Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - DoktorDim


Spider pig

Recommended Posts

Dit ingame navn: Spider Pig

 

Staff ingame navn: DoktorDim

 

Dit SteamID: STEAM_0:1:82044587

 

Staff SteamID: STEAM_0:0:127515814

 

Forklar situationen: Det der sker er at jeg arrestere en for at være indenfor AOS - han kalder så case og doktordim forklare at jeg ikke må arreste ham da han snakker med en anden betjent, Men DoktorDim ender så med at modsige sigselv da jeg spurte og jeg så ikke må arreste en der havde skudt en imens han snakkede men andre, DoktorDim siger så at jo det må jeg godt da jeg har set noget han ikke har. Her kommer det så, betjenten som ham jeg arrestede snakkede med stod i en vinkel hvor han ikke kunne se om han var indenfor AOS

 

Bevis: Har intet (tænker hellerikke det er nødvendigt)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Spider Pig. Min synspunkt er at en person kalder staff fordi han mener han blev random arrested. Han siger “lige pludselig kom der bare en og arresterede mig”. Jeg vælger derfor at teleportere over til dig, hvor du forklarer han var inden for AOS. Jeg ser så lige på scenen, og kan se han står lige nøjagtigt på stregen for AOS. Derfor vælger jeg så at teleportere tilbage til spilleren der kaldte staff. Han fortæller mig, at han stod og snakkede med en betjent. Jeg hiver så fat i Spider Pig, og bringer spilleren der kaldte staff. Derefter får vi en snak som foregår således: Personen fortæller hvordan han mente det hele foregik. Derefter fortæller Spider Pig fælles at han gik bare over og arresterede ham fordi han var inden for AOS. Jeg fortæller så Spider Pig, at han ikke bare skal gå over, og arrestere en der står og snakker med en betjent, fordi han overhovedet ikke ved hvad der foregik før han kom ned i PD. Spider Pig bliver så meget frustreret over det, og vælger derefter at diskutere med mig. Han giver mig nogle eksempler. Jeg husker det som om han siger:’ “Hvad så hvis at der er en person der skyder mod en betjent, må jeg så ikke gå over at hjælpe”. Jeg svarer så at det må han gerne da betjenten er i fare.’ Derefter fortæller jeg at han altid skal huske, og spørge hvis han gerne vil hjælpe en betjent som ikke er i fare. Han vælger igen og ophidse sig og, derfor vælger jeg og unarrest spilleren som kaldte staff, fordi at han ikke gjorde noget forkert. Spider Pig bliver nu endnu mere vred, og vælger at sige “Jeg går ind og laver en staff klage NU!”. Derefter siger jeg bare “Fortsæt en god aften”, og vælger at gå da jeg ikke føler han gider at lytte til hvad jeg fortæller ham.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 25/11/2017 den 12:11 PM , Houston skrev:

Klager du over casens resultat eller over, at han modsiger sig selv?

 

Prøv og omformuler situationen, jeg forstår ikke spor af hvad du skriver. (y)

Jeg klager over at han modsiger sig selv får som jeg skriver så siger han jeg ikke må det ene men gerne må det andet og i begge situationer er der sket noget som en anden betjent ikke kunne se.

 

(det giver fint mening du ikke fatter hvad jeg skriver, staver ikke helt godt)

 

På 25/11/2017 den 1:21 AM , DoktorDim skrev:

Jeg husker det som om han siger:’ “Hvad så hvis at der er en person der skyder mod en betjent, må jeg så ikke gå over at hjælpe”. Jeg svarer så at det må han gerne da betjenten er i fare.’

det var ikke det jeg sagde nej. mere der her jeg sagde også det du svarede: må man så ikke arreste en der havde skudt en imens han snakkede men andre, DoktorDim siger så at jo det må jeg godt da jeg har set noget han ikke har. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ovennævnte forstår jeg heller ikke helt konceptet af - snakker med Dim på torsdag, da jeg er utilgængelig på onsdag, du skal være mere end velkommen til at være med, hvis du har lyst. 

Ellers gennemgås det mundtligt på torsdag og afsluttes formentlig samme dag. 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Houston skrev:

Ovennævnte forstår jeg heller ikke helt konceptet af - snakker med Dim på torsdag, da jeg er utilgængelig på onsdag, du skal være mere end velkommen til at være med, hvis du har lyst. 

Ellers gennemgås det mundtligt på torsdag og afsluttes formentlig samme dag. 

vil meget gerne være med i snakken ;) hvis et tidspunkt kunne blive valgt ville det være rart

Link til kommentar
Del på andre sites

Sagen er blevet løst over TeamSpeak, og alle involverede er nået til den konklusion, at der har været tale om en kommunikations-fejl. Hvorvidt det har været en fejl vedrørende formidlingen eller foreståelsen af casen kan vi ikke fastslå - dog har der ikke været begået nogle fejl fra staffs side, og klagen lukkes derfor. 

Tak for henvendelsen. (y)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.