Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - KyllingDK


KyllingDK

Recommended Posts

Ingame navn: KyllingDK

SteamID:  STEAM_0:0:102215459

IRL fornavn: Victor

Alder: Jeg er 13 år gammel

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej jeg har ingen erfaring med adminstrative jobs, har aldrig været admin før.


Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg skal være en del af staff-teamet pga. at jeg er en flink fyr, jeg elsker at hjælpe folk med deres problemer. Jeg er iskold med at - 

at skulle banne/jail folk der ikke kan finde ud af at følge nogle reglerne. Og kan de fleste regler, stort set alle. Jeg kan ikke huske numrende på dem, men ved nogenlunde hvilken række de er på;D. Er ikke lige frem mere kvalificeret - 

end de andre ansøgere, men vil selfølgelig gøre næsten alt for at blive staff på min yndlings Garry's Mod server.


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har INGEN tidligere erfaring med ULX, ved hvordan det ser ud da jeg har set alle roasted toast's "livet som admin" osv. Skal derfor også have en fuld guide om hvordan man - 

bruger det, har tænkt mig at se lidt videoer med ULX.


Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Kan formulere mig skriftligt med at grunde ting som f.eks, en grund til ban/jail/carban, men ellers er jeg ikke den bedste - 

til skriftlig formulering, jeg er trods alt også kun 13 år gammel. Jeg er der imod rigtig god til at formulere mig mundtligt. Er god til at forklare mundtligt, såvel at formulere en regel. Bruger også kun mic skriver ikke rigtig i RP - 

chatten. Jeg hader micspam! Og micspammer heller aldrig!


På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Har mulighed for mindst 1 time hver dag i hverdagende da jeg går til ishockey et par gange om ugen (ca. 2-5 gange max 5) - 

og kan max være inde på stavox, i hverdagende 3-4 timer, såvel i weekenderne kan jeg ca. være inde 4-8 timer på stavox. (jeg spiller allerede ca 4-8 timer i weekenderne på stavox), 


Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg har denne udfordring i min spilletid på serveren, at jeg har sukkersyge, og nogle gange godt kan tage meget af min tid når jeg spiller med f.eks min medicin, og - 
holde mit blodsukker i orden osv. 

Jeg har omkring 300-400 timer på stavox. Jeg elsker stavox og spiller kun på stavox. Er ikke særlig meget inde på Evocity da jeg meget bedre kan lide Rockford. 

Kan godt lide at have nogle at snakke med når jeg spiller Garry's Mod, (er nok ikke en vigtig information men alligevel..)

Mit RP er jeg godt træt af, men er nærmest afhængig af Stavox, og kan derfor ikke lade være med at spille på stavox! Derfor syntes jeg at mit RP er ved at være kedeligt og det samme hele tiden. Vil gerne prøve noget nyt som f.eks at -

blive staff herinde på stavox:D


Håber denne ansøgning går igennem, hvis ikke må i meget gerne lige skrive hvad jeg skal gøre bedre på min næste ansøgning. Jeg fik på min sidste ansøgning kritik for ikke at centrere min ansøgning så godt, så har gjordt meget ud af at- 

centrere den nu:D.


Mange hilsner fra KyllingDK (ingame)/ Victor(IRL NAME) ;D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.