Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøgning-tobigamer


Tobigamer_DK Gamdom.com

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: tobigamer
SteamID: STEAM_0:0:138276340
IRL fornavn: Tobias
Alder: 11år

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: nej dsv

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordi jeg har haft så mange bans at jeg har taget mig sammen og læst regler'ne og nu laver jeg ikke balade så derfor har jeg bare lært af mine (fejl!!)

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX? Jeg kender de ikke nogen comands. Jeg mener dog ikke det er noget problem at lære dem af comandoerne da jeg er meget lærenem og meget åben for at lære af andre. Jeg er villig til at yde en stor indsats for at få det lært så det ikke får betydning for min rolle som admin.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja jeg syndes jeg er okey god til at skrive og ja jeg bruger meget min nic

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg kan hverpå  alle dage minst 2 til 3 timer om dagen :)

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:jeg elsker stavox og kan godt lide at spille på stavox:)

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Tobigamer_DK Gamdom.com skrev:

fordi jeg har haft så mange bans at jeg har taget mig sammen og læst regler'ne og nu laver jeg ikke balade så derfor har jeg bare lært af mine (fejl!!)

 

Efter at have skrevet det her, er du da blevet jailed tre gange. 

Det er en ommer, mester.

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep

- Din ansøgning er alt for kort. Brug mere tid, hvis du virkelig vil være staff. Det der kan skrives på 1 minut.

- Du skriver at du har ændret dig MEN du har en sindsyg lang straf historik, hvilket ikke giver det bedste indtryk. 

- Du skriver at du har ændret dig alligevel d. 7/12-17 (i går) fik du 3-4 straffe. Virker ikke til at du taler helt sandt.

15 timer siden, Tobigamer_DK Gamdom.com skrev:

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordi jeg har haft så mange bans at jeg har taget mig sammen og læst regler'ne og nu laver jeg ikke balade så derfor har jeg bare lært af mine (fejl!!)

ac5c1ce12fa80e93f33b8690c802a099.png
 

Du er ikke klar til at blive staff overhovedet. Det her er nok den dårligste og mest useriøse ansøgning som jeg har set.

 

Held og lykke.

-Maxx0758

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.