Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning - Maqqs


Bot Mads

Recommended Posts

Før du læser denne ansøgning skal du bare have et tak, fordi du gider at bruge din tid på at, læse min ansøgning

 

Ingamenavn: Maqqs

 

SteamID: STEAM_0:1:105759069

 

IRL Navn: Mads

 

Alder: 13 år 

 

Har du tideligere erfarning med administrative jobs i et spilcommunity?:

Dengang Horizon overtog serveren i  noget tid, blev jeg staff natten over, fordi der var mange på serveren,  og ingen staff.

Jeg synes selv at det gik rigtig godt,  jeg fik ros af horizon, og han sagde han nok ville skrive hvis var brug for det igen.

Jeg har selv haft et par servers og været en del af et staff-team (Dog bare i andrespil). så jeg ved hvordan man skal opføre sig overfor andre, man skal ikke lindre straffen, bare

fordi det er en du kender .

Som staff skal man også vise en vis respekt over for andre spillere, og høre hvad begge parter af sagen siger før man giver straffen.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

I skal vælge mig som moderator, fordi  jeg er en som ikke bare ansøgere for at have titlen, men fordi jeg gerne vil hjælpe andre mennesker, der gerne bare vil rp´e.

Jeg er god til at holde mit hovedet koldt under pressede situationer, da´ jeg allerede har været udsat for de fleste ting.

Jeg høre altid hvad begge parter af sagen har at sige, før at dommen falder. Det vil også gælde selvom det er gangmembers eller andre bekendte. 

Jeg kan tåle at blive kaldt meget grimme ting, uden at blive flabet, svare igen  og beholde  det gode humør efter sådan en sag.

Jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere, fordi at jeg altid har smil på læben og kan tage sjov, men kan også tale alvor hvis det er nødvendigt.

Jeg ser mig selv som en glad og frisk dreng, som altid gerne vil hjælpe hvis det er muligt. Jeg er også helt forstået med og indstillet på , at nogle tider bliver svære fordi der  er ikke 

er tid til at rp´e.

Da´ jeg har spillet så meget på serveren, kender jeg regelsættet så godt, at jeg kan spotte hvem der laver fejlen.

Jeg vil ikke være en case hunter,  altså en der kun går efter så mange cases som muligt. Men en der går efter at fuldene  casesne, og at spillerene får den bedste oplevelse og de 

forstår hvilken fejl de begår.

 

Har du kendskab og/eller tideligere erfarning med ULX?:

Jeg kender kun de helt simple, som !menu !cb !goto og !bring, jeg er meget lærenem, så jeg ser det ikke som en udfordring at jeg ikke kender alle ULX Commands.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? bruger du ofte din mic  etc.?:

Jeg kan både snakke og skrive flydende dansk,  jeg bruger næsten aldrig chatten, kun hvis der er en der spørger om noget via chat, ellers bruger jeg mic. Jeg fortrækker mic 

istedet for chatten, fordi det er nemmere at forstå folk.

 

På hvilket tid af dagen har du mulighed

Jeg kan være online hverdag fra klokken 14:30 til klokken 21:30 om weekenden kan jeg også for det meste.

 

Anden relevant vi burde vide om dig?: 

Ikke som sådan, men hvis der er ting som jeg ikke har skrevet i ansøgning eller spørgsmål til ansøgning

så i gerne have svar på kan jeg selvføglig kontaktes over Steam, på serveren eller inde på selve ansøgningen.

 

Det var min ansøgning håber i kommer til at kunne forstå denne ansøgning Vi ses <3 Mads

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.