Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Guzern


Guzern

Recommended Posts

Ingame navn: Guzern
SteamID: STEAM_0:1:83982133
IRL fornavn: Gustav
Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været staff på flere forskellige servers, heribland Stavox, 2 Unturned servers, en Minecraft server og min egen minecraft server.

Jeg har tideligere været staff på Stavox. Jeg har derfor god bekendtskab med hvordan Staff rollen på DarkRP servers kan være, og jeg kender de fleste forskellige scenarier som spillere kan komme op med.

Fra de to Unturned servers jeg har været Head staff på, har jeg lært en del ting om hvordan ''nye'' spillere kan være. Det er ikke en nem opgave at få dem sat ind i reglerne, men jeg har en del erfaring med det så det burde ikke være noget problem for mig. 

Minecraft serveren jeg var staff på gik godt indtil at ejeren dsv blev nød til at lukke den ned af forskellige grunde. 

Min egen minecraft server blev aldrig rigtigt til noget, men fik et henblik i hvordan man skal få trolls og usæriøse personer til at være ordenlige.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg syntes at jeg skal være en del af Staff teamet grundet min tideligere erfaring, mine mange timer på serverene, mit gode sammenhold med mange af Stavox's aktive spillere, samt inaktive spillere. Jeg er en aktiv spiller, og jeg ville elske at få et ''bedre'' venskab med de mere private typer på Stavox end hvad jeg allerede har nu. Jeg har spillet et år på stavox, så jeg kender alle reglerne, og holder øje med om der bliver lavet ændringer i dem dagligt. Forum er en del af min dagligdag, jeg bruger forum mindst 5 gange om dagen og læser samtlige post's.

Derudover er jeg en stille, aktiv, venlig og imødekommende person som gerne vil hjælpe alle spillere med lige chance for at vinde en case, uanset alder, stemme eller andre faktorer.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har et stort bekendskab til ULX commands, logs og !menu. Fra mit tideligere arbejde på Stavox serverne kender jeg log systemet, dog har jeg set i changeloggen at der er blevet lavet flere siden i Maj, derfor kan det godt være at de lige skal sættes ind i hovedet på mig de første par dage. Binds burde ikke blive noget problem for mig, da jeg kan huske de forskellige fra sidst jeg var Staff. Jeg kender mange af commandoerne som toggleautotp, og afk i hovedet, jeg kan huske hvor man ser de forskellige scener, og hvilke oplysninger der kan findes i diverse scener.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger min mikrofon når jeg er på serveren, jeg bruger aktivt Teamspeak og jeg syntes selv at min stavning/grammatiske evne ikke fejler meget.

De få tidspunkter jeg bliver nød til at skrive på Stavox er hvis jeg Fx er til LAN eller min mikrofon ikke virker, i så tilfælde ville jeg holde mig væk fra Stavox medmindre jeg kan se at der er brug for staff via Dashboard, PM fra andre staffs eller Chatboxen.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg er aktiv på Stavox hverdage og weekender. Der er jo nogle dage hvor at familien kommer først, eller skolen skal passes men sådan er det ved de fleste. 

Mit hverdags' 'computerspils-skema'' ser sådan her ud.

Mandag 13:10-22:00 + Luft og spisepauser.

Tirsdag 14:45-22:00 + Luft og spisepauser.

Onsdag 14:45-22:00 + Luft og spisepauser.

Torsdag 14:45-22 + Luft og spisepauser.

Fredag 13:10-01:00 + Luft og spisepauser.

Lørdag 11:00-01:00 + Stor chance for familieproblemer, gåture og andre ting.

Søndag 11:00-22:00 + Stor chance for familieproblemer, gåture og andre ting.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er ked af at den seneste ansøgning jeg lavede til Stavox skulle blive ned kommenteret af min negativitet. Jeg er blevet en mere positiv person siden den sidste ansøgning, og jeg syntes at jeg skal have endnu en chance som staff.

Som Emoyly skrev i hans post om Staff ansøgningerne, ville jeg med glæde tage en snak med Head of Staff, enkelte staffs eller spillere om min ansøgning.

 

Held og lykke til alle andre - Guzern

Link til kommentar
Del på andre sites

19 timer siden, Bims Nugget skrev:

Fin gut, har lært af sine fejl (forhåbelig)

+rep

 

/banga exposer101

 

19 timer siden, Lalle skrev:

+\- 

du flink nok

kan reglerne 

og alt det der men du har været demoted af en meget slem grund så det bliver et neutralt for mig 

 

18 timer siden, wonderbase skrev:

+REP

Guzern der er mange ting man kan sige om dig, men en ting er sikkert og det er du har lært af dine fejl.

-Moden

-Flink

-Kan reglerne

- Fin ansøgning

 

 

7 timer siden, Manno skrev:

Kæmpe +rep her fra!!!

alle ved at du har lavet en fejl og ved du har lært meget af den.

-Moden

-Kan reglerne

-Flink

-Hjælpsom

-Sød

-Bar generelt en flink og hjælpsom gut som bar gør alt hvad han kan for at rette op på sin ene dumme fejl

-Fin ansøgning

 

 

//Manno

 

6 timer siden, Reyn skrev:

+Rep

Flink

Sjov at snakke med

Imødekommende

Tidligere staff

 

2 timer siden, FrashGamingDK skrev:

+Rep

Flink

Kan reglerne

Sjov

God og lang ansøgning

:D

Tak allesammen, har rettet op på min holdning til hvad der skete sidst jeg var Staff.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvor skal man starte din negative satan.....

Jeg kan da give dig et + rep.

Dette ligger i du venlig hver gang man snakker med dig, har fortjent at være staff da han har været her inde i lang tid, følger mange af de regler som der nu er på serven, og så bare overall en rigtig god person som jeg TROR vil kunne håntere det 

Link til kommentar
Del på andre sites

Guz... Du gjorde mig mindre frustreret i fortiden men nu, er du sku en god dreng og er venlig! Så derfor stort +rep til dig fordi du viser at du vil der her og ændre dig fra negativ til positiv! Og du har jo erfaringer fra fortiden så du kender til det at være staff på stavox og der går længe i mellem dine seneste straffe her de sidste, men det eneste jeg kan se sådan "negativ" er at du ikke er super duper mega aktiv. NB. Jeg kan også have været blind det må i huske!✌️

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, TheBadCop skrev:

Guz... Du gjorde mig mindre frustreret i fortiden men nu, er du sku en god dreng og er venlig! Så derfor stort +rep til dig fordi du viser at du vil der her og ændre dig fra negativ til positiv! Og du har jo erfaringer fra fortiden så du kender til det at være staff på stavox og der går længe i mellem dine seneste straffe her de sidste, men det eneste jeg kan se sådan "negativ" er at du ikke er super duper mega aktiv. NB. Jeg kan også have været blind det må i huske!✌️

Tusind tak.

 

Jeg har et par uger før ferien haft problemer IRL. Jeg har rettet op på problemerne siden da, men alt lyst til computerspil var helt væk. Har også spillet på Evo meget de sidste par dage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.