Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - FlopZ


Peter Jakobsen

Recommended Posts

Ingame navn: FlopZ (også tidligere kendt som Dejerne)


SteamID: STEAM_0:0:55655179

IRL fornavn: Oliver

Alder: Jeg er 14 år gammel
 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været moderator samt administrator på forskellige mindre GarrysMod servere. Jeg har også prøvet kræfter som ejer, admin samt mod, i andre spil og communitys Da jeg ikke vil reklamere for andre communitys, kan serverenavne tages privat.
 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?: Jeg vil gerne være en del af staff-teamet, da jeg synes det er vigtigt at man som spiller har en god oplevelse, og også at ny tilkommende spillere, har et godt førstehåndsindtryk på serveren, så de vælger den fremfor andre communitys/servers. Derudover vil jeg også gerne hjælpe til, hvor jeg kan. Jeg vil selv sige, at min håndtering i/af cases, er udviklet, i følge med at jeg har fået erfaring. Jeg går efter at få casen lavet hurtigt færdig, selvfølgelig skynder jeg ikke på personerne i casen, men ser helst at tiden udnyttes ordentligt, så at jeg kan tage eventuelle cases i kø, eller fortsætte mit RP.

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg vil selv mene, at jeg er mere kvalificeret end andre ansøger, da jeg har rimelig godt styr på hvordan E2, ULX osv. fungerer. Udover det holder jeg også mit RP rimelig seriøst, og jeg synes selv at jeg kan skelne mellem RP, og OOC Snak. Alle mine timer i GMOD er rent RP og 95% af tiden, er brugt på danske servere. Jeg tager mit RP seriøst, og ødelægger ikke andres RP, eller mit eget.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har som sagt, tidligere erfaring i andre spilcommunitys, og har rimelig godt styr på ULX - dog ved jeg at jeres menu er meget godt designet, og derfor er det nok noget noget andet, end det jeg har prøvet før. Men udfording gør ikke mig noget, tværtimod. Ellers er jeg sikker på, at en fra jeres team kan hjælpe mig med det sidste.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt?: Jeg vil selv sige, at jeg både mundligt og skriftligt formulerer mig fint, både om det er dansk eller engelsk. Så hvis der kommer udenlandske spillere ind på serveren, burde det ingen udfordring være.

 

Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger min mikrofon, når jeg føler at den burde tages i brug, eller en person henvender sig. Jeg bruger ikke min mikrofon, bare for at bruge den. Jeg har en halv-billig studiemic, så man kan sagtens høre tydeligt, hvad jeg siger.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Det afhænger lidt af, hvilken dag osv. - Dog går jeg ikke til sport, så kan komme på alle ugens 7 dage, medmindre der sniger sig noget andet ind. Timer jeg kan være på serveren, burde sagtens kunne tilpasses fint ind i, hvad der ønskes. Dog ikke forvent jeg sidder på serveren, til sent ud på natten, eller om morgenen i hverdagene.

 

Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Føler jeg fik forklarer det fint, i spørgsmålet ovenover.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Min banhistorik, er nok ikke ligefrem den pæneste der er at finde, og det ved jeg skam godt. Dog har jeg fortrudt tidligere handlinger, som har ført til ban eller lignende. Jeg har intet mod de personer som har givet mig straffe tidligere, og føler det er et afsluttet kapitel.

Link til kommentar
Del på andre sites

neutral rep
Jeg kan næsten se at der er noget kød på sin ansøgning,
men der er i mine øgne meget sjusket sat op, 
det er svært at skilne mellem spørgsmål og svar.

Af hvad jeg kan læse - kan jeg se at, du gerne vil hjælpe folk,
men på vilken måde er du bedre end alle de andre der har ansøgt?


Men - Held og Lykke

Link til kommentar
Del på andre sites

" @Anonymous WTF "

Jeg har egentlig bare skrevet det på, som jeg syntes der skulle, så ved ikke helt om der er mere eller mindre teskt, end andre ansøgninger.


Jeg har tilføjet bold på spørgsmålene, så håber ikke den er alt for sjusket nu.


Jeg vil sige, at min håndtering i/af cases, og opførsel er rimelig udviklet, og jeg går også efter at få casen lavet hurtigt færdig, så personerne i casen kan komme videre med RP, og eventuelle folk i kø, kan få opklaret deres case.

Tusind tak :slightsmile:

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.