Hop til indhold
Stavox

[Solved] Politi og våben


Spider pig

Recommended Posts

Person ligt elsker jeg det nye invetory system MEN så snart jeg går politi syntes jeg ikke det er så smart, med det gamle Pocket kunne vi få penge for de våben vi konfiskerede men nu bliver vi nød til at Slette dem vilket jeg ikke syntes er optimalt

 

Jeg syntes enten i burde gøre så at man som politi fik "Slet" knappen erstatte med en "sælg" knap eller at man som indsats-leder eller bare som normalt politi kunne få lov til at lave en gunshop i pd hvor kun folk med licens har lov til at købe

Link til kommentar
Del på andre sites

På 26/12/2017 den 10:30 PM , Spider pig skrev:

Person ligt elsker jeg det nye invetory system MEN så snart jeg går politi syntes jeg ikke det er så smart, med det gamle Pocket kunne vi få penge for de våben vi konfiskerede men nu bliver vi nød til at Slette dem vilket jeg ikke syntes er optimalt

 

Jeg syntes enten i burde gøre så at man som politi fik "Slet" knappen erstatte med en "sælg" knap eller at man som indsats-leder eller bare som normalt politi kunne få lov til at lave en gunshop i pd hvor kun folk med licens har lov til at købe

Indsatslederen kan bare lave sin egen e2 så

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.