Hop til indhold
Stavox

[Solved] Flyt bankboksen


Matthew

Recommended Posts

Hej Stavox.dk

 

Mit forslag: Flyt bankboksen fra PD til banken.

Formål: Så banken bliver taget i brug, og bankmændene har noget at lave. Bankmændene kan stadig få lov til at opbevare "værdigenstande'" for folk, men på den måde er rebellerne også nødt til at røve en "sikret" bank. Der hvor bankboksen er placeret nu, er kun til formål for politiet. Hvis bankenboksen bliver rykket til banken er der ulemper for både statens ansatte og rebellerne. Denne ændring vil gøre så bankmændene, vagterne, politiet og rebellerne har mere at lave. Jeg vil personligt mene at de er federe at røve en bank, frem for at røve PD. Derudover vil jeg også tilføje at Rockford ihvertfald har en udemærket bank, som faktisk ikke bliver brugt til noget. Den står tom, og det synes jeg er synd, da den har et indbygget bankskab!

 

Positive ting ved ændringen:

1. Banken kommer i brug.

2. Ingen får nogle fordele. (Betjente/Rebeller)

3. Politiet er ikke "lammet" da de på nuværende tidspunkt ikke kan hente diverse magt midler, da de ligger i skabet på PD - Hvis politiet dør under PD raid SKAL de stå og vente på at PD raidet er afsluttet før de kan hente diverse ting. Hvis mit forslag bliver trådt i kraft, vil politiet frit kunne gå tilbage til PD da raided foregår i banken. Således vil betjentene kunne hente diverse ting igen, og "spille" videre. (NLR)

 

PS. Hvis du som læser har positive/negative ting ift. mit forslag, så kommenter gerne!

 

- Matthew

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Jan T.

 

Det ved jeg, men det giver bedre mening at bankboksen er i banken. Det vil gøre at bankmændene har mere at lave, ift. at sikre banken, men også at få ansat vagter. Som jeg skriver så står politiet for det meste og venter hvis de er blevet dræbt under pd raid. De kan hverken hente biler eller udstyr, så de står egentlig bare og venter til pd raidet er afsluttet. Den ventetid fjernes ved at flytte bank boksen.

 

Omvendt er det ikke politiets arbejde at sikre bankboksen, det er bankmændene. Hvis banken bliver røvet kan politiet assistere.

 

- Matthew

Link til kommentar
Del på andre sites

Politiet har deres penge i boksen. Så det er kun rimeligt at de selv skal beskytte den. Andre jobs penge er ikke i boksen.

Herudover vil man på EVO have meget lidt beskyttelse, hvis bank boksen bliver røvet. Så tænker det bliver lidt for nemt.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Matthew skrev:

Nemt? Man kunne eventuelt sætte begrænsning på så det ikke blev så nemt. 

 

F.eks:

5 betjente før boksen må blive røvet.

Jeg syntes det er helt fint som det er nu. I stedet for at flytte et system som virker lige nu.

 

Hvad med at komme med et forslag til et nyt?

Link til kommentar
Del på andre sites

Tænker ikke dette er en god ide dag på EVO er Danske bank et meget populært sted og det vil ikke få en fordel men derimod ulemper da danske bank bliver brugt meget til gunshops og folk vi skulle til at bygge nyt.

 

Desuden vil det vær nemt at raide Bank Boksen inde på evo eftersom baglokalet ikke er et lukket rum

Link til kommentar
Del på andre sites

Konceptet bag det som du kalder "Bankboksen" er, at den skal opbevare de penge som politiet tjener i form af bøder, konfiskerede genstande og salg af konfiskerede biler. Det er politiets penge, og derfor bør de beskytte dem fremfor en bankmand, der ikke har noget som helst at gøre med staten. Grunden til at "bankboksen" er placeret i PD er, at politiet skal have en eller anden grund/motivation til rent faktisk at beskytte politistationen - og generelt arbejde for deres løn.

 

Hvis du gav bankmændene dette ansvar, ville det være hundrede gange nemmere at røve politiet fra deres surtoptjente bonusløn, da der på Evocity og Rockford kun er to døre som skal lockpickes for at nå ind (Henholdsvis hoveddør og ekstra dør), derved ville du nærmest være tvunget til at skulle have en bankmand, som skal bygge props indvendigt - hvilket er rimelig upraktisk. Hvorimod der nærmest hele tiden er politibetjente tilgængelige, så det aldrig bliver for let at bryde ind. Selvfølgelig kan bankmændene og politiet arbejde sammen om at beskytte banken, men mængden af sikkerhed omkring banken vil være utrolig minimal, når der ingen bankmand er online, så røverne vil få en rimelig stor fordel - hvilket ikke er fair, da der sommetider er utrolig mange penge i boksen, så det giver kun god mening, at politiet bør have en fordel hvis det skulle være.

 

Derudover er de positive virkninger du har listet, ifølge mig overhovedet ikke nok til at ophæve alle de negative virkninger dit forslag ville have. :santa:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes alt bliver så forvirrende når i kalder politiets kasse med penge for en “bank-box”

hvad har bank at gøre med det, det lyder jo som en bankmand???

 

måske bare ændre navnet til “super-sej-kasse-med-mange-penge-hvis-politiet-ikke-er-bangaer-plus-den-ejes-af-politiet”

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Bims skrev:

Jeg synes alt bliver så forvirrende når i kalder politiets kasse med penge for en “bank-box”

hvad har bank at gøre med det, det lyder jo som en bankmand???

 

måske bare ændre navnet til “super-sej-kasse-med-mange-penge-hvis-politiet-ikke-er-bangaer-plus-den-ejes-af-politiet”

Det er egentlig også bare meningen at det skulle hedde en "Vault". Det blev nok bare navnet "bankboks" da vi oversatte det vi kaldte Vault i koden, som jeg godt kan se kan være forvirrende.

 

Som et par har understreget, giver det ingen mening at flytte den ud af PD. Eksempler på andre servere har vist, at det ikke fungerer at placere den i "Danske Bank"-bygningen på evocity. Bygningen er altid tom, og dem der røver den ender med at skulle stå og gemme sig bag en desk. 

Jeg er ikke sikker på hvad det er der er savnet her, siden det er nødvendigt at flytte den. Bankejerne har typisk en meget højere værdi i printere liggende end der ville være i politi-boksen.

Og hvad skulle bankfolk få ud af at beskytte den? Som fordel skriver du, at det gør at bygningen bliver brugt (her går jeg ud fra du mener på Rockford), men der er en grund til, at folk vælger at bruge en propbygning i de fleste tilfælde. Her har de bedre mulighed for at tilpasse bygningstrukturen til indhold og sikkerhed. Ved at placere en boks derinde, som de intet får ud af at beskytte, forhøjer du chancen for at de bliver raided, i en bygning der i forvejen ikke er tiltalende.

 

Jeg kan godt se, at det kan være problematisk med politiskabet, og jeg er mere end villig til at diskutere løsninger til det. Men at flytte boksen, bliver ikke en.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Matthew skrev:

Kan godt se pointen i det I skriver, men problematikken er bare det med pd skabet og at statens ansatte bliver lammet når der er pd raid. Ingen kan hente redskaber før pd raided er afsluttet, og det gør at politiet bare står og "glor".

De er jo døde? Så syntes jeg det er helt fair at de skal vente max 15 min.

Link til kommentar
Del på andre sites

44 minutter siden, Jan T skrev:

De er jo døde? Så syntes jeg det er helt fair at de skal vente max 15 min.

15 min på at kunne lave noget igen? Det virker ikke helt optimalt. At løbe rundt som betjent uden vest spørger bare om at blive dræbt ved stop af biler.

 

Den næste problematisk, i tilfælde af, at der kommer en løsning til politiskabet bliver så, at de ikke har en bil i 15 min.

Link til kommentar
Del på andre sites

Synes sagtens at man kan flytte boksen. Ihvertfald på rockford, men det er bare min holdning. Du ser ikke politiet i virkeligheden gå og vogte om en bankboks. De assisterer bankerne hvis der er brug for det, og så hvis man er bange for at banken bliver røvet, så må bankmændende ansætte vagter...

 

jeg har været bankmand et par gange, og jeg har da flere gang haft lyst til at bruge banken på rockford, men da der ikke rigtig er noget at lave udover at holde printere kun, ja så er det heller ikke så fandens fedt. 

 

En anden ide kunne jo også være at gøre printere lovlige hvis de opbevares af en bankmand som tager %'er hvor de bliver spredt ud til eventuelle vagter og bankmanden selv, men det ved jeg ikke hvad folk synes om.

Link til kommentar
Del på andre sites

Igen...

 

Det er ikke borgernes penge. Det er heller ikke bankmændenes penge, så de vil ikke have nogen god grund til at beskytte den. Derimod er de fleste bankmænd privatansat og har deres egen banke.

 

Og som Dynn også sagde har politiet brug for en grund til at beskytte deres station. Bare tænk på det som en opbevaringsboks.

Link til kommentar
Del på andre sites

Indfør skat af den løn der bliver givet ud til de forskellige jobs og smid skattepengene i en bankboks i banken på de forskellige maps. 

 

Så kan bankmanden passe på den sammen med de vagter der bliver ansat så kan bankmanden få en andel af pengene i boksen hvert 30-60 minut.

 

Borgmesteren kan styre skatten indefor en rimelig grænse jeg vil mene er 1-50%

 

Se det synes jeg vil vække liv i banken, og bankmandens job samt vagt jobbet og så bliver borgmesterens rolle lige pludselig mere vigtig end før samt PET Agentes job.

 

Højere skat? Højere risiko for at borgmesteren bliver dræbt / kidnappet og PET agenter skal arbejde for at passe på borgmesteren

 

lavere skat? Bankmændene bliver sure og kræver en højere skat af så de kan tjene penge ellers kommer de også efter borgmesteren.

 

Bankboksen skal kunne raides ligesom den boks i PD og vil skabe mere liv i de forskellige jobs, men også en anden måde at tjene penge på.

 

Det er en win win situation for både lovlydige jobs og kriminelle.

 

 

 

 

35D798AF-EACE-4B1B-B91B-C3D80389413B.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.