Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Merlin's - staff ansøgning


Merlin

Recommended Posts

Merlin's staff ansøgning

 

Indledning:

 

Mit ingame navn - Merlin

 

Steamid - STEAM_0:1:59856354

 

Mit rigtige navn - Lucas

 

Alder - Jeg er født D. 9 / 02 / 2002 så jeg er 15 år gammel

 

Om mig:

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil-community?

 

Jeg har en del tidligere erfaring inden for jobs i et spil-community. Første gang jeg var staff, var på en CSS Server. Jeg fik en del læring om at være staff. Efter at have været  staff på CSS serveren i et stykke tid, åbnede jeg mit eget spil-community. Det var også meget lærerigt da man lærer meget om hvordan man skal holde tonen over for andre, hvordan man viser interesse i at hjælpe folk. Efter et stykke tid lukkede jeg mit spil-communituy og begyndte at spille Garys mod i 2015. Efter jeg havde spillet noget tid på Stavox, blev jeg accepteret som admin på Stavox. Det var fedt og meget lærerigt. 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

 

  • Jeg ved hvordan man skal opføre sig på severen, være flink mod folk og ikke være sur og råbe ad folk. 
  • Jeg tilbringer det meste af min dag på jeres server, da det hyggeligt sjovt og spille på serverener.
  • Jeg kan jeres regelsæt fuldt ud, så jeg har godt styr på jeres regler.
  • Folk forstår mig både når jeg snakker og skriver med dem ingame.
  • Jeg forholder mig roligt i admin cases og jeg giver meget fair straffe til folk.
  • Jeg er imødkommende over for folk og er flink mod dem. Folk syntes godt om mig. 
  • Jeg er en person som godt kan lide at snakke med folk, og jeg er ikke en der bare sidder alene og laver noget.
  • Jeg behandler personer ordentligt, jeg kender til det, da jeg har arbejdet meget i en isenkræmmer butik hvor man ekspedere kunder rigtig meget, og hjælper kunderne med ting de har brug for.
  • Jeg elsker af spille Garrys mod, så derfor vil i have en staff i meget lang tid. Da jeg vil gå op i jobbet selvfølgelig, og ikke side og spille andre spil hele tiden. Jeg er klar til at tage cases.
  • Jeg har 2100 Timer+ på jeres server & 2400+ timer i alt på garrys mod. Så jeg har forstand på at spille Garrys mod men jeg har også stadig en rigtig god erfaring inden for Admin og cases. Jeg har spillet Garrys mod siden 2015.
  • Jeg har været staff før, så jeg kender da til det, jeg har erfaring inden for det.
  • Jeg har lært meget af mine fejl. og jeg var meget arvelig over mit demote, fordi jeg var super glad for at være staff herinde på stavox og glad for fællesskabet, så jeg vil da håbe på det bedste, og håbe på at jeg vil blive taget ind igen, hvor jeg vil gøre mit allerbedste.
  • Jeg vil gerne gøre en god indsats for stavox igen, jeg vil hjælpe til på de punkter som jeg nu kan.

 

Jeg synes i skal vælge mig frem for de andre pga. Jeg kan reglerne jeg er altid positiv jeg tager tingene pænt, jeg opfører mig ordentligt og jeg forholder mig roligt i admin cases. Jeg er meget aktiv på jeres server, jeg har spillet hos jer i 1 år ca. jeg er mere kvalificeret end de andre fordi jeg kender til staff tingene / cases. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kender ULX rigtig godt da jeg har været staff mange gange, jeg kender det både inden for CSS CS:GO og Garrys mod. Så jeg har forstand på admin commands og ULX. Jeg har også været staff på jeres server, så jeg kender også til Stavox'es ULX, log og carban system. Jeg kan jeres commands i hovdet.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skrifligt bruger du din mic meget ?:

Jeg syntes jeg formulerer mig rigtig godt over for folk, jeg forklarer tingene grundigt og jeg hører på hvad folk har at sige. Jeg taler flydende dansk. Folk forstår også hvad jeg siger. Jeg kan også formulere mig godt i chatten og kan skrive flydende dansk. Jeg elsker som sagt at snakke med andre folk og ikke sidde i et rum for sig selv. Jeg bruger chatten sjældent, da man ikke bruger den så meget. Jeg kan bedst lide at snakke i forhold til at skrive. Da det er lidt mere rigtig. Så forstår man også folk bedre.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?

 

Hvilke tider jeg har mulighed for at være på

 

Mandag: 14:50 - 22:30

Tirsdag: 13:10 - 22:30

Onsdag: 14:00 - 22:30

Torsdag: 14:00-22:30

Fredag: 15.00 - til jeg bliver træt

Lørdag: 11:00 - til jeg bliver træt

Søndag: 10:00 - 22:30

 

Jeg træner Mandag - Onsdag - Fredag. Det foregår i ca. en halv time, så jeg vil ikke befinde mig på severen i disse tidsrum.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jo da selvfølgelig har jeg det! Jeg håber i vil tænke meget over at hive mig ind for som staff igen. Jeg kender til tingene og jeg syntes jeg klarede mig godt som staff. Jeg har arbejdet med lidt forskelligt og kender til hvordan man behandler personer ordentligt. Jeg er ikke en person der er gnaven og sur hele tiden.

 

 

Mvh Merlin / Lucas

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, OpK skrev:

"Jeg" syntes det var sjovt :)

 

ff0e997e066fbd9d8e7670baa91073d8.png  

 

Hihi :D

17 minutter siden, Unicorn skrev:

+REP

Venlig

Sjov

Gammel staff

 

Held og lykke

-Unicorn

 

27 minutter siden, Kaninoz skrev:

+1

  • Skide flink og hjælpsom.
  • God og lang ansøgning.
  • Tidligere erfaring indenfor staff arbejdet.

Held og lykke.

 

43 minutter siden, juuL skrev:

+REP

 

-Gammel staff

-kan reglerne

-flink

 

 

held og lykke 

//John Frandsen

 

45 minutter siden, .CoteZ ? - dk skrev:

Jeg har mødt dig kort af flere omgange, men skide fin og imødekommende! 

Jeg ville gerne se dig i en case fremover, så kæmpe tommel op herfra!

REP+

Tak for det allesammen :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.