Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - Claggy aka. Jakob Unknown


aspect

Recommended Posts

Denne snak har jeg taget med Dynato (Jimboe), men jeg vil alligevel informere jer andre om mine tidligere handlinger.

Jeg har prøvet at finde frem til en moden og ordentlig måde at sige dette på dette på, og jeg fandt frem til, at det ville være bedst, hvis jeg forklarede mig sådan her.

 

Inden nogle af jer der sidder og læser denne ansøgning går ned og smider et -rep pga denne åndssvage fejl, forklarer jeg det selv.

Jeg har løjet om min alder, da jeg blev accepteret første gang, fordi jeg var bange for, at jeg ville blive afvist pga. min alder. Derfor sagde jeg, at jeg var 12 men kun var 11. Nu da jeg rent faktisk er 12 og er blevet klogere, vil jeg ikke sidde og sige, at jeg er 13, for som det nedenstående siger, er jeg ærlig, og derfor vil jeg stå frem og indrømme dette, for det er sgu ikke at være ærlig, hvis jeg bare havde fortsat sådan.

 

Jeg håber naturligvis ikke, at dette vil påvirke jeres meninger, om hvorvidt I syntes, at jeg skal ind som staff, eller I tænker, at jeg må lære af den tidligere fejl, jeg har begået. Så ved jeg godt, at jeg kun er 1 år ældre, men jeg vil stadig selv sige, at jeg har udviklet mig meget på det ene år.

 

Ingame navn: Claggy Stavox (Tidligere og bedre kendt som Jakob Unknown)

 

SteamID: STEAM_0:1:117419012

 

IRL fornavn: Jakob

 

Alder: Da jeg er født d. 4. maj i 2005, er jeg 12 år gammel.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Med tiden har jeg en masse erfaring med mig. Jeg har 3 års erfaring indenfor den administrative del af et spilcommunity.

Jeg startede for 3 år siden som Vagt på en Minecraft Prison server ved navn Cloud Networks.

Det var første gang, jeg prøvede at skulle holde styr på folk og sørge for, at alle fulgte reglerne. Fra den Minecraft server dannede jeg mig stor erfaring indenfor administrative jobs. Jeg havde ikke adgang til super mange kommandoer, men jeg havde da et par stykker: Mute, kick, ban, anhold og jail. Anhold var et form for ban, men da ban kommandoen var permanent, var der denne anhold funktion, som kun udelukkede dig i 7 dage.

Jeg begyndte desværre bare at kede mig på serveren og ville prøve noget nyt, så da jeg fandt en anden server, som jeg nød at spille på, interesserede jeg mig ikke længere for Cloud Networks.

Serveren hed KranieCraft. Den var ikke særligt populær på nogen måde, men jeg hyggede mig alligevel derinde, så jeg besluttede mig for, at jeg ville ansøge og håbede på, at jeg kunne få lov til at give en hjælpende hånd.

Da ansøgningen var indsendt og accepteret, fik jeg specielt stor success på denne server. Jeg blev forfremmet, og det gik stærkt. Efter en måned som Vagt blev jeg forfremmet til Moderator, to måneder senere blev jeg forfremmet til Admin og allerede 14 dage senere, blev jeg forfremmet til Head-Admin. Denne server dannede jeg mig også rigtig meget erfaring fra.

Derudover var der endnu en server, hvor jeg var Vagt.

Serveren hed TempraCraft. TempraCraft var som alle de andre en Prison server, og denne server var den mest seriøse server, jeg hidtil havde været en del af.

Der er også endnu en server: MineLife. Dette var en OP Prison server, hvor jeg nåede at blive forfremmet til Admin. Det var her, jeg virkelig gjorde det der skulle til, og her hvor jeg virkelig tog mit job seriøst.

Også i CS:GO har jeg været moderator. Det var begge 2 store hoejhus servere. Den ene var helt oppe på 100.000 unikke spillere, mens jeg var en del af personalet.

Den hed EpicFail, og den anden hed Hyperbeast.

Blandt alle disse servere må jeg selvfølgelig ikke glemme min tid som Moderator og Junior Admin her på Stavox. Det er en af de bedste oplevelser som en del af et personale, jeg har haft, og det er også derfor, jeg vil tilbage til det.

Herfra har jeg dannet mig den største erfaring, og jeg har virkelig lært noget.

Nu husker jeg ikke nøjagtigt hvor længe, jeg var en del af personalet her, men jeg vil skyde på ca. et halvt år.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

I skal vælge mig grundet al min erfaring inden for administrative jobs.

Gennem al den erfaring har jeg også lært, hvordan man generelt skal opføre sig som Moderator. Jeg har lært at holde en ordentlig tone og hovedet koldt.

Eftersom jeg har været en del af personalet herinde før, ved jeg også efterhånden, hvordan en case skal føres, og hvordan forskellige mennesker skal håndteres.

Jeg vil naturligvis ikke særbehandle nogle spillere, da jeg er retfærdig overfor alle parter, også selvom vedkommende er fra en hvis religion, race eller sexualitet, da jeg syntes, at alle skal have det sjovt, og ingen skal have det bedre end andre.

I skal også vælge mig fordi jeg rigtigt gerne vil det her. Jeg vil gøre alt for at komme ind som en del af dette skønne personale igen.

Reglerne er især en af de ting, jeg har styr på. Ikke kun de regler jeg nu kendte til fra min tid som Moderator, men også de nye der er kommet til.

Min førsteprioritet vil atid være mit job og så mit RP som andenprioritet.

Jeg er meget moden af min alder, jeg er hjælpsom og elsker og brænder for at hjælpe folk, jeg kan tage ansvar for mine egne handlinger, og jeg er meget imødekommende og elsker at snakke med folk.

Fordi jeg elsker jeres server, vil jeg også ofte ses online ingame såvel som på forum.

Da jeg er meget professionel med mit arbejde, vil halve løsninger heller ikke være tilladt i mine øjne. Derfor vil jeg aldrig komme til at afslutte en case, før den er 100% fuldendt.

En af de ting jeg syntes er vigtigt, når man bliver staff, er at man ikke føler sig hellig eller sidder som kongen på tronen, bare fordi man er staff. Det vil jeg med garanti ikke komme til.

Jeg har en god forståelse for, hvornår det er nødvendigt at være seriøs, og hvornår det er tilladt at lægge det på hylden og have det sjovt.

Der er ikke nogle af de 2 servers' maps jeg har noget imod, så derfor vil jeg sagtens kunne hjælpe til på begge servere. Dog har jeg en favorit som er Evocity. Selvfølgelig er dette ikke ensbetydende med, at jeg ikke vil hjælpe til på Rockford. Det vil jeg naturligvis, hvis der er presset derinde.

Jeg vil give mig alt, hvad jeg har for mit arbejde, og jeg vil tænke mig 100% om, før jeg foretager nogle handlinger.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja jeg har massere af erfaring med ULX.

Også i Garry’s Mod her på Stavox men I har sikkert lavet nogle nye custom-commands, som jeg skal lære, men jeg er heldigvis meget lærenem.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg kan både skrive og snakke dansk flydende, og jeg syntes selv, jeg er god til at formulere mig tydeligt og klart.

Jeg bruger min mic hele tiden, hvis jeg kan komme til det, da jeg syntes, at man får mest ud af sit RP ved brug af mic. Jeg har også en rigtigt velfungerende mikrofon - en Audio Technica ATR 2100.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at komme på alle dage så meget som nu muligt, da jeg har fri kl 15:00 alle dage.

Jeg har også noget Jiu-Jitsu selvforsvar om mandagen og onsdagen fra kl 16:30 - 18:00 der også skal passes. Så er der selvfølgelig også en fødselsdag eller andet ind i mellem der kan gøre, at jeg ikke kan komme på.

Mine forældre er også skilt, og de har lidt forskellige meninger om det med at spille. Hos min mor vil jeg derfor nok ofte komme til at lukke ned bare lidt tidligere, for som i mange nok kan relatere til, synes hun, at jeg spiller for meget, hvor min far syntes, at det er fuldstændigt op til mig.

Disse følgende datoer vil være et realistisk bud på, hvornår jeg har mulighed for at være på.

 

Hos min far:

 

Mandag: 19:00 - 22:00

Tirsdag: 15:30 - 22:00

Onsdag: 19:00 - 22:00

Torsdag: 15:30 - 22:00

Fredag: 15:30 - 01:00

Lørdag: 10:00 - 01:00

Søndag: 10:00 - 22:00

 

Hos min mor:

 

Mandag: 18:15 - 21:00

Tirsdag: 15:00 - 21:00

Onsdag: 18:15 - 21:00

Torsdag: 15:00 - 21:00

Fredag: 15:00 - 01:00

Lørdag: 10:00 - 01:00

Søndag: 10:00 - 21:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har ind imellem et højt temperament, men jeg har med tiden lært at styre det.
Det betyder ikke, at jeg er en sur idiot, men som sagt har jeg også med tiden lært at styre det.

Derudover er jeg ellers en frisk dreng som altid er glad, og så har jeg en alt for dyb stemme til min alder.

 

Tusind tak for I tog jer tid til at læse min ansøgning. Sætter stor pris på konstruktiv kritik, om det så er i forbindelse med et + REP eller - REP.

Hav en god dag!

Link til kommentar
Del på andre sites

@Merlin<3 Tak for dine fine ord. 

@Glen Andersen De penge jeg sendte Vito var fordi, at jeg ikke har noget at bruge dem på. Intet med et +rep at gøre. Det samme med de penge jeg sendte dig. På det første billede har du også klippet min PM ud. “Bare fordi jeg kan.” Jeg vælger at antage, at du bare joker med mig. Dog vil jeg ikke have, at andre misforstår det. 

Link til kommentar
Del på andre sites

@Claggy

Tak for din interesse i at blive staff.

Det ville pynte på din ansøgning, hvis du lavede teksten mere sammenhængende, i stedet for punktopstilling der starter med "Jeg" alle sammen.

Det er ikke et krav, for at blive overvejet når vi gennemgår ansøgninger, men det vil forbedre dine chancer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Positiv Rep+

 

Jeg vil sige at du lyder til at vil der her meget!

Du holder tonen og brænder ikke af let af!

God og fyldig ansøgning!

Du har ændret dig lidt siden sidst, men du er alligevel kvalificeret.

Alder er bare et tal og hvis man har tid og lyst, kan man jo altid fyre en ansøgning afsted!

En løgn er aldrig god, men man kan ikke mærke på dig, at du "kun" er 12!

 

Alt i alt, en rigtig god ansøgning

 

Held og Lykke!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.