Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - CoteZ - 07/12-2017


.CoteZ ? - dk

Recommended Posts

Ingame navn: .CoteZ ?
SteamID: STEAM_0:1:33151319
IRL fornavn: Henry
Alder: 23 år gammel


Korte facts om mig selv?:
Jeg hedder Henry, jeg er 23 år gammel og er vestjyde. Jeg er udlært personvognsmekaniker på andet år, og interessen ligger i biler, samvær med venner & bekendte og computerspil - heraf GarrysMod.
 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 
- Ja. Jeg har i over 6 år spillet GarrysMod. 3 år tilbage spillede jeg på en af de større servere i UK, og blev efter forholdsvis kort tid tilbudt staff medlemsskab. Jeg var skeptisk angående mit fremadrettede RP, men takkede ja. Dog blev jeg ret hurtigt overrasket over min interesse for at skulle opretholde serverens  regler, og sørge for at alle havde den bedst mulige oplevelse på serveren. 
Jeg nåede at være staff-medlem i knap et år, indtil jeg stoppede med at spille GarrysMod - Jeg startede igen for knap 2 måneder siden, og har spillet på Stavox siden. 

Arbejdet på ByB Servers bestod i at opretholde reglerne, tage mig af Cases og spille RP så snart muligheden var der - Dog var det for mig helt fint at forlade min post eller mit job for en stund, for at klare en case - Jeg vidste aldrig hvad den nye case gik ud på, og nysgærrigheden og interessen gjorde det hele langt sjovere. 

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?
Fordi jeg er utrolig moden, forstående og veltalende. Jeg har en realistisk sans og en god tålmodighed. 
Jeg kan nemt "læse" mennesker og forstå deres budskaber, og vælger til enhver tid en fornuftig dialog frem for en diskussion. 

Jeg har tidligere erfaring med staff-arbejde i Garrysmod og jeg så det utroligt spændende og udfordrende. 
Jeg har siden jeg startede på Stavox savnet staff arbejdet en smule, og savnet er egentlig vokset gradvist, og da jeg så at i søgte Staff greb jeg chancen. 


Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Jeg har utrolig svært ved at udtale mig om hvorvidt jeg er bedre end andre, og ønsker ikke at rangere mig selv højere, men jeg kan med garanti fortælle at jeg som nævnt tidligere er over gennemsnitsalderen af spillere på Stavox, og jeg måske til tider har et mere voksent syn på tingene. 
Jeg har en del kundeerfaring samt kontakt i mit virkelige arbejde som mekaniker , hvilket også kan afspejle sig i arbejdet som staff - Giv kunden den bedste service, og sørg for at lytte frem for at tale. 

Dog er jeg også meget kontant hvis det kræves, og jeg har en tolerance og en tålmodighed, indtil folk misbruger den. 
Jeg tænker ikke over om jeg bruger 1 minut eller 5 minutter på en case, såfremt den løses og gerne på bedst mulig måde!

Ydermere har jeg knap 1300 timer i GarrysMod, så jeg kender spillet ret godt!

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jeg har ét års erfaring fra det tidligere staff-arbejde jeg havde på ByB servers, men jeg skal da ikke ligge skjul på at der er sket meget nyt siden, og der er ting som skal læres. 
Dette er dog for mig ikke et problem, da jeg er utrolig lærenem i spil, såvel i den virkelige verden. 
Jeg er et utroligt åbent mennesker, og sætter stor pris på at lære nye ting - Dette giver rigtig mange interesse timer, for at blive bedst mulig!

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt?
Uden tvivl, JA. Jeg vægter højt at man kommunikere forståeligt, og korrekt første gang. Dette har jeg alitd gået op i, og bruger det til hverdag. Jeg er i min fritid bestyrelsesmedlem i en folkeoplysende forening, og her bruges korrekt og god formulering meget i forbindelse med det frivillige foreningsarbejde. 
Dette kan igen afspejles "i denne GarrysMod verden" hvor det som staff-medlem også er vigtigt at fremstå klar og tydelig, så det giver spillerne den bedst mulige oplevelse, men også fremstår pænt og ordentligt udefra set!



Bruger du ofte din mic?:
Ja og nej - Jeg bruger min mikrofon såfremt der er behov for det. 
Jeg benytter langt hellere min mikrofon frem for at skrive, da tale altid er nemmest at forstå, og det sjældent giver misfortolkninger, som det tit ses ved en tekstbesked. 
Jeg er selv rigtig dårlig til folk som råber og skriger ligegyldige ting i deres mirkofoner uden årsag, men har til en hvis grad en tålmodighed som kan bære over med dette. 

Som staff ville alt kommunikation foregå med mikrofon fremfor tekst, da en dialog via tekst trækker tiden, og forhindre mig i at hjælpe andre.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Mandag: 16.30-19.30      21.00-22.30
Tirsdag: 16.30-22:30
Onsdag: 16.30-22:30
Torsdag 16:30-23:00
Fredag 10:00*-01:00 *
Lørdag 10:00*-01:00*

Søndag 10:00*-22:30

* - vejlendende tider - Kan variere fra tidligere til senere!

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Jeg er en glad, positiv og loyal person - Jeg sætter en pris på en ordentlig og en respektabel tone, og gensidig respekt er en klar mærkesag for mig. 
Jeg udtrykker mig altid ordentligt, og forventer det samme. 


Mange tak for jeres tid - Jeg glæder mig til at høre fra jer!

De bedste hilsner.... 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Henry!

 

Så mødte jeg dig endelig igår! Flink, rar og imødekommende person som man ihvertfald har lyst til at snakke med igen og igen. Du virker nede på jorden, med et roligt sind, og det er kun positivt da jeg tror at du vil kunne holde hovedet koldt i stressede situationer, og tage en retfærdig beslutning.

 

Jeg er glad for at jeg mødte dig igår, for nu har jeg fået et ordenligt indtryk af dig, og kan nu ændre min mening fra at være Neutral.

 

Som du selv skriver "dialog frem for en diskussion".  Kunne ikke være mere enig, og det er en af grundene til at jeg håber du bliver valgt ind som Staff medlem.

 

+Rep

 

- Matthew.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Kaninoz
Tusinde tak for din besked! 

SimoN
Jeg spiller mest på Evocity, og tit og ofte enten bygger jeg, eller er meget i basen. Flere raider ofte når man er på vej ind eller ud så derfor undgår jeg for meget trafik ind og ud!

Skriv gerne en PM næste gang du ser mig online, så lad os få talt!

Marcus
Næste gang du ser mig ingame, så send mig en PM! Jeg elsker at lære nye spillere at kende! (y) 

Matthew
Tak for din besked! Som skrevet til SimoN bygger jeg meget, eller er meget i basen når jeg spiller som tyv!
Men klart - giv mig en PM næste gang du ser mig, og så lære vi hinanden at kende! Jeg er meget åben og imødekommende! (y) 

Bims

Tak for din besked!

Blasterion
Super hyggeligt men kort møde vi havde igår - Jeg kan kun sige i lige måde!

Link til kommentar
Del på andre sites

Tarry
Selvfølgelig! i skrivende stund har jeg 115 timer på Stavox, og til de interesserede er min straffehistorik som følger:

21-10-17 14:44:12Jail300 sec | Reason: Raider som borger (Fail bind fra "gamle dage" i Gmod - Admin var så flink at hjælpe med at un-binde)
13-11-17 23:17:35CarBanCDM (Uheld, men jeg stod ved det. Jeg ramte ham på fortovet da jeg ikke kunne styre min 911)

Super fint du spørger - Det er du velkommen til. :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.