Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - And3rZ


And3rZ

Recommended Posts

Ingame navn: And3rZ

 

SteamID: STEAM_0:1:55094225

 

IRL fornavn: Anders

 

Alder: Jeg er 18 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været admin på mange forskellige minecraft servere, og har været admin på en Gmod server der er lukket ned. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg syntes at i skal vælge mig fordi, jeg har stor og god erfaring med adminstrative jobs på spil servere. Jeg kan holde hovedet koldt i pressede situationer, og blive ved med at snakke nogenlunde ordentligt til andre spillere. Er god til at lytte til begge sidder af en case. Er god til at tage de rigtige beslutninger. Kender reglerne. Er altid glad når jeg sidder og spiller.

Vil altid tage cases før RP, og kan sagtens bruge lang tid på en case. Jeg er moden og rigtig lærernem. Jeg vil rigtig gerne hjælpe serveren og jeg har hørt mange gode ting om den og jeg vil hjælpe med at gøre serveren bedre. Og gøre så den forbliver god at spille på. Jeg kan rigtig godt lide at spille på serveren, og ved hvordan tingene hænger sammen, det har jeg fundet ud af hen ad vejen. Jeg har også være i case med John Frandsen, som er en af mine venner, og han har sagt at han gerne ville hjælpe mig så meget han kan.
 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg kan de fleste af dem, men lære hurtigt de sidste.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger altid min mic når jeg spiller, jeg bruger helst ikke andet, men ja jeg syntes selv at jeg formulere mig lige så godt skrifteligt som mundligt (Med et 4 tal i dansk ;D)

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har for det meste mulighed for at være på hele ugen, både ugedage og weekender.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er igang med vagt uddannelsen hvor man lærer at snakke ordenligt og holde hovedet koldt i pressede situationer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.