Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - Hermione


Ayy Skunnkop

Recommended Posts

Ingame navn: Hermione

SteamID: STEAM_0:1:64442326

IRL fornavn: Rasmus

Alder: 13
 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?
Jeg har endnu ikke ikke fået chancen for at vise mine evner, som officiel admin, men jeg har fået mange opfordringer fra venner og andre spillere til at ansøge når der er åbent. Derfor griber jeg chancen nu og håber meget I kan se mine mange forskellige kvaliteter. 
Gennem tiden har jeg taget meget med mig fra andre administratorer. Her har jeg har fået en rigtig god fornemmelse for hvad der er godt og skidt og har derfor også gode forudsætninger for, at varetage rollen på en god og retfærdig måde. Jeg har derigennem fået en del erfaringer med hvad der virker når man skal løse eventuelle konfikter og lign. 
Som admin synes jeg det er meget vigtigt at kunne lytte og forstå de personer der spiller på serveren så alle føler sig hørt og refærdigt behandlet.
 
Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Jeg ser mig selv som en glad og positiv gut med et godt humør -jeg har en rigtig god humor. Jeg er god til at skabe en sjov og hyggelig stemning når vi gamer og jeg føler mig på god fod med mange af spillerne. Jeg oplever at jeg bliver respekteret som den jeg er og jeg viser også respekt for mine venner og de andre medspillere.
Som person er jeg meget seriøs og dedikeret til de opgaver jeg brænder for - dette er noget jeg helt klart vil tage med mig ind i på Staxov og som vil kunne ses i min rolle som staff.
Jeg bruger meget af min tid på at spille og være online. Derfor har jeg fået meget stor erfaring og kendskab til spillet, hvilket gør at jeg også er rigtig god til at hjælpe de andre hvis der er noget de ikke kan finde ud af eller ikke forstår. 
Det betyder meget for mig at der er en god tone på serveren -at vi taler og skriver ordentlig til hinanden. For mig er det vigtigt at man ikke bryder reglerne og jeg har også en forventning om de andre har det på samme måde. Det gør nemlig at Stavox bliver et godt og sikkert sted at spille på, et sted hvor man føler sig godt tilpas med alle og hvor man kan regne med at alle er ærlige.  
Jeg er god til at hold hovedet koldt i pressede situatuationer -derfor er jeg hurtigt til at gå ind og hjælpe med at løse de konfikter der indimellem opstår. Det kan jeg fordi jeg har et rigtig godt kendskab til spillet og spillets mange regler.  Jeg vælger altid at forhøre mig om begge parters opfattelse af situationen inden jeg træffer nogen afgørelse om hvad der rigtigt og forkert.
Som staff vil jeg være meget opmærksom på at andre ikke ødelægger andres RP så vi kan få en god oplevelse af at spille på serveren. Det mener jeg er vigtigt for at beskytte og værne om vores fantastiske community. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jeg kender de basale comands. Jeg mener dog ikke det er noget problem at lære resten af comandoerne da jeg er meget lærenem og meget åben for at lære af andre. Jeg er villig til at yde en stor indsats for at få det lært så det ikke får betydning for min rolle som admin.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 
Jeg bruger primært min mic til at tale med og jeg er meget god til at formulere mig så alle kan forstå hvad jeg mener og siger. Skriftligt kan der være enkelte stavefejl, dem retter jeg så hurtigt jeg kan og har ikke betydning for forståelsen af det jeg skriver og mener.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Jeg prøver at være så aktiv som det er muligt uden at går ud over min skole og min famillie. Men jeg er altid godt opdateret med hvad der foregår på serveren.

 

Tilgængelighed:
Man til tor kl 13 - 17, KL 18.30 - 21
Fre -lør, kl 13 - 17, kl  18.30 - 01.00
søn kl 10 - 13, kl 14- 17, kl 18.30 - 21.00
Jeg bruger meget tid foran computeren og det er her jeg har mange af mine venner. Derfor er jeg ofte mere tilgængelig end ovenstående og kaster mig ud i at lave mange ekstra ting.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Nej ikke hvad jeg kan komme i tanke om.

Tak fordi I tog jer tid til at læse min ansøgning og jeg håber meget at blive accepteret til staff-teamet.
----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

  • Aktiv spiller, supporter godt til communitiet.
  • Rigtig flink, du er ikke typen der hurtigt koger over, ligesom mange andre...
  • Du kender til regler, og følger dem godt, når du RP'er.
  • Fin ansøgning, god opstilling.

// OpK

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Glymse skrev:

Hermione forhelvede <3

Du er flink, og virkelig imødekommende

og jeg kan sagtens se dig som staff,

derfor giver jeg dig et

+REP

 

 

 

LOL, hvis du fandt dette betyder det ikke, at du er sejere end mig <3<3

Jeg fandt din besked!! Jeg er sejere though. :lick:

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.