Hop til indhold
Stavox

[Solved] perment banned


Søren Snebjørn

Recommended Posts

mit in-game navn : M@$7£R Y0D@ / hellcase.com

Staffens in-game navn : Greenberg

mit steam id:STEAM_0:0:82397971

Staffens steam id: STEAM_0:0:57216455

situationen: jeg blev raided også der de kørte med mine printer blev helle min skærm sort og så crashed mit spil og der jeg kom ind siger han at jeg bliver banned i en uge så mener han at jeg lyver fordi jeg siger at mit spil crashed og så siger han at jeg for to uge ban og så gik jeg lidt væk fordi der var en person der lyttede til os og så siger han at jeg for tre uges ban.

beviset er zoomet lidt ind så det er lidt bedder at se.

Untitled.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, M@$7£R Y0D@ / hellcase.com skrev:

ja fordi i siger at jeg lyver

Du har da fået rig mulighed for at modbevise det. Du har slettet din crashlog, dit billede er et du har taget for google, du kan ikke have en ordentlig tone i din klage.

Så hvis du ikke vil kaldes en løgner, så modbevis det dog istedet for.

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutter siden, Greenberg skrev:

Du har da fået rig mulighed for at modbevise det. Du har slettet din crashlog, dit billede er et du har taget for google, du kan ikke have en ordentlig tone i din klage.

Så hvis du ikke vil kaldes en løgner, så modbevis det dog istedet for.

kan jeg ikke bare få ban i en uge eller to? istedet for det vi kommer aldrig nogen veje med det her

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, M@$7£R Y0D@ / hellcase.com skrev:

kan jeg ikke bare få ban i en uge eller to? istedet for det vi kommer aldrig nogen veje med det her

At du fortsætter med at lyve i din klage, viser mig ikke at du har lært noget. Så indtil du rentfaktisk kan komme med noget, du ikke har snuppet fra google har du permban.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hm, det var ikke super smart at snuppe et billede fra Google for at dække over en vandrehistorie.

 

Du har ikke mulighed for at finde dine crashlogs? Det er næsten den eneste måde, hvorpå du kan modbevise Greenbergs påstand om, at du lyver.

Hvis du ikke kan det, så har du nu muligheden for at sige sandheden uden tilbagevendene konsekvens.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 19/11/2017 den 6:13 PM , Willy skrev:

Hm, det var ikke super smart at snuppe et billede fra Google for at dække over en vandrehistorie.

 

Du har ikke mulighed for at finde dine crashlogs? Det er næsten den eneste måde, hvorpå du kan modbevise Greenbergs påstand om, at du lyver.

Hvis du ikke kan det, så har du nu muligheden for at sige sandheden uden tilbagevendene konsekvens.

ok så siger vi at jeg lyver men hele mig skærm var sort så jeg var nød til at leave.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.