Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] unban request - Christian Al Shabab


Kenny

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:82461400

Hvorfor skal du unbannes: Hej! Jeg vil gerne unbannes, fordi elsker jeres server osv.. Fik pem ban, fordi at min crash log sagde jeg disconnect, men det gjorde jeg ikke! Så derfor blev jeg åbenbart taget i at lyve ;( Jeg vil vild gerne ind igen.. Jeg vil ikke gøre noget dumt igen ;) Har brugt 162 timer på jeres server, fordi jeres server er bare den bedste ;)

______________________________

Hvad der skete? Jaaaar... Jeg var blive vagt.  skulle køre sammen med en mate. Da vi havde spawne vores bil, kørte vi hjem til vores base. Da jeg kom ud af bilen, begyndte mit game at lagge(Nej det er ingen undskyldning!).. Så ved jeg ikke, hvorfor men jeg tog bilen og dræbte mig selv(Mit game lagge så meget, at jeg ikke kunne forstå hvad der skete).. Efter gik mit game ned, og på crash log siger den at jeg gik ud selv! 

______________________________

Crash log.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:82461400

Grund: Physgun abuse - LTAP. Lyver omkring crash over TS https://gyazo.com/a2dc9c7683706ce32f70ef1094b08c1f

Navn: Christian Al Shabab

AdminID: STEAM_0:1:107797971 - SimoN [moderator]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 25-12-17 22:18


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Greenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Greenberg skrev:

Eftersom at du bliver ved med at lyve, giver jeg dig en chance for at få unban. Du kan sende mig din crashlog her på forum, også tager vi den derfra.

Undskyld jeg løj.. Vil aldrig gøre den fejl igen ;( 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, SimoN skrev:

En crashlog bliver ikke oprettet hvis du disconnecter.

Hvor ser du det logiske i at dræbe sig selv med sin bil, fordi man lagger?

Det var ikke mening at dræbe mig selv... Begyndte bare at blive lidt sur over at den lag jeg havde... Har en slags diskfejl med min computer. 

Diskfejl.png

6 minutter siden, Greenberg skrev:

Er glad for du nu kan indrømme du løj. Men inden vi tager nogle konklusioner, vil jeg meget gerne hører, hvad der får dig til at lyve fra start af? 

 

 

6 minutter siden, Greenberg skrev:

Er glad for du nu kan indrømme du løj. Men inden vi tager nogle konklusioner, vil jeg meget gerne hører, hvad der får dig til at lyve fra start af? 

Da jeg dræbte mig selv.. Blev jeg lidt bange efter jeg hørte en admin sagde 'Det så jeg godt drenge' Derefter lide før jeg spawne gik jeg ud ;( 

Det ikke tit jeg bliver taget af en admin.. Så gik i panik...

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, SimoN skrev:

Men så spørger jeg dig så, hvorfor tog du fat i din bil? Om man lagger eller ej, gir det jo ikke mening.

Kan godt se det var dumt jeg tog fat i bilen, derfor siger jeg undskyld hvis jeg ramte nogen ;( 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 29/12/2017 den 8:17 PM , Greenberg skrev:

Helt ærligt så ser jeg ingen grund til at lukke dig ind igen, eftersom i begge to prøvede at lyve ingame og på ts, så du bliver nød til at komme med nogle beviser, på det i siger.

Men som sagt siger jeg også jeg løj, og det må i undskylde. Gik i panik, og gik ud af spillet. 

Link til kommentar
Del på andre sites

22 timer siden, NosyTV skrev:

Men som sagt siger jeg også jeg løj, og det må i undskylde. Gik i panik, og gik ud af spillet. 

Hvordan kan det så være, at du bliver konfronteret med det ingame og på ts, men stadig fortsætter med at lyve her på forum? Hvorfor tænker du dig ikke om?

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Greenberg skrev:

Hvordan kan det så være, at du bliver konfronteret med det ingame og på ts, men stadig fortsætter med at lyve her på forum? Hvorfor tænker du dig ikke om?

Hvordan kunne jeg lyve ingame? Eftersom jeg var gået ud af mit spil. Ja ved det var noget dumt at lyve på ts og inde på forum'et, men troede det vil gøre så jeg hurtigt kunne komme til at spille igen ;(

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, NosyTV skrev:

Hvordan kunne jeg lyve ingame? Eftersom jeg var gået ud af mit spil. Ja ved det var noget dumt at lyve på ts og inde på forum'et, men troede det vil gøre så jeg hurtigt kunne komme til at spille igen ;(

 

 

Din ven prøvet ihærdigt at overtale mig. Kan godt se det måske ikke var dig ingame, men det var på ts og derefter forum.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, SimoN skrev:

Din ven prøvet ihærdigt at overtale mig. Kan godt se det måske ikke var dig ingame, men det var på ts og derefter forum.

Ja.. Og jeg siger stadig undskyld for at jeg løj. Jeg vil aldrig lyve igen på stavox eller forum.. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, SimoN skrev:

Han spørger dig hvorfor du gjorde det.

 

Jeg gjorde det, fordi troede det vil få mig hurtigt ud af den sag. Kan godt se det er dumt at lyve for staff osv.. 

Som jeg sagde før gik jeg også i panik..

Link til kommentar
Del på andre sites

33 minutter siden, Greenberg skrev:

Så hvad har du lært af din straf?

Har lært man ikke skal lyve overfor staff, og ikke gå i panik bare fordi en admin kommer til en.. Bare fordi man lagger behøver man ikke tage fat i ting. fx Biler osv.. Har lært man skal give respekt til staff og folk omkring en. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.