Hop til indhold
Stavox

Misbrug af E2


Dynn

Recommended Posts

Hejsa!

Jeg følte lige, at det var nødvendigt at informere jer alle omkring en problemstilling vi har haft i staffteamet i løbet af i dag.

Vi er blevet bekendte med en større tendens til anvendelse af e2er der er i strid med reglerne. Det er lige fra e2er der tjekker om folk skriver /raid tæt på din base, antiafk samt værre ting. For at understrege det, så er e2er der giver dig information til RP du ikke burde have i strid med reglerne. Grundet de sjældne tjeks vi laver, har brug på denne regel en straf der typisk er minimum en uge.

I forbindelse med, at der var nogle staffs der havde fået fat i nogen e2er som er imod de nævnte regler, har vi tjekket op på, hvem der har anvendt dem. Det er heldigvis meget nemt, da vi gemmer alle de e2er i spawner.

 

Da det ikke har været fokus før, giver vi folk mulighed for at rette op på deres fejl. Hvordan, har vi ikke fundet ud af endnu. Vi gør samtidig opmærksomme på, at brug af ulovlige e2er efter denne post, vil blive slået ned på hårdere end vi plejer, da I nu er blevet gjort opmærksomme på, at vi ikke tolerer det.

 

I den indledende fase, har vi fundet frem til følgende personer, der har anvendt e2er som er i strid med vores regler. Vi opfordrer jer andre til at være med til at rapportere folk der anvender disse ulovlige e2er, da det er en uretfærdig fordel. Handel med ulovlig e2er, eller basesalg hvor der er ulovlige e2er vil også blive straffet hårdere end før.

 

Nedenunder ses en liste med de personer, vi har noteret har bruge ulovlige e2er, til at få en fordel over jer andre - typisk kaldet snyd:

 

5jEzmv6.png

 

Hvad der bliver gjort med folk på listen, finder vi ud af inden længe på staff-teamet.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 60
  • Oprettet
  • Seneste svar
Lige nu, Jan T skrev:

RIP. Jeg vil bare lige sige Hancock har indrømmet og valgt at dele ulovlige e2er med os.

 

Det er sandsynligvis ham selv der har lavet dem.

Tjekker lige op på hvem der først spawnede dem når jeg kommer hjem i morgen.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Dynn skrev:

 

Det er sandsynligvis ham selv der har lavet dem.

Tjekker lige op på hvem der først spawnede dem når jeg kommer hjem i morgen.

Det sagde han også, men at han indrømmer det burde give ham en lidt mildere straf.

 

 

Forresten du burde nok gennemtjekke flere e2er tror utroligt mange har brugt ulovlige e2er som ikke minder om disse.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Jan T skrev:

Det sagde han også, men at han indrømmer det burde give ham en lidt mildere straf.

 

 

Forresten du burde nok gennemtjekke flere e2er tror utroligt mange har brugt ulovlige e2er som ikke minder om disse.

 

Det er meget fint, men Hancock er en af de få spillere, der direkte har fået at vide, at det ikke var i orden at lave.

Link til kommentar
Del på andre sites

27 minutter siden, Dynn skrev:

Det er meget fint, men Hancock er en af de få spillere, der direkte har fået at vide, at det ikke var i orden at lave.

Jeg har nu aldrig hørt fra dig eller en anden staff at jeg ikke skal lave ulovlige e2er hvor i har "busted" mig i det. Ved nu godt jeg har dummet mig men jeg er stoppet med dette. Håber at jeg er ærlig hjælper lidt på sagen.

Ehm... Jeg mindes ikke ihvertfald :)

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Hancock skrev:

Jeg har nu aldrig hørt fra dig eller en anden staff at jeg ikke skal lave ulovlige e2er hvor i har "busted" mig i det.

 

Skal man nu ha' det personligt fortalt at man ikke skal have E2'er der strider imod serverens regler?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

55 minutter siden, Andy skrev:

Skal man nu ha' det personligt fortalt at man ikke skal have E2'er der strider imod serverens regler?

Som Dynn skriver: 

 

1 time siden, Dynn skrev:

Det er meget fint, men Hancock er en af de få spillere, der direkte har fået at vide, at det ikke var i orden at lave.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Hancock skrev:

Som Dynn skriver: 

 

 

Du har før spurgt mig, og fået et svar. Som Andy også pointerer, er det om man har fået det at vide eller ej ikke en undskyldning for at misbruge E2.

Jeg synes personligt, at det er det samme som at bruge snyd. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Dynn skrev:

Jeg synes personligt, at det er det samme som at bruge snyd. 

Giver jeg dig også ret i. Derfor da jeg snakkede med Jan T og Emoley sagde jeg også at jeg vil hellere tage straffen end at spillerne som har disse e2er (Af mine) får straffen.

Link til kommentar
Del på andre sites

17 timer siden, Guzern skrev:

Hvem kan kontaktes, hvis man vil være sikker på ens E2 ikke er ulovlig?

Kontakt en staff og lad være med at bruge og sælge/give E2'en videre.

En staff kunne eventuelt være Mig, Emoyly, Dynn, Mads, Doktordim, maxx0758 eller Jan T

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, JimmiGaming skrev:

Altså jeg ved gold at jeg har brugt ulovlig E2'er og jeg er også stoppet med dem, jeg har endda også givet en ulovlig E2 til @Goldenown og hvis i kigger i logs kan i se at jeg det er et par måneder siden, og den er lavet af Martus

Lidt over en måned ja. Det ændrer dog ikke noget.

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan lave alle de e2 mig selv men bruger ikke e2. Okay nummer 1 kan jeg ikke men de andre kan jeg. 

 

Antiafk - 

Bare logge ud.

 

Riad i nærheden -

Tjekker bare chatten eller lytter til lyden når prøver på at opner.

 

Carjack check -

Man køber sku bare en bio alarm.....

 

Ez letter bliver det ikke. :downs:

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvasså med dem som bruger deres E2er til at kontrollere personer, der har en e2 oppe, via console?

Eller dem der bruger E2er til at lukke andres spil ned? 

Vi hakker ned på det store men ikke hvad der ender med at blive stort. 

 

Må alt det her være tilladt bare fordi man har en damn TOS link i den? 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Bims skrev:

Hvasså med dem som bruger deres E2er til at kontrollere personer, der har en e2 oppe, via console?

Eller dem der bruger E2er til at lukke andres spil ned? 

Vi hakker ned på det store men ikke hvad der ender med at blive stort. 

 

Må alt det her være tilladt bare fordi man har en damn TOS link i den? 

Man må ikke få folk til at disconnect -.-

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar


×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.