktiv server med 15+ spillere på normalt så der var selvfølgelig stort set altid folk som skulle have hjælp til enten binds hvordan man spiller etc. Den er dog lukket nu da ejeren mistede lysten da der til sidst var meget lidt spillere inde på serveren og så var pengene der heller ikke til at have serveren kørende. Den anden Unturned server hed ”3DGamers” jeg var dog kun staff derinde i 2 uger da der ikke rigtig var nogle inde på serveren udover os så den lukkede. I Garry’s Mod har jeg været staff inde på en rp server som hed ”FusionRp” Hvilket også var mit første adminstrative job i et spilcommunity, der var altid 30+ spillere på så der var meget at lave der var dog mangel på staff så dem der var staff fik meget at lave. Hvilket jeg ikke havde noget imod og da en af Head of staff inde på serveren så min indsats fik jeg Admin rank meget hurtigt.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

·       Jeg har en god mængde erfaring inde for adminstrative jobs

Eftersom de servere jeg har været staff på både i Gmod og i unturned har været underbemandede i forhold til staff så har stortset altid skulle stå med alle casesne selv hvilket jeg ikke havde et problem med

·       Er generelt meget hjælpsom

·       Snakker for det meste pænt

·       Er begyndt at være rimelig aktiv inde på serveren igen

·       Prøver at gøre sådan at alle kan få en god spilleroplevelse inde på serveren

·       Har styr på reglerne og har ikke brudt dem i rimelig langtid

Er genrelt flink og venlig møder alle spillere med et smil

 

                    

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Ja, da jeg var staff på FusionRp brugte jeg det meget tit er dog lidt rusten, kan dog godt basics

Som goto,bring, jail osv.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

 

Syntes selv at jeg er god til at formulere mig skriftligt. Også mundtligt da jeg syntes det skaber mere rp hvis man bruger sin mikrofon, Ja jeg bruger tit min mikrofon både Ingame og på Ts’en. Men hvis min mor eller lignende kommer ind på mit værelse kan jeg godt finde på at tage den over Ingame chatten indtil de er gået.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mandag: 13:50-21:30

Tirsdag 13:50-21:30

Onsdag 14:45-21:30

Torsdag 15:00-21:30

Fredag 13:50-21:30

Lørdag 9:00-21:30

Søndag 10:00-21:30

Torsdag er jeg til præst så det kan godt være jeg kommer lidt senere på pga. det

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ved godt min mikrofon er en kartoffel men har købt en ny som burde komme den 4. Januar ifølge Amazon. Hvis der er nogle fejl eller noget i gerne vil Diskutere så smid mig en pm eller kom på Ts

Hav en goddag/nat og Held og lykke til de andre ansøgere

 

-Reyn

 

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, Guzern skrev:

Neutral rep.

 

]Venlig

]Imødekommende

]Rar at snakke med

]Din mikrofon er en kartoffel, kan ikke forstå hvad du siger halvdelen af tiden.

Mange tak, har købt en ny mic som kommer den 4 januar ifølge amazon

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Snufle skrev:

+Rep

  • Flink
  • Moden
  • Kan reglerne
  • Aktiv
  • Kan sit RP

Held og lykke!

 

1 minut siden, Toby Pedersen skrev:

Årh Reyn, Reyn, Reyn

Der er så mange ting som man kan sige omkring dig

For det første reglerne dem har du styr også rp

Du er flink, moden, venlig og altid god og snakke med

Du er altid klar på at hjælpe folk og du kan holde hovedet koldt

 

+REP

 

// Toby

Mange tak for de søde ord :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.