Hop til indhold
Stavox

God Skolecomputer?


Benito

Recommended Posts

Hej Stavox!

 

Jeg står nu her med min langsomme compaq cq58 bærbar, som jeg faktisk gerne vil have udskiftet til en, med lidt mere power!

 

Jeg skal ikke kunne spille på den, da jeg har en computer til lige netop det, derhjemme! :blush: 

 

Jeg sætter pris på alt den hjælp jeg kan få (y)

 

MVH 

Casper Albaek 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Casper Albaek skrev:

Hej Stavox!

 

Jeg står nu her med min langsomme compaq cq58 bærbar, som jeg faktisk gerne vil have udskiftet til en, med lidt mere power!

 

Jeg skal ikke kunne spille på den, da jeg har en computer til lige netop det, derhjemme! :blush: 

 

Jeg sætter pris på alt den hjælp jeg kan få (y)

 

MVH 

Casper Albaek 

Det er faktisk sjovt, fordi jeg skilte sådan en af her den anden dag, for at skulle skifte et bios batteri, som jo selvfølgelig sidder helt inde i computeren under bundkortet :hammered:

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Taroux skrev:

https://www.refurb.dk/b/lenovo-thinkpad-t420

Den er et levende monster :fire:

For at det ikke skal være løgn bestilte jeg præcis den computer for en uge siden - den var ifølge Refurb udgået og de referede til en anden skolecomputer. Bad dem bare om at annullere min ordre, men kan lige finde linket til den anden, når jeg engang kommer hjem.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Mush skrev:

Macbook, Intet slår det til skole og hvis folk siger andet er det fordi de ikke har brugt en.

True shit og nok noget som man heller ikke kan gå glip af.

 

Men hvis man nok ikke har nær så mange penge så køb en acer, da JEG SYNES! det er en af de mærke man giver ikke så mange penge for, men du får stadigvæk en god pris for det, så hvis du ikke har så mange penge så kig efter en acer dette er dog min mening, og ja hvis du er skide rig, så køb en macbook. (((:

Nok fordi også skal være acer er fordi, er fordi jeg har haft af en acer bærbar til 3,5 k i 2 år nu, og den kører som en drøm stadigvæk.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, S-M-O-K skrev:

True shit og nok noget som man heller ikke kan gå glip af.

 

Men hvis man nok ikke har nær så mange penge så køb en acer, da JEG SYNES! det er en af de mærke man giver ikke så mange penge for, men du får stadigvæk en god pris for det, så hvis du ikke har så mange penge så kig efter en acer dette er dog min mening, og ja hvis du er skide rig, så køb en macbook. (((:

Nok fordi også skal være acer er fordi, er fordi jeg har haft af en acer bærbar til 3,5 k i 2 år nu, og den kører som en drøm stadigvæk.

 

Mush er ikke skide rig, han er bare en lille tyv @Mush Kappa

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Folkeskole = enhver trash computer der kan holde strøm.

Gymnasiet = Alt med et æble logo på

 

Jeg købte min MacBook Pro tilbage i september 2014, og den kører stadig som var den ny. Den holder også fantastisk strøm, og kan bruges en hel dag til office programmer / internet browsing uden at skulle lades undervejs.

 

Det var en dyr investering, men som det ser ud lige nu kommer den også til at klare turen igennem universitetet.

 

3RPeZPO.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.