Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning // Mr Suniks


Sunix

Recommended Posts

Ingame navn: 

Mr Suniks
SteamID: 

STEAM_0:0:61075706
IRL fornavn: 

Aleksander
Alder: 

14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

 

Jamen det har jeg da. Jeg har været Junior admin inde på den her server som jeg virkelig godt kunne lide, jeg valgte dog at sige op pga. at jeg fik ikke lysten til gmod mere, dog har jeg så fortrudt det nu, siden at jeg faktisk savner pænt meget at være staff på stavox. Jeg tænker enelig bare jeg skulle have en pause fordi jeg har virkelig fået lysten til at være staff igen.

 

Jeg har også været staff på en unturned server på et tidspunkt, det klaret jeg sgu meget godt vil jeg selv sige. Serveren lukkede pga. ejeren aldrig spillede der inde og han ikke rigtig gad at betale for den mere. Det var mit første administrative job, det var jeg super glad for, der var ikke rigtig nogen problemer tænker jeg

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Det eneste jeg kan sige til det der med at være mere kvalificeret end andre er nok at jeg har været tidligere staff, ellers er jeg jo ikke mere kvalificeret. Men jeg syntes jo at jeg skal være en del af staff teamet fordi jeg kan det der skal til og jeg kan selvfølgelig alle regler og klarer mit rp rigtig godt. Men, ja. Det var selvfølgelig dumt af mig at sige op, når jeg ansøger noget tid efter, jeg har ihvertfald virkelig fortrudt det og det var virkelig en dum beslutning af mig. Jeg syntes vel også jeg er meget kvalificeret siden at da jeg var staff fik jeg ikke rigtig nogen klage, hvilket overrasker mig fordi jeg havde lidt stress i starten, men jeg synes at jeg gjorde mit job rigtig godt. Jeg kan sagtens tage en case uden problemer, det eneste som jeg godt kan være lidt i tvivl om, det er så noget som E2, fordi jeg ved ærligt ingenting om det, eller jo det gør jeg. Men wire tingene er noget jeg godt kan blive i tvivl om fx. Med wire reglerne. Ellers har jeg ikke rigtigt haft nogen case hvor jeg har været forvirret.

Jeg var godt nok en person som godt kunne finde på at tage lidt for mange stuck/cdm cases, som jo er de nemmeste, men det ihvertfald noget jeg vil stoppe med, det var ikke så godt af mig.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Jo, det har jeg da. Jeg har jo været staff, jeg tror lidt over 1,5 måneder, er ikke sikker. Men jeg kan fuldstændig godt ulx, det dejlig nemt at bruge, og jeg synes ikke jeg burde blive oplært, når jeg kender det hele, stort set. Jeg spørg selvfølgelig i staff chatten, hvis jeg er i tvivl. Ulx var meget svært at bruge i starten, men det blev meget lettere i gennem tiden. Kommandsne er meget simple og nemme at bruge.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Jeg er rigtig god til at formulere mig skriftligt, såvel som mundtligt. Det ikke så svært for mig, jeg synes der ingen problemer har været. Og ja, jeg bruger selvfølgelig microfon, der intet galt med den, den fungerer helt fint. Der er heller ingen problemer med min formulering

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Jo, men altså jeg går jo selvfølgelig i skole, det sådan ca. 15, jeg kan komme på og der jeg har fri i hverdagene. Jeg går ikke så sent i seng, jeg tror det ca. 21-22. Men weekenderne kan jeg sagtens, bortset fra at hver anden weekend er jeg ikke hjemme, hvilket vil sige at den her weekend hvor der bliver accepteret folk, vil jeg ikke være på indtil søndag.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Det tror jeg ikke der er. Men hvis det er jeg bliver accepteret, så tror jeg ikke jeg vil rp så meget, jeg tror bare jeg vil op på et tag og tage cases kun. Men jeg rp'er også selvfølgelig en gang i mellem, men det hvad jeg forventer. Ellers vil jeg lave meget event tænker jeg.

 

Tak for at spilde jeres tid på at læse min ansøgning. <3

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

Sunix 

Jeg kan satme meget at sige men jeg tænker ikke jeg vil gøre det altfor langt 

  • Du har været staff før 
  • Du ved hvad du skal gøre som staff 
  • Moden 
  • Klar til at blive staff Igen....
  • Kan alle reglerne 
  • Vi har et sygt godt forhold til hinanden 
  • Du kan være sjov men også seriøs 

GL Sunix <3 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, wonderbase skrev:

Det eneste du kan finde ud af nå vi snakker er at svine mig til så der for mener jeg ikke du høre til staff teamet.

Hvis jeg har svinet dig til, så tænker jeg det må have været fordi du også selv gjorde det. Men nej, jeg sviner dig ikke direkte til og er fuldstændig flabet. Men jeg tænker det er meget dobbelt moralsk siden at du også kan finde på at gøre det selv. Så jeg forstår ikke helt det du mener.

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

  • Gode kvalifikationer som staff, da du tidligere har været ansat herinde.
  • Du er flink og venlig, dog kan du hisse dig lidt op, det er dog sjældent jeg har set dig i denne tilstand
  • Fin ansøgning, godt med tekst, der er ikke bare tekst for at det skal fylde noget
  • Kan regler og følger dem endda.

// OpK

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Paki skrev:

Neutralt rep

Havde en case med dig, hvor du drog til konklusion på første påstand. Plus, så kan jeg også godt genkende det @wonderbase siger, da jeg også har haft en episode med dig.

Kan ikke helt huske episoden, men skal nok arbejde med det og blive lidt bedre til det. Tak for din mening.

Link til kommentar
Del på andre sites

wat? hvis suniks har været så "flabet" og "umoden" hvordan har så holdt så lang tid som tidligere staff?

 

Du får et +rep fra mig bae.

- Jeg kan godt lide dig

- Du kan faktisk reglerne og forstår dem, (i modsætning til mange andre spillere) 

- Så er du også tidligere staff og du var en god staff.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.