Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Kaninoz


Kaninoz

Recommended Posts

Ingame navn: 

Kaninoz

(Tidligere kendt som Simon Knudsen)
SteamID: 

STEAM_0:1:100723445
IRL Navn: 

Simon K.
Alder: 

16, 17 den 16. September.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:
Jeg har en masse erfaring fra alle mulige spilcommunitys og blandt andet fra jeres server.

Jeg startede selvfølgelig med en minecraft prison server som de fleste har haft da jeg var 10 år gammel og lige siden har jeg fået en del erfaring

med minecraft scripts osv, og det endte så med at min nye server ved navn ClayPrison blev populær på virkelig kort tid.

Der kom en del minecraft youtubers som ville optage inde fra serveren, og på den måde blev den ved med at vokse sig større.

Der var 30-40 online normalt på serveren hverdag, og det blev jeg overrasket over.

Der havde været 1000+ spillere inde på min server på virkelig kort tid, og det blev jeg virkelig glad og taknemmelig for.

Der var også en hel del personer som valgte at støtte min server hvor de valgte at vote, og det betød også virkelig meget.

Men med tiden, synes jeg at den var ved at gå død, så jeg stoppede efter et år med serveren.

Det er dog ikke kun prison servers som jeg har arbejdet med, men også UHC, OPPrison, Kitpvp, SkyBlock, Towny og Factions.

Jeg har faktisk også lavet et Rust script før, som jeg lagde hårdt arbejde på, da jeg spillede meget rust på det tidspunkt,

så jeg lavede selvfølgelig et rust script i minecraft, og startede en server op med det men, det blev ikke rigtig til noget da folk ikke rigtig forstod det.

Ellers så har jeg også haft en Counter Strike Global Offensive server, men har dog ikke så meget erfaring med det, da jeg bare

lavede den for sjov, fordi jeg ville prøve de forskellige ting som man kunne og selvfølgelig lære lidt fra det.

Jeg har også haft en garry's mod server, hvor jeg blandt andet lærte en del ULX ting.

Men den blev skam heller ikke til noget, da det heller ikke var meningen.

 

Det er også meget længe siden, at jeg sidst spillede på stavox men jeg er endelig tilbage.

Alt den tid hvor jeg har været væk, har gået til en minecraft server ved navn superawesome, som er en af danmarks største minecraft servere.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Jeg vil have at i skal vælge mig fordi at jeg har en masse erfaring fra jeres server som staff og andre spilcommunitys.
Jeg har selvfølgelig lært gennem disse tider at jeg altid skal holde en god tone.
Jeg er en person som nemt kan holde hovedet koldt, og som bare vil have en god stemning på serveren.

Jeg har blandt andet støttet serveren med at købe vip og penge ingame.

Flere grunde til at vælge mig som moderator:

Jeg er meget fair, og behandler begge par lige.

Jeg er blevet meget bedre til at klare stressede situationer med spillere da jeg har lært meget af mine fejl som staff på stavox 

og jeg vil selvfølgelig sørge for altid at holde mit sprog pænt.

Jeg har også blandt andet selv været i en del cases, og med tiden har jeg forstået hvordan man skal håndtere det osv.

Jeg kender stort set alle regler fra stavox, og vil selvfølgelig læse det igennem igen hvis jeg nu skulle glemme noget.

Jeg er god til at lære, og altid klar på nye udfordringer.

Jeg har spillet garry's mod i 765+ timer, og meget af min tid vil igen gå til serveren stavox.

Jeg savner desuden også at være ham der fik lov til at hjælpe folk og holde styr på tingene.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jeg kender stort set det meste med ULX og en del erfaring indenfor det.

Jeg har jo også været staff på jeres server før hvor jeg havde lært meget fra jeres ULX system,

men endte med at blive fyret da jeg var inaktiv i de sidste par uger, for jeg havde meget og tænke på angående skole osv.

Jeg har blandt andet stadig de binds fra da jeg var staff, altså ulx menu, logs osv.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Jeg kan snakke dansk 100% flydende, og født i danmark.

Jeg har fået ny mikrofon, som er en Razer Seiren Pro.

Jeg bruger selvfølgelig min mikrofon så meget som muligt ingame.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at komme på, når jeg får fri fra skole, og det plejer at være ved 15-16 tiden.

Jeg har ikke nogen hobby, så jeg kan stort set komme på alle dage igen, eller næsten alle.

Der er dog nogen dage, hvor jeg ikke har mulighed for at komme på.
Tidspunkter:

Mandag - 15:30 - 23:30

Tirsdag - 16:00 - 23:30

Onsdag - 15:30 - 23:30

Torsdag - 17:45 - 23:30

Fredag - 15:00 - en gang om natten

Lørdag - En gang om dagen til en gang om natten

Søndag - En gang om dagen - 22:00

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:
Jeg er 16 år gammel, og bor i en lille by på Sjælland.

Jeg kommer til at bruge en del tid igen foran min skærm.

Jeg har en familie på 5, mor, far og 2 søskende.

Jeg har selvfølgelig også en skole som jeg skal passe,

men ellers regner jeg med at alt min tid går til stavox igen.

 

Takker for jeres tid.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du er en flink person Simon, men for at have en lidt større chance for at kunne komme ind burde man nok spille på serveren bare lidt før man ansøger. - Og jeg ved godt du har været aktiv før i tiden, men det får dig bare til at ligne en som kun vil spille på serveren som staff...

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Marcus skrev:

Du er en flink person Simon, men for at have en lidt større chance for at kunne komme ind burde man nok spille på serveren bare lidt før man ansøger. - Og jeg ved godt du har været aktiv før i tiden, men det får dig bare til at ligne en som kun vil spille på serveren som staff...

Jeg kommer selvfølgelig også til at være aktiv, men er næsten også lige vendt tilbage på stavox efter den lange pause.

Men takker for din dejlige kommentar. (y)

Link til kommentar
Del på andre sites

Simon my man! :downs:

 

- Du er skide flink

- Kan tage det seriøst når det gælder

- Lang og lækker ansøgning

- En smule inaktiv :saddowns:

- Tidligere erfaring

- Imødekommende

- Du har styr på them rules

- Overall pisse fed fyr - lang tid siden vi har snakket, og jeg håber virkelig du bliver valgt ind.

 

Good luck my man!

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP 

 

Mødte dig i case i går, og syntes jeg fik et godt indtryk af dig.

Du var meget rolig i din talende, og var forstående overfor hvad der skulle ske.

Har aldrig oplevet nogle problemer med dig og så er du skide flink.

*TOMMEL OP*

 

// OpK

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.