Hop til indhold
Stavox

[Solved] Højtaler ved siden af reglen


Benito

Recommended Posts

Hej igen stavox

 

Mange spillere inde på serveren, går rundt og døjer med et eller andet, som fx Ordblindhed.

 

Min ven mango eller @Kasper lavede en fantastisk video, hvor han sad og læste alle reglerne op. Super arbejde, respekt for det 👍 

 

 

Men her kommer så mit forslag, kan man ikke sætte sådan en lille højtaler ude ved siden af reglen som man kan trykke på, hvor reglen bliver læst op? 

 

Med venlig hilsen

Casper Albaek

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Casper Albaek skrev:

Hej igen stavox

 

Mange spillere inde på serveren, går rundt og døjer med et eller andet, som fx Ordblindhed.

 

Min ven mango eller @Kasper lavede en fantastisk video, hvor han sad og læste alle reglerne op. Super arbejde, respekt for det 👍

 

Men her kommer så mit forslag, kan man ikke sætte sådan en lille højtaler ude ved siden af reglen som man kan trykke på, hvor reglen bliver læst op? 

 

Med venlig hilsen

Casper Albaek

Kunne man få mulighed for at få et link til videoen?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, SimoN skrev:

Hvis det skulle laves, synes jeg ikke det skal være Kaspers video. Den var god og han læste det fint op, men iforhold til alt andet Stavox har lavet synes jeg det ville være for uprofesionellt.

 

Jeg er enig! 

Det var ikke tanken at man skulle bruge hans video, men måske få en til at indtale det. ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.