Hop til indhold
Stavox

Misbrug af E2


Dynn

Recommended Posts

  • Svar 60
  • Oprettet
  • Seneste svar
10 timer siden, Mads (ULTRA SPINNER) skrev:

Ja det er noget med at Simons TOS E2 gør så man ikke kan spawne props altså den disallower så man kan spawne props

Præcis, se lige hvor meget man endelig må så snart det står i en TOS. 

 

Hvad er forbrydelsen? 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Mads (ULTRA SPINNER) skrev:

Ja... noget i den stil er det

Og det synes dog slet ikke er fair da det først og fremmest noget normale spillere ikke kan men kun staffs

Så han har brugt en admin command på dig fordi du ikke fulgte nogle regler i en E2?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, ZeNoxXi skrev:

Så han har brugt en admin command på dig fordi du ikke fuglte nogle regler i en E2?

Det der skete med mig, var at han fik den til at 'retry' + 'disconnect' + removeprops, en hel masse gange. 

så kunne man ikke bruge sine dupes ihvertfald. Ikke hørt omkring det der med props. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Bims skrev:

Det der skete med mig, var at han fik den til at 'retry' + 'disconnect' + removeprops, en hel masse gange. 

så kunne man ikke bruge sine dupes ihvertfald. Ikke hørt omkring det der med props. 

Jeg tænker ikke at retry, disconnect og andre ting, der får folk til at disconnecte / miste penge eller værdiggenstande er tilladt. 

Noget som at få en E2 til at crashe, eller gøre noget andet, som er mindre skadeligt, eller noget der gør, at man ikke kan bruge E2'en fremover (Ikke undoprops).

Men hvis dette bliver et for stort problem, ender det jo bare ud med at det bliver begrænset så meget, at det næsten ikke er det værd.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

29 minutter siden, Teta skrev:

Utroligt at folk at så naive at tro det ikke bliver opdaget... Håber I finder en lang straf til dem. Utroligt som man vil ødelægge spillet for andre, til egens fordel. 

Det er den klassiske "Jeg er for smart" mentalitet. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, ZeNoxXi skrev:

Jeg tænker ikke at retry, disconnect og andre ting, der får folk til at disconnecte / miste penge eller værdiggenstande er tilladt. 

Noget som at få en E2 til at crashe, eller gøre noget andet, som er mindre skadeligt, eller noget der gør, at man ikke kan bruge E2'en fremover (Ikke undoprops).

Men hvis dette bliver et for stort problem, ender det jo bare ud med at det bliver begrænset så meget, at det næsten ikke er det værd.

 

 

Helt enig, men hvasså det der med at kontrollere andre spilleres krop via jeres console e2 fis?=

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, ZeNoxXi skrev:

Det skal ikke bruges til det, men muligvis andre formål.

 

2 timer siden, Bims skrev:

Helt enig, men hvasså det der med at kontrollere andre spilleres krop via jeres console e2 fis?=

Helt seriøst, hvis en person er dum nok til at have concmd slået til for en shady E2, kan jeg ikke gøre andet end at sige det er deres skyld.

 

Hey man! Jeg har downloadet den her gunshop, TOS’en/koden siger at den kan kontrollere mig! Lad mig da lige bruge den...

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Det skal lige siges at jeg har ingen E2 længere for jeg kom til at slette mit Spil.

 

På 26/11/2017 den 8:17 PM , Dynn skrev:

Hejsa!

Jeg følte lige, at det var nødvendigt at informere jer alle omkring en problemstilling vi har haft i staffteamet i løbet af i dag.

Vi er blevet bekendte med en større tendens til anvendelse af e2er der er i strid med reglerne. Det er lige fra e2er der tjekker om folk skriver /raid tæt på din base, antiafk samt værre ting. For at understrege det, så er e2er der giver dig information til RP du ikke burde have i strid med reglerne. Grundet de sjældne tjeks vi laver, har brug på denne regel en straf der typisk er minimum en uge.

I forbindelse med, at der var nogle staffs der havde fået fat i nogen e2er som er imod de nævnte regler, har vi tjekket op på, hvem der har anvendt dem. Det er heldigvis meget nemt, da vi gemmer alle de e2er i spawner.

 

Da det ikke har været fokus før, giver vi folk mulighed for at rette op på deres fejl. Hvordan, har vi ikke fundet ud af endnu. Vi gør samtidig opmærksomme på, at brug af ulovlige e2er efter denne post, vil blive slået ned på hårdere end vi plejer, da I nu er blevet gjort opmærksomme på, at vi ikke tolerer det.

 

I den indledende fase, har vi fundet frem til følgende personer, der har anvendt e2er som er i strid med vores regler. Vi opfordrer jer andre til at være med til at rapportere folk der anvender disse ulovlige e2er, da det er en uretfærdig fordel. Handel med ulovlig e2er, eller basesalg hvor der er ulovlige e2er vil også blive straffet hårdere end før.

 

Nedenunder ses en liste med de personer, vi har noteret har bruge ulovlige e2er, til at få en fordel over jer andre - typisk kaldet snyd:

 

5jEzmv6.png

 

Hvad der bliver gjort med folk på listen, finder vi ud af inden længe på staff-teamet.

 

Jeg er Mis misser og jeg kan lige sige at jeg har ikke den E2 med :Raid i nærheden:...

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Misser skrev:

Det skal lige siges at jeg har ingen E2 længere for jeg kom til at slette mit Spil.

 

 

Jeg er Mis misser og jeg kan lige sige at jeg har ikke den E2 med :Raid i nærheden:...

Men du har vel stadig haft den? Så tænker ikke det gør nogen forskel

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar


×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.