Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mulighed for betjente at lave mistillidsvotum


Paki

Recommended Posts

Titlen siger sig selv.. Jeg er træt af Indsatsledere der tror de ejer alt og alle. (s/o til Tarry)

Eventuelt kunne man gøre så de aktive betjente kunne få en menu, ligesom med bøder, hvor de svarer "ja" eller nej" til om de har mistillid til indsatslederen, hvor det så kræver 50% af aktive betjente for at afsætte ham.

 

//Paki

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg både mod, og for.

 

Mod fordi indsatslederen skal have en form for magt, menes med at han skal kunne bestemme noget. Ja nogle gange er indsatsleder dumme, og tror de er konge af riget.

 

Så at han kan fx spawne sine ting ind hvis han nu vil det, eller han skal kunne sige noget til sine betjent unden at blive afbrudt osv.

 

Jeg er meget over på din side Paki, fordi det du siger at de har den bedre dømmekraft når de ikke har.

Men hvorfor så ikke gør det med at lave en regl “ under indsatsleder “ 

 

Reglen lyder -

Hvis din med betjent lidt respekt, og prøv på at give dem en chance, med at spawne det de har ind før du gør det. 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Dynn skrev:

Hvordan skulle sådan en vote startes?

Jeg tænker måske, for at undgå det som @Spider pig siger, at vi evt. kunne få staff til at godkende årsagen, før den bliver smidt op som en vote? Så det ikke bare er "han gav mig en uretfærdig bøde, for jeg havde blink på".

Jeg kan godt se problematikken i denne del, og vil måske gøre mere skade end gavn, i forhold til staffs arbejde. Man kunne evt. ændre procenterne så en højere procent skulle vote for. Dette vil vel mindske chancerne for at blive afsat på en ugyldig grund.

 

Med dette, burde det heller ikke være muligt, hvis antallet af betjente er under et bestemt antal (fx. 5 personer) tænker jeg. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.