Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Mikkel Marcussen


LAST WARNING

Recommended Posts

Ingame navn: Mikkel Marcussen
SteamID: STEAM_0:1:6224595
IRL fornavn: Mikkel
Alder: 16.år Fødselsdag 10/10.2001

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Har været super admin på en at min venners server i 2 uger. Jeg har lært at det er svært at være staff og man bliver presset som staff. Jeg har været uden i en case der var over en halv time.

 

 Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg kan godt lide at hjælpe folk. Vil gerne have at folk har det godt på Stavox og overholder reglerne. Jeg har gode ideer til Events. Jeg kan være på om natten (fredag). Jeg brænder for at være staff og hjælpe folk. vil gerne have Stavox til at være den bedste danske server.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja kender ULX fordi jeg selv har brugt det(!Jail !ban !goto !jailtp)

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg er ikke så god til at skrive (Ordblind) men bruger min MIC meget i RP

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at værehar  på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Nogen gange kan jeg være på fredag nat. Tirsdag ca15.00 - ca18.00. Lørdag og Søndag kan jeg være på. I kan skrive til mig hvis i har brug for en admin mere. Går til karate om onsdag.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er ordblind. Jag har spillet på Stavox i 571 timer. Jeg er meget hjælpsom.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.