Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fear RP


Vanja Klaus

Recommended Posts

Jeg synes fear rp skal tilbage, men på en anden måde. F.eks. når man prøver at mugge en synes jeg stadig man skal kunne trække våben og skyde dem, men hvis det er at man bliver kidnappet og man ikke flygter til at starte med (altså kommer ind i deres base/hus) så synes jeg at man SKAL lytte til alt de siger da det er pisse irreterende at man ikke kan tjene penge fordi at en knægt bare hopper rundt og banker på alle døre. Jeg synes også det er lidt nedern at man bare er 100% ligeglad med sit liv hvis man ikke har et våben eller weed på sig. Mange gange hvor jeg har kidnappet borgmesteren har jeg også lagt mærke til at politiet er ligeglade med om man skyde om ford i han respawner jo bare.

Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, Vanja Klaus skrev:

Jeg synes fear rp skal tilbage, men på en anden måde. F.eks. når man prøver at mugge en synes jeg stadig man skal kunne trække våben og skyde dem, men hvis det er at man bliver kidnappet og man ikke flygter til at starte med (altså kommer ind i deres base/hus) så synes jeg at man SKAL lytte til alt de siger da det er pisse irreterende at man ikke kan tjene penge fordi at en knægt bare hopper rundt og banker på alle døre. Jeg synes også det er lidt nedern at man bare er 100% ligeglad med sit liv hvis man ikke har et våben eller weed på sig. Mange gange hvor jeg har kidnappet borgmesteren har jeg også lagt mærke til at politiet er ligeglade med om man skyde om ford i han respawner jo bare.

Ja, men hvis man aktivere fear rp, så ville serveren også blive dårlig igen, 
da stavox er så stor fordi den ikke har fear rp på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, ZzeA skrev:

En af problemerne ved FearRP når det kommer til os staff er, at vi kan ikke have logs på hvad folk siger, så hvis anmelderen ikke har video på det kan vi have meget svært ved at gøre noget..

præcis, det er det jeg skrev tidligere, det vil ødelægge serveren

Link til kommentar
Del på andre sites

Før i andre begynder at skrive noget har der nok været meget snak om det hos dynn, green, emo og de andre.

 

Jeg tror bare at en af de grunde som man nok har fjernet det er fordi folk ikke gider at sige deres ting med det sammen, og kan håbe på at ikke få deres straf dette viser der flere steder den gang.

 

På 6/11/2017 den 1:13 PM , Anonymous WTF skrev:

præcis, det er det jeg skrev tidligere, det vil ødelægge serveren

 

Det som du siger der er bare bullshit fordi stavox jo ikke blevet stor på der fordi der andre rp servere som har været stort før og har haft fear rp på sig, så bare glem det. Det som man kunne gøre er som du siger at man kunne gøre de ting du siger, altså man må trække gun osv. 

Men jeg er enig med at man skal lytte til hvad personen siger i en rp situation da ser var så fedt. Så måske tænk over det en eller 2 gange, og hvis personen bare skrider så kald staff hurtigs muligt der er remiligt umuligt med alle de staff som har det hårdt i forvejen.

 

Men man kunne måske overveje at træde i kræft med er ting som er sagt her, men også i det som Vanja har sagt:downs:

+ rep her fra 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes det fungere helt fint nu! Der er vel ingen grund til at ændre noget, hvis det fungere?

Kan godt følge dig at det er træls når man har fanget en spiller i sin base og man så ikke kan tvinge ham til at give penge, men sådan er det jo. Det er jo darkRP vi spiller, der behøver vel ikke at være rammer for alt hvad spillere må og skal. Det fede ved rp er jo at man selv skaber spillet. 

 

Men jeg er dog enig i, at politiet måske skulle gøre noget mere ud af deres arbejde med borgmesteren.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det med at vi ikke kan bevise noget med case og shit, har ikke en skid med hvorfor vi fjernede det. Tror heller ikke det bliver et problem. Grunden til at det i første omgang blev fjernet var fordi at det ikke blev brugt ordenligt. Lad mig give et eksempel.

 

Jeg går rundt ude i ingenting, og en person kommer og kidnapper mig. Helt fint, og ingen ser det.

Jeg går rundt inde i byen som så mange andre. Pludseligt står 2 mand med våben og siger "DU KIDNAPPET!". Hvad fanden er der RP over det...

 

Og som det var før blev der ikke lavet ting med gidsler, men bare sagt "Du kan betale 10k for at komme ud" og ellers fik de bare lov til at stå stille i et hjørne resten af tiden... Ej hvor sjovt. God RP, eller noget...

 

FearRP passer ikke ind til Stavox, men generelt heller ikke til DarkRP. Folk er ligeglade med at dø, og det er ikke ligefrem noget vi kan gøre så meget ved. Vi har flere gange sat prisen op på våben, både fordi de var meget billige, men så folk faktisk ville miste mange penge hvis de døde, og måske en anden gang droppede sølle 5k...

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, DetBareMads skrev:

Det med at vi ikke kan bevise noget med case og shit, har ikke en skid med hvorfor vi fjernede det. Tror heller ikke det bliver et problem. Grunden til at det i første omgang blev fjernet var fordi at det ikke blev brugt ordenligt. Lad mig give et eksempel.

 

Jeg går rundt ude i ingenting, og en person kommer og kidnapper mig. Helt fint, og ingen ser det.

Jeg går rundt inde i byen som så mange andre. Pludseligt står 2 mand med våben og siger "DU KIDNAPPET!". Hvad fanden er der RP over det...

 

Og som det var før blev der ikke lavet ting med gidsler, men bare sagt "Du kan betale 10k for at komme ud" og ellers fik de bare lov til at stå stille i et hjørne resten af tiden... Ej hvor sjovt. God RP, eller noget...

 

FearRP passer ikke ind til Stavox, men generelt heller ikke til DarkRP. Folk er ligeglade med at dø, og det er ikke ligefrem noget vi kan gøre så meget ved. Vi har flere gange sat prisen op på våben, både fordi de var meget billige, men så folk faktisk ville miste mange penge hvis de døde, og måske en anden gang droppede sølle 5k...

"Hvad fanden er der RP over det..." Hvor fuck er RP i at man ikke giver en fuck for sit liv?

Link til kommentar
Del på andre sites

45 minutter siden, Mirikin skrev:

Det er pisse irriterende når der er en der bare løber rundt som en hovedløs kylling efter man har kidnappet ham....

Ja, men det er også irriterende at stå i et rum i 15 minutter, fordi man ikke gider eller har pengene til at købe sig selv ud.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, ZeNoxXi skrev:

Ja, men det er også irriterende at stå i et rum i 15 minutter, fordi man ikke gider eller har pengene til at købe sig selv ud.

Tvivler på at du får lov til at gå en dejlig tur i parken når du er kidnappet i virkeligheden

Link til kommentar
Del på andre sites

36 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Du vil hellere ikke bare gå ud og dø i virkeligheden, men der er forskel på Stavox/darkrp og virkeligheden.

“Men der er jo RP i darkrp og RP betyder jo ligesom role play og hvis man skal spille rp skal det være realistisk” fra alle dem der ikke fatter DARKRP. 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Forstår dig godt Lidt men, mug og kidnap er helt ødelagt nu hvor Fear-rp er fjernet! 

1 time siden, ZeNoxXi skrev:

Ja, men det er også irriterende at stå i et rum i 15 minutter, fordi man ikke gider eller har pengene til at købe sig selv ud.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Kagen skrev:

Forstår dig godt Lidt men, mug og kidnap er helt ødelagt nu hvor Fear-rp er fjernet! 

 

Mug har da ikke ændret sig særlig meget? Der betalte man ellers blev man skudt, nu har man jo bare muligheden for at løbe væk, eller selvforsvar.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 7/11/2017 den 10:10 PM , Casper Albaek skrev:

Jeg synes det fungere helt fint nu! Der er vel ingen grund til at ændre noget, hvis det fungere?

Kan godt følge dig at det er træls når man har fanget en spiller i sin base og man så ikke kan tvinge ham til at give penge, men sådan er det jo. Det er jo darkRP vi spiller, der behøver vel ikke at være rammer for alt hvad spillere må og skal. Det fede ved rp er jo at man selv skaber spillet. 

 

Men jeg er dog enig i, at politiet måske skulle gøre noget mere ud af deres arbejde med borgmesteren.

Jeg siger ikke at man skal kunne tvinge dem til at give 10k, men det er bare irreternde når man ikke en gang kan få dem til at stå stille.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.